quote:wilde apensex
Op vrijdag 10 januari 2003 19:22 schreef hunky het volgende:
Ben de laatste 2 keer in Afrika op vakantie geweest. Wat zou ik daar dan anders moeten doen?¿
Een goed antwoord op je vraag moet ik je helaas schuldig blijven BHFH
quote:Thanx! Ik hou het in gedachten als ik er nog een keer kom...
Op vrijdag 10 januari 2003 19:23 schreef Fliepke het volgende:[..]
wilde apensex
quote:Dingen met dierenmaskers kan ook. Of voorouderbeelden. Beetje je fantasie gebruiken en je maakt de wildste dingen mee?
Op vrijdag 10 januari 2003 19:27 schreef hunky het volgende:[..]
Thanx! Ik hou het in gedachten als ik er nog een keer kom...
quote:Hmmmm.... Een keer uitproberen zwijntje?
Op vrijdag 10 januari 2003 19:29 schreef zwijntje het volgende:[..]
Dingen met dierenmaskers kan ook. Of voorouderbeelden. Beetje je fantasie gebruiken en je maakt de wildste dingen mee?
Hangt natuurlijk af van je partner. Als je een kleine chinees in je bed hebt is dat wat anders dan een Duitse Helga (zal ik maar zeggen)
quote:Nou, ik moet zeggen, het is al wel een tijdje geleden dat ik in Afrika was, dus ik heb wat twijfels over de inspiratie. Mijn meest recente uitstapje was naar zuid Duitsland, dus ik denk dat, in de geest van het topic, ik het meer moet gaan zoeken in de lederhosen sfeer.
Op vrijdag 10 januari 2003 19:33 schreef hunky het volgende:[..]
Hmmmm.... Een keer uitproberen zwijntje?
quote:Ook goed, ik heb ook een leren broek...
Op vrijdag 10 januari 2003 19:37 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou, ik moet zeggen, het is al wel een tijdje geleden dat ik in Afrika was, dus ik heb wat twijfels over de inspiratie. Mijn meest recente uitstapje was naar zuid Duitsland, dus ik denk dat, in de geest van het topic, ik het meer moet gaan zoeken in de lederhosen sfeer.
Ennehhh.... Meisjes en bier ordinair? Om in die Zuid-Duitse sferen te komen...
quote:En met wat opwindende 'Lokalsprache' erbij: "O Baby, ich spritze ab!"
Op vrijdag 10 januari 2003 19:37 schreef zwijntje het volgende:[..]
Nou, ik moet zeggen, het is al wel een tijdje geleden dat ik in Afrika was, dus ik heb wat twijfels over de inspiratie. Mijn meest recente uitstapje was naar zuid Duitsland, dus ik denk dat, in de geest van het topic, ik het meer moet gaan zoeken in de lederhosen sfeer.
*schopje geeft*
meer tijd en gelegenheid... en een andere omgeving kan ook zeker inspirerend werken buitensex b.v...
quote:Hmmm Afrika?
Op vrijdag 10 januari 2003 19:22 schreef hunky het volgende:
Ben de laatste 2 keer in Afrika op vakantie geweest. Wat zou ik daar dan anders moeten doen?¿
Ontopic: Op vakantie, seks, dat betekend voor mij alleen maar langer & meer seks. En ik ben meestal wat meer ontspannen, wat natuurlijk wel bevorderlijk is voor de quality.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |