quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
merel moest bijna huilen omdat ze zo trots was
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Jessie wil nu voor 10.000 mensen optreden.
hij drinkt puur dacht ik ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er zijn speciaal 20 blikjes Wodka voor hem gekocht
jessie beetje gekquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
jessie is benieuwd hoe het is voor 10.000 mensen
vanaf de Bergquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:16 schreef FOKoffieleut het volgende:
naja zo werd het wel gemeld op de streams. vijwilliger heeft het nog meegenomenquote:
Optreden? Weet hij wel hoe dat moet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Ik zou zeggen, Ziggo Dome afhuren.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Maar bijna is niet helemaal.. wat een wijf is dat ook..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef MacDeMarco het volgende:
merel moest bijna huilen omdat ze zo trots was
Toen DJ Jean live stond te draaien in den beginnen , waren er nog geen blikjes ..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
naja zo werd het wel gemeld op de streams. vijwilliger heeft het nog meegenomen
De Arenaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, Ziggo Dome afhuren.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:18 schreef mario390 het volgende:
hoe het de party?
de 2 idioten zijn vrijgelaten??![]()
ik kom er mn hol niet voor uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Aan de reacties hier te lezen kan ik er dus vanuit gaan dat het leuk was
menigte?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
wie bedoel je, gerrit en jessie gaan zo de menigte in
Ben jij niet geweest?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Wat kan het ons verrotte..!!!!!!!! Gewoon doen!!!!!quote:
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
die shit is niet okquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Het was zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.
LOL ik zou daar niet dood gevonden willen wordenquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL ik zou daar niet dood gevonden willen worden
Ik vond het Gerrit wel leuk doen. Misschien viel dat ook meer op, omdat Jessie er zo houten-klaaserig bij stond.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:20 schreef mazaru het volgende:
Nope, jessie heeft het niet doorgegeven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:23 schreef ThunderBitch het volgende:
Zou Jessie die gast nog melden dat iemand op hem wacht of weggaat? Volgens mij heeft hij die Edgar niet gemeld.
Hoe reageerde ze?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef snetje het volgende:
Mevrouw spreekt Shelley aan dat ze sneaky is en gemeen omdat ze shag uit de bak heeft gepakt ...
ze mot haar bek houwequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:23 schreef MacDeMarco het volgende:
schuimpje vindt shelley sneaky met shag
Niet netjes. Prima als hij het niet doet, maar dan moet hij het niet beloven.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef JijWel het volgende:
[..]
Nope, jessie heeft het niet doorgegeven.
podiumvrees heet het feest. de mensen die kwamen voor het feest, is publiek. heel veel publiek is een mensenmassaquote:
Dit klopt ja. Niet netjes.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niet netjes. Prima als hij het niet doet, maar dan moet hij het niet beloven.
das dr buurmeisjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Heeft Merel de Bof?
[ afbeelding ]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar nietsquote:
Ja nou! Keihard werken aan de Jigsawpuzzel of met een dumpbelt spelen of een middagdutje doen! net als de anderen. Afzien hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Zo, dat is ook eindelijk voorbij.. kan DJ Flop&Toffe Tony eindelijk de resterende tijd daar weer gaan meewerken net als elke andere "gewone" Utopiaan
Hoorde meer bezoekers zeggen dat Shell de shag in dr zak stak.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:24 schreef snetje het volgende:
Mevrouw spreekt Shelley aan dat ze sneaky is en gemeen omdat ze shag uit de bak heeft gepakt ...
Gewoon opsluiten daar. Kijken of ze nog snitchen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
ik haat die schuimpjes die lopen te snitchen, en overal hun dingen lopen te spuien, wat een idioten
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar niets
anders te doen hadden dan zich druk maken om haar
Boeide haar niet echt
hoeveel?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
podiumvrees heet het feest. de mensen die kwamen voor het feest, is publiek. heel veel publiek is een mensenmassa
Precies, het was weer apart om de onterechte sterallures van sommige Utopianen in beeld te zien. Ik vond het tot nu toe hooguit 6 seconden leuk, maar misschien verandert dat nog.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:22 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik vond/vind het vooral grappig. Leuk weet ik niet hoor.
Dat het haar shag was en dat ze gewoon betaald had ...quote:
Ik vind het wel geinig. Wel idioten ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Bramenstruik het volgende:
ik haat die schuimpjes die lopen te snitchen, en overal hun dingen lopen te spuien, wat een idioten
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou! Keihard werken aan de Jigsawpuzzel of met een dumpbelt spelen of een middagdutje doen! net als de anderen. Afzien hoor
De enige goede reactie. Er zijn belangrijkere dingen over over te snitchen...... als het toch moet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef humpty het volgende:
[..]
Dat ze haar shag gewoon betaald had en dat de mensen daar niets
anders te doen hadden dan zich druk maken om haar
Boeide haar niet echt
Ik heb vooral gelachen, wel uitlachen maar dat is ook lachen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Precies, het was weer apart om de onterechte sterallures van sommige Utopianen in beeld te zien. Ik vond het tot nu toe hooguit 6 seconden leuk, maar misschien verandert dat nog.
streamlock - bomenquote:
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..
Vraag me af of ze niet meer gezien hebben dan dat. Stelletje losers.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Hoorde meer bezoekers zeggen dat Shell de shag in dr zak stak.
Tja als het Shelley haar eigen pakje shag was..Haha die schuimpjes toch..het gemeen vinden, als de inwoners zelf een shaggie draaienquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat het haar shag was en dat ze gewoon betaald had ...
Zo is datquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:28 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik heb vooral gelachen, wel uitlachen maar dat is ook lachen.
Dacht het niet... onze rapper/rapwriter is alweer aan de slag gegaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat debiele gerep is hopekijk afgelopen..
ze gaat zo dansen ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
van mij mag ze...en ieder ander ook...horen we misschien nog leuke verhalen
Dat was wat ze zeiden toen ze in de rook rij stonden. Dus waarschijnlijk dan daar live gezien.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vraag me af of ze niet meer gezien hebben dan dat. Stelletje losers.
ja zo mogelijk nog schunniger, hij kicked eropquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?
Een dronken Shelley is helemaal een verschrikking. Er komt normaal al geen zinnig woord uit maar als ze dronken is kan ze alleen nog maar onzin krijsenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
van mij mag ze...en ieder ander ook...horen we misschien nog leuke verhalen
Zal me niets verbazen, maar veel tijd heeft 'ie niet meer, deze twee baggertjes duurde al 3 maandenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vast niet. Jessie was toch al weer een nieuw nummer aan het schrijven?
Lekker laten gaan. Hij doet in ieder geval zijn best voor iets wat hij leuk vind.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal me niets verbazen, maar veel tijd heeft 'ie niet meer, deze twee baggertjes duurde al 3 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |