abonnement Unibet Coolblue
pi_189287965
Terechte klacht.
pi_189290654
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 22:12 schreef Repentless het volgende:

[..]

Ik voel me helemaal niet te goed. Maar mannenvoetbal op topniveau is tegenwoordig gewoon fysiek veeleisend. Het tempo ligt vaak enorm hoog, en die gasten zijn allemaal topatleten die jaar in, jaar uit de hele week keihard werken en gedisciplineerd met hun lichaam bezig zijn om op dat niveau te acteren. En ja, daar hoort tijdens de wedstrijd ook af en toe op de grond liggen bij, om op adem te komen.

Dan is het wat irritant om reacties te lezen van mensen die wat wedstrijden van de dames kijken met nul verstand ervan, die beweren dat de mannen alleen maar op de grond vallen en zielig doen en dat de dames harder werken.
Ik heb echt wel veel voetbal gekeken en heb er ook wel wat verstand van aangezien ik zelf ook hebt gevoetbald etc etc. Je bent nu zelf allemaal dingen aan het invullen die helemaal niet kloppen. Dat is pas irritant.

Ik vind dat je wel weinig eisen stelt aan mannen die enorm veel verdienen en alleen 'hoeven te voetballen'
pi_189290778
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2019 22:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan kijk je niet goed. Het is echt een meelulmening uit de Libelle.
In tegendeel ik kom er nu pas achter dat dit vaker wordt gezegd. Zoveel hou ik me er niet mee bezig. Het verbaast me niets dat mannen zich op deze manier op gaan stellen op het moment dat ze het gevoel hebben dat ze worden 'bedreigt' door de vrouw.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:21:58 #29
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_189290904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:17 schreef madewithlove het volgende:

[..]

In tegendeel ik kom er nu pas achter dat dit vaker wordt gezegd. Zoveel hou ik me er niet mee bezig. Het verbaast me niets dat mannen zich op deze manier op gaan stellen op het moment dat ze het gevoel hebben dat ze worden 'bedreigt' door de vrouw.
Er voelt zich niemand bedreigd, je hebt er gewoon totaal geen verstand van en wil toch je mening geven, dat is nogal dommig, maar hey, het is een vrij land om jezelf voor schut te zetten :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 23:38:07 #30
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_189291216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:12 schreef madewithlove het volgende:

[..]

Ik heb echt wel veel voetbal gekeken en heb er ook wel wat verstand van aangezien ik zelf ook hebt gevoetbald etc etc. Je bent nu zelf allemaal dingen aan het invullen die helemaal niet kloppen. Dat is pas irritant.

Ik vind dat je wel weinig eisen stelt aan mannen die enorm veel verdienen en alleen 'hoeven te voetballen'
Vraag/aanbod.

Welke eisen zou jij nog meer willen stellen dan, behalve constant gedisciplineerd met je lichaam bezig zijn, altijd trainen en zorgen dat je in de basis staat?
pi_189321913
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:38 schreef Repentless het volgende:

[..]

Vraag/aanbod.

Welke eisen zou jij nog meer willen stellen dan, behalve constant gedisciplineerd met je lichaam bezig zijn, altijd trainen en zorgen dat je in de basis staat?
Uhm een hardwerkende voetballer zijn voor 90 minuten zonder 'op adem te moeten komen'
pi_189321957
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 23:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Er voelt zich niemand bedreigd, je hebt er gewoon totaal geen verstand van en wil toch je mening geven, dat is nogal dommig, maar hey, het is een vrij land om jezelf voor schut te zetten :).
Hier ga ik nieteens op in.
  maandag 7 oktober 2019 @ 21:37:36 #33
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_189322200
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2019 21:23 schreef madewithlove het volgende:

[..]

Uhm een hardwerkende voetballer zijn voor 90 minuten zonder 'op adem te moeten komen'
Tuurlijk joh, het stelt allemaal niet zoveel voor.

quote:
Een voetbalspeler voert in een wedstrijd van 90 minuten gemiddeld 1300 acties uit waarvan 200 sprints. De gemiddelde afstand die een voetballer loopt ligt rond de 12km. 9km daarvan is op een gemiddelde intensiteit en 3km op een hoge intensiteit.
Die boksers stellen zich ook enorm aan. Een rondje duurt maar drie minuten, en er zijn er maximaal 12. Iets meer dan een half uurtje bij elkaar sporten. Ze kunnen net zo goed die minuut rust tussen de rondes weglaten, want als je hard werkt, hoef je niet op adem te komen.

:')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')