quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:17 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zei hij nu echt, ik heb een keer met haar gezoend?
Een hijsje verstond ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
merel wijkt niet van zijn zijde.
ze vroeg of ze een ijsje mocht van jessie
quote:
Pantertrui die ze alleen nog zelf had ... deze klant krijgt het in ieder geval wel gelijk al mee ... rode jurkje van Shelley al opgehaald? ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:11 schreef sjampoeh het volgende:
ik hoorde daarnet dat merel haar jas heeft verkocht geloof ik. lekker zeg
wij wulten shagquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:20 schreef MacDeMarco het volgende:
schuimpjes jatten shag. elke 10 minuten nieuwe lading nodig
oh ja!!!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Pantertrui die ze alleen nog zelf had ... deze klant krijgt het in ieder geval wel gelijk al mee ... rode jurkje van Shelley al opgehaald? ...
rozequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Tante Corrie
met snorrie
en een zachte jas
nee ook haar jas. oja dat jurkjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:20 schreef snetje het volgende:
[..]
Pantertrui die ze alleen nog zelf had ... deze klant krijgt het in ieder geval wel gelijk al mee ... rode jurkje van Shelley al opgehaald? ...
zeg jij nu dat sjellie niet te vertouwen is!!!!!quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:23 schreef formule het volgende:
Bezoekers zijn niet te vertrouwen, ze jatten shag en vloei
op een lege maag kun je net reppenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel en Jessie gaan shoarma eten.
De mevrouw van de pantermeuk had het over de wenkies van Merelquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
ah ze heeft info van haar moeder![]()
ze moet haar wenkbrauwen veranderen
afscherenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
ja walgelijk weer he bahquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:25 schreef danaqui het volgende:
Merol heeft dus info gehad van haar moeder net van die vrouw
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
afscheren
en dr snor laten staan
is Hot in Dordt
D'r uit met het doorlulschuimpjequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:24 schreef sjampoeh het volgende:
Even dit, dat zeggen de inwoners, Shell jat shagquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
zeg jij nu dat sjellie niet te vertouwen is!!!!!
hij heeft het niet zo op andrea heb ik het ideequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:29 schreef MacDeMarco het volgende:
gerrit hoopt dt het bij andrea fout gaat
Ze had altijd commentaar op Gerrit en heeft nu zelf niet geoefend en niet eens een set klaar ... Jens schrok ook al van deze dj set ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Smeerlap.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:29 schreef MacDeMarco het volgende:
dat dus, en ik zie jens sneller schakelen als andrea. dus dit word watquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze had altijd commentaar op Gerrit en heeft nu zelf niet geoefend en niet eens een set klaar ... Jens schrok ook al van deze dj set ...
das ook wel een beetje terecht, jammer dat hij zich verlaagt om dit zo te zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij heeft het niet zo op andrea heb ik het idee
Dree is sowieso stukken beter dan Gerriequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze had altijd commentaar op Gerrit en heeft nu zelf niet geoefend en niet eens een set klaar ... Jens schrok ook al van deze dj set ...
merel ook zo vies lachen bahquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Smeerlap.![]()
Ik hoop dat hij afgaat als een gieter.
En ze heeft veel geoefend.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dree is sowieso stukken beter dan Gerrie![]()
dree heeft wel geoefendquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dree is sowieso stukken beter dan Gerrie![]()
kwam door vanmiddag, voor het feest, toen zei ze ineens dat ze nog geen set klaar had en gewoon maar ging draaien. toen waren ze meteen weer helemaal hotel de botel mr richman & toffe tonyquote:
quote:
Dat dus ... en zij is niet afhankelijk van bepaalde instellingen en draait zoals Danny haar geadviseerd heeftquote:
Dan is ze lekker flexibel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kwam door vanmiddag, voor het feest, toen zei ze ineens dat ze nog geen set klaar had en gewoon maar ging draaien. toen waren ze meteen weer helemaal hotel de botel mr richman & toffe tony
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vrees dat de lancering van de klip achter een sl zit straks
Off Topic
3-2 Oransjeh Leewinneh
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vrees dat de lancering van de klip achter een sl zit straks
Off Topic
3-2 Oransjeh Leewinneh
Heeft hij ook verteld ... dat hij er enorm van schrok ...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:34 schreef Schakeltopia het volgende:
de dj set lijkt totaal niet op wat ze normaal gebruiken
dit word even afwachten, misschien heeft jens het haar snel verteld.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:38 schreef sjampoeh het volgende:
gffer alleen maar merel streams
merel en jessie show
ik skip ff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |