quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:00 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Denk vanav na afloop nog wel een clash hier en daar
jaaaquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:00 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Denk vanav na afloop nog wel een clash hier en daar
vind ik wel lachen, sommigen willen alleen met Jessie, maar je krijgt haar er gewoon bijquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
rot eens op met die pollies. merel er steeds bij
ik wil ruzieeeeee en een jaloerse merel
Ze is wel bang hem alleen te laten he, steeds fff vastpakken kusjes geven. Zo van, afblijven hij is van mijquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
rot eens op met die pollies. merel er steeds bij
ik wil ruzieeeeee en een jaloerse merel
Erg he, ze wijkt niet van zijn zijdequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:02 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind ik wel lachen, sommigen willen alleen met Jessie, maar je krijgt haar er gewoon bij
onzekerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel bang hem alleen te laten he, steeds fff vastpakken kusjes geven. Zo van, afblijven hij is van mij
2 onzekere debieltjes bij elkaar die Jes en Merelquote:
Je geeft niet op hèquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 onzekere debieltjes bij elkaar die Jes en Merel
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoe heet deze skreeuwert ?
geluid gaat ook prima![]()
![]()
![]()
Ze is te beroerd om ff wc papier te halen voor de gasten. Meneer de artiest moet het zelf doen, schandaligquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel doet niets behalve presenteren?![]()
net al commentaar: wat is Andrea aan het doen? Ik ga ff kijken.
in die discussie met Jens, Merel weet niet eens hoe ze presentatrice uitspreekt, ze zegt presentrice net als Gerrit kommeresjeel zegtquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:06 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel doet niets behalve presenteren?![]()
net al commentaar: wat is Andrea aan het doen? Ik ga ff kijken.
ik zie boomquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
charlie-ann in de gym aan het omkleden voor de mensen die interesse hebben
Ik hoop toch zo op een flinke bonje tussen die 2 straksquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ze is te beroerd om ff wc papier te halen voor de gasten. Meneer de artiest moet het zelf doen, schandalig
jess gaat straks genant doen. hoor haar er niet meer overquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Sambalbaai het volgende:
en sroe it awhl........sjie offers mie pretektion.![]()
![]()
Merel: wat is ie goed, he? Niet normaal.
Ze doet echt niets, behalve presuteergedoe en commentaar leveren op anderen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Mohitah het volgende:
[..]
Ze is te beroerd om ff wc papier te halen voor de gasten. Meneer de artiest moet het zelf doen, schandalig
Viel me een tijdje geleden ook al opquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in die discussie met Jens, Merel weet niet eens hoe ze presentatrice uitspreekt, ze zegt presentrice net als Gerrit kommeresjeel zegt
Ow wat erg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:08 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in die discussie met Jens, Merel weet niet eens hoe ze presentatrice uitspreekt, ze zegt presentrice net als Gerrit kommeresjeel zegt
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:09 schreef JijWel het volgende:
Mevr. klaagt tegen jessie over de dixies, te weinig. jessie zegt ze zijn niet geleegd dus we konden ze niet gebruiken.
Chaos straks bij de dixies.
ik ookquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo op een flinke bonje tussen die 2 straks![]()
Gadverdarrie..quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:09 schreef JijWel het volgende:
Mevr. klaagt tegen jessie over de dixies, te weinig. jessie zegt ze zijn niet geleegd dus we konden ze niet gebruiken.
kolerequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:09 schreef JijWel het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:10 schreef Mohitah het volgende:
Die mensen zijn gek om daar in de kou uren te staan. En heaters ofzo hebben de utopianen ook niet geregeld zeker?
Naar wijf....Jessie vraagt aan een mevrouw waar Merel is: iets te drinken halen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Dame met Merol
ze mag ff meelooopeh
je hep een tassie he
pak die fan mei wal
pantermeuk..
ja hoorde hetquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:14 schreef sjampoeh het volgende:
lol iemand wil de kluis kraken.
kan nie meer
usb doosje, exclusief met usb stick en mini pollie naar keuze. op de usb stick staan de hits van de reppersquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
usb doosje, exclusief met usb stick en mini pollie naar keuze. op de usb stick staan de hits van de reppers
20 euro voor jouw
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Imelda Meroll drots
dr Jas verkocht
zo gaat dat met sterren
Fans wulteh alles kopen
zei hij nu echt, ik heb een keer met haar gezoend?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |