En Sadilek weerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Doan in basis. Ben benieuwd
Zit op de tribunequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En Sadilek weerSnap er niks van. Tegen Rosenborg mag je toch wel aanvallend spelen met Boscagli?
Kut Mark. Weet zijn lievelingetjes altijd een plekje te geven ten koste van kwaliteit.quote:
Teringquote:
Bank?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom zit Ruiter op de bank i.p.v. Unnerstall?
Ruiter speelt, Unnerstall bankquote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:31 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom zit Ruiter op de bank i.p.v. Unnerstall?
3 linksbacks gehaald, 3! En Sadilek speelt erquote:
En kan er geen kut van op linksback das nog het ergste.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 linksbacks gehaald, 3! En Sadilek speelt er
Ja dit slaat toch nergens op. Waarom speelt Boscagli niet gewoon. Dat je die 17 jarige Amerikaan niet opstelt snap ik wel, Lato kan er blijkbaar geen kut van, maar wat Boscagli nu weer misdaan heeft..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
3 linksbacks gehaald, 3! En Sadilek speelt er
Nee, als hij het nou zo fantastisch deed was dat nog een excuus. Maar hij is ook gewoon middelmaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En kan er geen kut van op linksback das nog het ergste.
Die Amerikaan is 19. En dat moest toch ook een aardig talent zijn. Dat zal dus ook wel tegengevallen zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja dit slaat toch nergens op. Waarom speelt Boscagli niet gewoon. Dat je die 17 jarige Amerikaan niet opstelt snap ik wel, Lato kan er blijkbaar geen kut van, maar wat Boscagli nu weer misdaan heeft..
Ah, dacht dat die jonger was, ja dat zou dan inderdaad best kunnen. Handig allemaal weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die Amerikaan is 19. En dat moest toch ook een aardig talent zijn. Dat zal dus ook wel tegengevallen zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef Scarface88 het volgende:
En ook weer die kut Hendrix - Rosario is toch ook om schijtziek van te wordenGuti is zn basisplek weer kwijt aan die beunhazen.
Als je dan gaat trollen, maak het dan nog een beetje geloofwaardig..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Iedereen maar lachen toen ik 30 goals dit seizoen zei. Dat worden er gewoon 40 dit jaar voor Pablo![]()
![]()
![]()
![]()
We lachen er nu om maar reken maar dat hij er nu bij allerlei scouts ineens goed opstaat en dat ze hem in de gaten gaan houden.quote:
Rosario mag blijven staan maar Hendrix moet gewoon weer op de bank voor Guti zoals voor zijn blessure. Toen liep t middenveld lekker met Guti in vorm.quote:
Joh, maak je niet zo druk, heb ik 1 of 2x gezegd ofzoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je dan gaat trollen, maak het dan nog een beetje geloofwaardig..
Ik niet, dan blijft hij er langer in staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:17 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Joh, maak je niet zo druk, heb ik 1 of 2x gezegd ofzo. Als Rosario er 5-10 maakt per jaar is het helemaal prima. Ben allang blij dat die er eens wat inschiet.
Wie moet er dan staan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik niet, dan blijft hij er langer in staan.
Ja, zit maar een ding op.. huilen. En hopen dat er in de winter iets bij komt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wie moet er dan staan?Zie zelf, met het materiaal wat we hebben, Guti - Rosario denk ik.
Het is ook echt ongelofelijk met hoeveel mazzel die 3 goals tot stand kwamen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Rosario doet er alles aan om te bewijzen dat zijn doelpunten maar toevalstreffers zijn en dat hij eigenlijk niet kan voetballen. Godverdomme man. Je zou toch verwachten dat al die doelpunten inspirerend werken bij 'm maar hij staat me toch weer te brassen
55 miljoen waard broer!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:26 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik weet dat Malen best veel scoort dit seizoen, maar hij moet echt aan z'n afwerken en schotselectie gaan werken. Allemachtig.
80 als die niet van kansloze posities schietquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
55 miljoen waard broer!
Dat las ik laatst in Engelse media iig
Waren ook wel 3 pegels in de kruising, eerlijk is eerlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:31 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het moment dat Rosario in drie opeenvolgende wedstrijden scoort.. Als je daar een tientje op in had gezet voor het seizoen had je nu nooit meer hoeven werken
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Waren ook wel 3 pegels in de kruising, eerlijk is eerlijk.
Zulke goals maak je bijna nooit, Rosario scoort er 3 in een weekquote:
Ik wou net zeggen dat ik Rosenborg niet zo heel slecht vind. Vooral standaard situaties zijn gevaarlijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wanneer gaan we dat Rosenborg nou oprollen? Dat ging toch gebeuren?
Ze domineren gewoon zelfs.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:34 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen dat ik Rosenborg niet zo heel slecht vind. Vooral standaard situaties zijn gevaarlijk.
Valencia domineerde tegen Ajax; Ajax won.quote:
Ja maar we gingen ze oprollen is hier beloofd!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valencia domineerde tegen Ajax; Ajax won.
Porto domineerde tegen Feyenoord; Feyenoord won.
Laat Rosenborg maar domineren
Wordt nog wel 1-4quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar we gingen ze oprollen is hier beloofd!
Pfoh, ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
Wat was de laatste echt goede Europese wedstrijd van PSV?
Haugesund uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
Inter thuisquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
Als het gebeurt sta ik ook weer niet raar te kijken nee. Blijft een ploeg met 2 gezichten.quote:
Osijek.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:36 schreef Dven het volgende:
Kan iedere topclub gebeuren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Geen fatsoenlijke aanval op kunnen zetten tegen Rosenborg
Een eckte oprolgoal.quote:
Quote voor nog een goalquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:37 schreef PSVCL het volgende:
Geen fatsoenlijke aanval op kunnen zetten tegen Rosenborg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |