Ja hoiquote:
2002 denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed geheugen en niet zo lang geleden zeker
Ha, ik werd gevraagd/aangewezen om voor te lezen in de klas of schoolbijeenkomsten.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zelfs vandaag doet minilot op haar mini's. Ik vind het wel soort van mooi. Als het dan toch moet.
Ik heb geen idee of ik op school voorgelezen werd. Ik las al snel goed dus thuis heeft het iig niet lang geduurd.
Ik ook. Maar ik herinnderde me het ineensquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hoi
Ik ga zo slapen
Morgen wel wat meer online dan vandaag, overdag
Zal even klein DM'metje sturen naar je
Ik had op die leeftijd ook de bieb al uit, maar als ik het goed onthouden heb werden wij op vrijdag aan het eind van de middag voorgelezen. Dus een soort extra iets denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:46 schreef Molo het volgende:
Ik werd echt niet meer op die leeftijd voorgelezen, las stapels boeken, net als de rest van de klas
Liep pauper Den Haag nou voor op platteland Nederland? Wow
Zo werd mij met vriendin gevraagd de school te openen in de ochtend, alarm eraf halen etc, hele verantwoordelijkheid dus tof vond ik!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, ik werd gevraagd/aangewezen om voor te lezen in de klas of schoolbijeenkomsten.
Of het was om mij te weerhouden van kattenkwaad.
#Kakstem.
No problem!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik herinnderde me het ineens
Morgen heb ik bezoek en za viert mijn moeder haar 80e verjaardag. En ik zit met thuiszorg en fysio (oefeningen) enzo. Dus ik geef wellicht een late reactie. Dat je dat weet
Ahwquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ha, ik werd gevraagd/aangewezen om voor te lezen in de klas of schoolbijeenkomsten.
Thuis had ik veel boeken: prisma en witte raven en speelde - tóen al - bieb door met vriendinnetjes onderling boeken te ruilen.
#Kakstem.
Ligt er misschien ook aan hoe leuk de leraar jeugdboeken en voorlezen vond.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had op die leeftijd ook de bieb al uit, maar als ik het goed onthouden heb werden wij op vrijdag aan het eind van de middag voorgelezen. Dus een soort extra iets denk ik
Ik was de enige in mijn vriendinnengroep die veel las. Kon ook vriendinnetjes die langskwamen om te spelen wel wegkijken. Maar buitenspelen was goed voor me volgens mijn ouders.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Thuis had ik veel boeken: prisma en witte raven en speelde - tóen al - bieb door met vriendinnetjes onderling boeken te ruilen.
#Kakstem.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ahw![]()
Ik was bijna altijd tijdens de openingstijden in de bieb. Ik was bang om boeken te missen dus ik stopte ook boeken die ik niet meer op mijn pas kon lenen zo in de tas. Ik had 50 boeken gehamsterd en thuis verstopt voor men er achter kwam.
Ja ok, maar geloof dat ik die leeftijd ook wel te hoog zou vinden daarvoor, als ouder zijndequote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:12 schreef Lot_1 het volgende:
Ja, het punt is dus dat zelf kunnen lezen volkomen los staat van voorgelezen worden. Want dat blíj́ft knus
En toen kwam poezepiepje en die vermoorde ze allemaal hartstikke doodquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bracht vakanties vaak door bij kennissen, zij hadden kinderen die iets jonger dan ik waren. De moeder verzon ook zelf verhaaltjes, over de muizenfamilie Piep. En die muizen heetten toevallig net als wij. Er was dus een Luckepiepje en een Chrizzepiepje en een Mariannenpiepje. Zo leuk
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
En toen kwam poezepiepje en die vermoorde ze allemaal hartstikke dood
Nou en?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar, dan kunnen ze toch ook allang zelf lezen?
Ik hoorde laatst een 'grappig' verhaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:10 schreef Molo het volgende:
Mijn vader las vaak voor
Dacht ik
In werkelijkheid verzon hij gewoon ter plekke een idioot verhaal met een ander boek voor zijn neus![]()
![]()
![]()
Zo tof
Ik heb me laten vertellen dat het pedagogisch nog niet verantwoord is dat ik aan kinderen begin.quote:
Zal ik er morgen nog een mooi accent in pleuren? Wat is leuker, Twents of Rotterdams?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
#Kakstem.
Thuis lezen we nog elke dag voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:15 schreef Molo het volgende:
Ja ok,
[..]
Ja ok, maar geloof dat ik die leeftijd ook wel te hoog zou vinden daarvoor, als ouder zijnde
We gaan het zien, kind gaat over een half jaar naar de kleuterklas dus duurt nog even
Mijn vader verzon fantastische verhalen over kabouters en heksen en bereidde die zelfs voor (maar las niet voor uit zijn "script". Hij improviseerde). Hij is helaas overleden maar ik heb kladversiesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:10 schreef Molo het volgende:
Mijn vader las vaak voor
Dacht ik
In werkelijkheid verzon hij gewoon ter plekke een idioot verhaal met een ander boek voor zijn neus![]()
![]()
![]()
Zo tof
Twentsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zal ik er morgen nog een mooi accent in pleuren? Wat is leuker, Twents of Rotterdams?
Voor Rotterdams hoef ik minder moeite te doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Rotterdams
Goede herinneringen. Slechte ook helaas..
Kies maar weer de weg van de minste weerstand hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor Rotterdams hoef ik minder moeite te doen.
De liefde bracht je naar Twente?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor Rotterdams hoef ik minder moeite te doen.
Zo lief weerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 23:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga maar slapen, je kraamt onzin uit
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:17 schreef Aure het volgende:
Het voelt dan alsof we een soort tetris spelen in bed, omdat hij dan overdwars op mijn plek gaat liggenmijn vriend ligt dan als een soort stijve plank aan de zijkant en ik als dat vierkantje onderaan het bed.
Zo dus: (groen is het kind)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |