Gewoon laten stollen en omkeren. Niet te hoog ivm anders aanbranden ipv garen. Na omkeren als je denkt dat gaar is stukje insnijden om te controleren. Of uit de pan halen en doorsnijden. Nog niet gaar? Terug in de pan en wat langer bakken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was misschien best handig geweest jaIk heb nou alles er zo ingedonderd. En hij is minstens 2 cm dik dus dat wordt nog wat
Jij wint de SC sowieso vandaag Barrel - jij had een freaking aardbeving!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Heerlijke SC wel.. dat het tegelijkertijd over een placenta EN een omelet (al dan niet met melk) kan gaan..
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een verhaal Mini
Ik ben er gewoon een beetje stil van.
Sterkteen straks lekker naar huis.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:15 schreef minilot het volgende:
Verloop, voor wie het weten wil.Dikke knuffel.SPOILER: Heel erg TMI, ik zeg het maar even..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in afwachting van ontslag en een recept voor dagelijks een tien keer hogere dosis foliumzuur dan gebruikelijk, alvast ter voorbereiding op een eventuele volgende poging. Tevens best wel moe, maar het was me de dag ook wel..
Dank voor het meeleven, dotjesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Met melkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Heerlijke SC wel.. dat het tegelijkertijd over een placenta EN een omelet (al dan niet met melk) kan gaan..
Nog niksquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Ik weet wel zeker dat jullie vanavond allemaal beter aten/eten dan ik
Vertel, wat allemaal? Kan wellicht als inspiratie dienen voor second dinner, als ik tenminste ooit nog van deze kamer af mag..
Er is genoeg gaar, dat ga ik nou opeten. En de rest ligt nog even op de nawarmte gaar te worden. Kan morgen wel in de bento mee naar werkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon laten stollen en omkeren. Niet te hoog ivm anders aanbranden ipv garen. Na omkeren als je denkt dat gaar is stukje insnijden om te controleren. Of uit de pan halen en doorsnijden. Nog niet gaar? Terug in de pan en wat langer bakken.
Beide schijnen eetbaar te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Ja vertel daar eens meer over!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij wint de SC sowieso vandaag Barrel - jij had een freaking aardbeving!![]()
Dat geloof ik van die placenta meteen. Die omelet moet ik nog maar zienquote:
Smakelijk eten!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is genoeg gaar, dat ga ik nou opeten. En de rest ligt nog even op de nawarmte gaar te worden. Kan morgen wel in de bento mee naar werk
Heb je nog uitgelegd hoe dat zo tot stand kwam?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn vliezenvernietigende fap verdient hoe dan ook ontzag ja! Dank
Weer wat geleerdquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.
Niet iets speciaals.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Vertel, wat allemaal? Kan wellicht als inspiratie dienen voor second dinner, als ik tenminste ooit nog van deze kamer af mag..
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn vliezenvernietigende fap verdient hoe dan ook ontzag ja! Dank
Begrijpelijk joh!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.
Ja, meteen. Hevig blozend.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog uitgelegd hoe dat zo tot stand kwam?![]()
Valt tegen hoor soep en een stokbroodje hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |