dat heb jij vast ook al een keer gedaan toen je een te lange jas mee had genomenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:20 schreef mario390 het volgende:
zonder schenen gaat maar zonder broek is schlecht
PRISHquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:16 schreef Prisha het volgende:
@:Recce Heb je 11 November op de radar? De Mercury transit vindt dan plaats vanaf 13:35 onze tijd. Blote oog + eclipsbril = niet aan te raden..tenminste als je je zicht wilt behouden![]()
Als je een verrekijker hebt en je doet daar een filter van mylar of een Baader Solar astro filter (die heb ik), dan kun je het wel zien. Online natuurlijk ook. Maar in t echie is veel leuker natuurlijk.
Volgende pas in 2032.
Nogsteeds niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dat wist hij zelf ook niet te vertellen?
Sleutels kwijtraken is sowieso een dingetje bij ons.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zonder sleutelDat zou ik erger vinden.
Da's inderdaad wel vreemd. Ik gebruik daar meestal de oven voor.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
man 4, in polska bakt en mann brot met mannentanga![]()
Ik wel en daar zat mijn busabonnement niet in.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb jij vast ook al een keer gedaan toen je een te lange jas mee had genomen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel vreemd. Ik gebruik daar meestal de oven voor.
je broek???quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik wel en daar zat mijn busabonnement niet in.
Uniform, niks als last hehe.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb jij vast ook al een keer gedaan toen je een te lange jas mee had genomen
Ik zou best pissig worden als ik mijn bed uit wordt gebeld omdat iemand anders met zijn dronken hoofd zijn sleutels is kwijt geraakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Sleutels kwijtraken is sowieso een dingetje bij ons.
Wat betekent dat?quote:
het ging over een broek vergetenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
Jas en het was een identiek exemplaar.
Dat weet je nog welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
Het waren ook nog mooie schoenen.
ja wel de backofen, maar hij heeft de stringtanga an en de mann heeft kontharen en niet weinigquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's inderdaad wel vreemd. Ik gebruik daar meestal de oven voor.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:24 schreef cafca het volgende:
Ik ben weleens met de verkeerde vriendin thuisgekomen
waarschijnlijk toen ze het uit kwam maken wel gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog wel de juiste vriendin terug gevonden?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:24 schreef cafca het volgende:
Ik ben weleens met de verkeerde vriendin thuisgekomen
quote:
Knotharen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja wel de backofen, maar hij heeft de stringtanga an en de mann heeft knotharen en niet weinig
Dat wel,telefoons kwijtraken ben ik ook een ster in.quote:
quote:
kontharenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Knotharen?
@:Freshfruit , doe een broek aan!
Eeh, nou dat was wel een dingetje...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Nog wel de juiste vriendin terug gevonden?
In bloed gereden?quote:
Deis translationquote:
Hier kan ik ook wel verhalen over vertellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Eeh, nou dat was wel een dingetje...
Maar lang geleden hoor, tegenwoordig doe ik dat soort dingen niet meer
gebruik dan hoofdletters als je een plaatsnaam bedoeltquote:
Ik snap het nu. Mutti was in Slovenië.quote:
ook een stripfiguur zeker?quote:
gereiden is denk ik dat ze er nu heen aan het rijden isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik snap het nu. Mutti was in Slovenië.
Ja, Katrien.quote:
Mario doet volgens mij sowieso niet aan Buchstaben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mijn topo is ruk, maar dat is algemeen bekend.quote:
Ja, die wil ik heel graag zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:19 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen!
@:pullup Het Stedelijk, voor de tentoonstelling kunstenaars Parijs? Mooi is die, ik was er zondag nog.
En wie kookt er dan voor mario?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
gereiden is denk ik dat ze er nu heen aan het rijden is
om 8 00 gerijden met de bisquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
magnetronmaaltijden?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wie kookt er dan voor mario?![]()
Wanneer komt ze terug?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |