potverdikkie, word nog bijna een echt feestje ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:12 schreef DaSteeg het volgende:
531 verkochte kaarten voor de Single release party van de nep-rappers
verkcoht?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:12 schreef DaSteeg het volgende:
ze neemt haar taak serieus zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:22 schreef DaSteeg het volgende:
Mariska kijkt al tien minuten naar de wasmachine, die over 1 minuut klaar moet zijn
[ afbeelding ]
Volgens Jessie 531 via de webshopquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
verkcoht?
531 kaarten incl. weggeefkaartjes
Kaputti?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
wasmachine staat al 10 minuten op nog 1 minuut.
alles kapotquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:25 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Kaputti?
Btw die friteuse heeft vaak nachten lang aangestaan, heeft in de regen gestaan en er is met de gasfles geknoeid. Ik mag hopen dat de notaverstuurder daarover ook is getipt.
het trollenkostuumquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moet Roodkapje niet ff met de boze wolvin roken?
[ afbeelding ]
Ja, en daar hebben ze heel veel moeite voor moeten doen, al het schuim afbellen of ze a.u.b. wilde komen. Wat een afgang was dat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:12 schreef DaSteeg het volgende:
Doet die al wekenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:21 schreef Schakeltopia het volgende:
wasmachine staat al 10 minuten op nog 1 minuut.
Ja, daar zitten kaartjes bij van de bulkmail die ze uit hebben gedaan aan de schuimpjes die een kaartje voor de markt hadden, diek rijgen 5 euro kortingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:24 schreef DaSteeg het volgende:
[..]
Volgens Jessie 531 via de webshop
ik blijf het verassend vinden hoe snel ze de boel daar slopen.quote:
Ja, niet zo raar. Ze hebben gisteren die tent gesausd dan hangt er altijd condens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie lexy naar boven kijken in de sportschool. frennie moet kijken of het condens is.
het is vochtig, maar lexy zegt het kan ook condens zijn.
Ja, en dan vinden ze het raar dat ze na tig keer voor iets geweest te zijn moeten gaan betalen ( de frituurpan)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik blijf het verassend vinden hoe snel ze de boel daar slopen.
sterretjes in de dop hequote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan vinden ze het raar dat ze na tig keer voor iets geweest te zijn moeten gaan betalen ( de frituurpan)
Het lekt vast niet. Dat hoor ik Brndn elke dag zeggen met een halo boven zijn hoofdquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:25 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zie lexy naar boven kijken in de sportschool. frennie moet kijken of het condens is.
het is vochtig, maar lexy zegt het kan ook condens zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het lekt vast niet. Dat hoor ik Brndn elke dag zeggen met een halo boven zijn hoofd
Waar is die stervende zwaan van hem? Ach... laat ook maar. In haar nest natuurlijk. Zwaar ziek tot het middaguurquote:
ze zt net te plamuren op bed, dus die zal nog wel even bezig zijnquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is die stervende zwaan van hem? Ach... laat ook maar. In haar nest natuurlijk. Zwaar ziek tot het middaguur
Merel bedoel je? Die is bezig om nog iets van haar uiterlijk te makenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar is die stervende zwaan van hem? Ach... laat ook maar. In haar nest natuurlijk. Zwaar ziek tot het middaguur
Merel ligt nooit tot het middaguur op haar nestquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze zt net te plamuren op bed, dus die zal nog wel even bezig zijn
ow lol jij bedoelt myleentje ?
![]()
Met zo veel was moet zo'n filter in die machine zeker wel 3x in de week schoongemaakt worden,quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, en dan vinden ze het raar dat ze na tig keer voor iets geweest te zijn moeten gaan betalen ( de frituurpan)
heb haar nog niet gezien vandaag op de streamquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel ligt nooit tot het middaguur op haar nest
Ze is sportenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
heb haar nog niet gezien vandaag op de stream
Oh nee, dat was alleen met haar mond zie ik. Ze staat nu achter Jessiequote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh nee, dat was alleen met haar mond zie ik. Ze staat nu achter Jessie
ja gelooft hij het zelf?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Ger kraakt een rapper af Lil klein
Niet zo handig, zegt Jens misschien moet je nog wel een keer met hem samen werken
John de Mol himself was vorige week bij DWDD. Met Lil Kleine. Ze gaan samen iets nieuws opstarten ....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Niet zo handig, zegt Jens misschien moet je nog wel een keer met hem samen werken
bij de vorige ouderendag was Maris ergens beledigd over en die is gewoon naar bed gegaan, terwijl de ouderen er waren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:46 schreef Dotteke het volgende:
Morgen is jullie dag he, zegt Franny tegen Maris en Hiske
De ouderen dag![]()
Maris is het er niet meer eens
Denk dat de mol blij is van de Utopiaantjes af te zijn, ze hebben hem denk ik flink teleurgesteldquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
John de Mol himself was vorige week bij DWDD. Met Lil Kleine. Ze gaan samen iets nieuws opstarten ....
jammer voor Jessie...
Ja, dat weet ik nog raar mens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:47 schreef Verida het volgende:
[..]
bij de vorige ouderendag was Maris ergens beledigd over en die is gewoon naar bed gegaan, terwijl de ouderen er waren.
rapper hé alles om het imago hoog te houden van onze onzekere ottoquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:41 schreef Dotteke het volgende:
Wat een vieze rotkop heeft hij toch, hij begint alweer een lekkere onderkin te krijgen de papzak\
[ afbeelding ]
ik hoorde het en moest erom lachen en vooral die reactie van andre,alles om ger onderuit te halen,dat is pas triest.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:51 schreef Schakeltopia het volgende:
lol die sjellie en andrea nemen gerrit ook weer veelte serieus
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:54 schreef krabje het volgende:
[..]
ik hoorde het en moest erom lachen en vooral die reactie van andre,alles om ger onderuit te halen,dat is pas triest.
Wat een overdreven wijven die Merel en Hiske zegquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:59 schreef Schakeltopia het volgende:
hiske is er klaar voor. tenten opruimen schreeuwt ze
Ger al een echte rapper lekker ruzie maquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:44 schreef Dotteke het volgende:
Eet dan ook eerst voor je de streams aan zetquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
Ik haat schreeuwende gekken op mijn nuchtere maag
Eerst koffie!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
INmiddels 7 minuten geleden gebeld, zegt Merel
De rest llgt nog op zijn nest, zegt Maris
[ afbeelding ]
[..]
Eet dan ook eerst voor je de streams aan zet
De een doet nog debieler dan de ander, echt niet leuk meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:01 schreef mazaru het volgende:
Ik haat schreeuwende gekken op mijn nuchtere maag
zeikwijf pfquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
De een doet nog debieler dan de ander, echt niet leuk meer.
Lex neemt wraak, het lekt op de apferretuur
Stapelgek. En dan ga je naar de computerstreams omdat daar niet gegild wordt, komt die vieze frannie daar ff schreeuwen, schakel je verder over staat Lex naar Katie te krijsenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
De een doet nog debieler dan de ander, echt niet leuk meer.
Lex neemt wraak, het lekt op de apferretuur
Niet zo gek als ze gisteren die hele tent hebben gesausdquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stapelgek. En dan ga je naar de computerstreams omdat daar niet gegild wordt, komt die vieze frannie daar ff schreeuwen, schakel je verder over staat Lex naar Katie te krijsen
Dat dusquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:05 schreef mazaru het volgende:
[..]In normaal Nederlands: Dat kuthok lekt als de ziekte!
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Stapelgek. En dan ga je naar de computerstreams omdat daar niet gegild wordt, komt die vieze frannie daar ff schreeuwen, schakel je verder over staat Lex naar Katie te krijsen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:08 schreef sjampoeh het volgende:
jens lekker achter de pc
fuck de tenten
Dat dus, condens krijg je alleen als dat hok met lakverf gedaan is en alle kieren dicht zijn énquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:05 schreef mazaru het volgende:
[..]In normaal Nederlands: Dat kuthok lekt als de ziekte!
Nette.... intelligente...goed opgevoede Jensquote:
Dat lijkt mij ookquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:13 schreef Giggio het volgende:
zelfs voor die legertenten kan het toch nooit goed zijn die op te vouwen met al die plassen water erin?
Daar raak ik nou van geïrriteerd. Ga roken vies mokkel!!!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:22 schreef puzziepie het volgende:
Tranny is zogenaamd chagrijnig door het niet roken ,ze gaat zo iemand slaan jonguh
aandachtstrolquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:22 schreef puzziepie het volgende:
Tranny is zogenaamd chagrijnig door het niet roken ,ze gaat zo iemand slaan jonguh
Alles voor aandacht dat wijfquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar raak ik nou van geïrriteerd. Ga roken vies mokkel!!!
Lijkt mij van niet neequote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
zo ontzettend nat kun je die tenten toch niet afleveren?
Jessie belde met meneer tent en die zei dat dit mocht, maar ik weet niet of die meneer weet hoe dom deze mensen zijn en ze verkeerd om gerold hebben zodat er plassen water in stondenquote:
Ik denk dat ze hoopt dat Gerrit zegt: Ik heb wel 'n pijp voor je die je mag "roken"quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar raak ik nou van geïrriteerd. Ga roken vies mokkel!!!
Bloedirritant. Vooral voor de mensen die zitten te kijken en net zelf gestopt zijn en wel normaal kunnen doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hoopt dat Gerrit zegt: Ik heb wel 'n pijp voor je die je mag "roken"
alles voor aandacht
Oh je bent ook gestopt, goed van jou. Ik heb gelukkig nergens last van, zelfs m'n buurmanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bloedirritant. Vooral voor de mensen die zitten te kijken en net zelf gestopt zijn en wel normaal kunnen doen.
Mylene kan niets alleen ...het is een echte neetquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat gehang van die Mylene aan Jens, dat kind kan echt niet rechtop zitten. Ga gvd wat doen ofzo.
Wie is de vingeraar? Ik denk dat clowntje Frannie is?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:38 schreef DKUp het volgende:
Clowntje en die vingeraar doen echt geen pleuris.
Die rooijuh heks is ook weer eens niet keihard aan het werk.
Zou Mylene depressief zijn? Zou het me zomaar voor kunnen stellen dat je dat wordt daar.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat gehang van die Mylene aan Jens, dat kind kan echt niet rechtop zitten. Ga gvd wat doen ofzo.
ADHD-ers zijn sowieso in momenten depressief ...klinkt raar maar kan ook zo weer door iets veranderen en dat je ineens weer blij wordt van/door ietsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Mylene depressief zijn? Zou het me zomaar voor kunnen stellen dat je dat wordt daar.
Andrea dacht ik,en clown zal Shell wel zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is de vingeraar? Ik denk dat clowntje Frannie is?
Ik ben alweer een tijdje gestopt en heb er weinig tot geen last meer van. Maar dat gemekker irriteert me mateloos.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh je bent ook gestopt, goed van jou. Ik heb gelukkig nergens last van, zelfs m'n buurman
die elke dag ff 'n peuk komt roken omdat het thuis niet mag. Het doet me niks. (11 maand gestopt)
Welnee, dan had ze van de week ook niet zo leuk meegedaan met rolschaatsen in de silo.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zou Mylene depressief zijn? Zou het me zomaar voor kunnen stellen dat je dat wordt daar.
Gisteren liep ze ook weer te huppelen omdat ze een tattoo kreeg en later stond ze weer te janken bij de beestjes omdat ze aangesproken was door Merel over haar niets doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Welnee, dan had ze van de week ook niet zo leuk meegedaan met rolschaatsen in de silo.
Toen was ze ineens heel vrolijk.
Mylene moet wat gaan doen met haar ADHD en haar afhankelijkheid van anderenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren liep ze ook weer te huppelen omdat ze een tattoo kreeg en later stond ze weer te janken bij de beestjes omdat ze aangesproken was door Merel over haar niets doen.
Mooi,Jens op 4,heeft mijn stem toch geholpen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:10 schreef sjampoeh het volgende:
3 Oktober 2019 10:00
Wie staat er op nummer 1?
Het is weer tijd voor de uitslag van de favoriete inwoners poll! Vorige week stonden Jessie, Brandon en Merel in de top drie. Deze week heeft staat Brandon weer bovenaan de lijst. Op wie heb jij gestemd?
1. Brandon - 22,97%
2. Jessie - 19,85%
3. Merel - 12,78%
4. Jens - 11,54%
5. Gerrit - 11,19%
6. Hiske - 7,71%
7. Shelley - 5,45%
8. Franny - 2,1%
9. Mylène - 1,51%
10. Jordie - 1,5%
11. Dylan - 0,92%
12. Alexandra - 0,88%
13. Mariska - 0,84%
14. Andrea - 0,77%
![]()
![]()
![]()
ja, hij stijgt wel, maar de rest is gewoon nog steeds kutquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Mooi,Jens op 4,heeft mijn stem toch geholpen.
Ah, dankje. Die bijnamen zijn soms zo lastigquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:49 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Andrea dacht ik,en clown zal Shell wel zijn.
En haar luiheid. Want dat speelt ook echt een grote rol bij haar.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mylene moet wat gaan doen met haar ADHD en haar afhankelijkheid van anderen
Ja klopt. Ze werkt niet graag.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En haar luiheid. Want dat speelt ook echt een grote rol bij haar.
Eens! Ze verschuilt zich achter van allesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
En haar luiheid. Want dat speelt ook echt een grote rol bij haar.
daar welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:
Clown is een Sheil en vingeraar is Dreetje.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is de vingeraar? Ik denk dat clowntje Frannie is?
Ik denk dat ze niet meer of minder doet dan welke andere bewoner. Ze heeft in het begin heel veel in de avonduren gedaan voor Merelquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens! Ze verschuilt zich achter van alles
Denk dat je daar een valide punt hebt. Dat roken verslindt tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet meer of minder doet dan welke andere bewoner. Ze heeft in het begin heel veel in de avonduren gedaan voor Merel
Maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat in die lamlendige omgeving daar, en dat sfeertje van misgunnen wat daar hangt, je de moed ontnomen wordt om ook nog maar iets aan te pakken. je zou er inderdaad depressief van worden
Ook kan ik me voorstellen dat er dan ineens iets leuks ontstaat, wat saamhorigheid geeft, waar je dan ineens lol in hebt met een groepje, zoals dat rolschaatsen, of die gekke tattoo gisteren. Ze heeft ook nog gisteren meegeholpen met de tattooshop opruimen, koelkast schoonmaken enz.
Maar wat gewoon meespeelt is dat het bij haar opvalt als ze even lummelt. Ze rookt namelijk niet. Ik denk dat de dames die roken, heel veel lummeltijd hebben met het in de rij zitten, in de rookcel zitten en wachten tot je aan de beurt bent om te roken
Daar gaat misschien wel 20 minuten of meer mee weg per peuk die gerookt wordt....
Toch niet zoveel tijd als dat leen in haar nest ligt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat je daar een valide punt hebt. Dat roken verslindt tijd.
Hoe vaak hoor je niet van Jessie: eerst even roken, en dan is er zo een ruim kwartier tot wel meer tijd weg eer hij terugkomt of gaat beginnenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk dat je daar een valide punt hebt. Dat roken verslindt tijd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:17 schreef Schakeltopia het volgende:
lol mensen die een kaartje hebben gekocht, nu bellen of ze niet vrijwilliger willen zijn
Mooie cap met dat haar omhoogquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:23 schreef Schakeltopia het volgende:
even een warming upje
[ afbeelding ]
bso utopia is er alles aan gelegen de kindertjes zoet te houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:23 schreef Schakeltopia het volgende:
even een warming upje
[ afbeelding ]
SL tot ook dat debacle weer over is..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:24 schreef Schakeltopia het volgende:
hahahahah dit gaat sjellie nooit onthouden allemaal
ze is nog steeds met de eerste 5 pasjes bezigquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Een Shell doet normaal gesproken altijd hetzelfde dansje.
Jessie wel......quote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:27 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie heb al een peuk geklikt. ben benieuwd of ze hem opsteekt
Is dit het Beyonce dansje waar ze altijd over zat te zeuren?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:29 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze is nog steeds met de eerste 5 pasjes bezig
JAaaaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Is dit het Beyonce dansje waar ze altijd over zat te zeuren?
quote:
Sherry haar nek zit vast, die kan haar hoofd niet draaien of buigenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
tip voor sjellie:
spiekbriefje in je kleine rugtasje![]()
quote:
geile dansende meisjes kijken onder het mom van een handtekening op kistjequote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
Geile vingersmurf komt even kijken.
Maris heeft er alle baat bij om de 'gestopte'rokers weer aan het roken te krijgenquote:
Nog dommer die Jessie, ik ga niet voor je draaien want dat is het net of ik je weer aan het roken help zegt de man die het na 2 uur al opgafquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:41 schreef Giggio het volgende:
wat een dom kind is die frutzl ook met d'r poging om te stoppen
niet stoppen voor jezelf
nee stoppen voor de stichting/marta
Had ze nog in haar kist liggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:49 schreef sjampoeh het volgende:
merel weer nieuwe meuk. een roze varkentrui
Die schijt 7 kleuren stront van angst voor morgen denk ikquote:
die is natuurlijk bang dat die promo voor love is love wordt verspreid. Dat heeft hij nog niemand gezegdquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die schijt 7 kleuren stront van angst voor morgen denk ik
ik denk dat sjellie blij mag zijn, dat ze morgen niet mag/hoeft te dansenquote:
Helaas had Remco het op tijd door jamer genoegquote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:59 schreef schizolientje het volgende:
[..]
die is natuurlijk bang dat die promo voor love is love wordt verspreid. Dat heeft hij nog niemand gezegd
Tja liggen vingeren in bad..............quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:58 schreef Schakeltopia het volgende:
andrea over de voorbeeld functie die ze hebben ......
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Tja liggen vingeren in bad..............
ze heb het zo zwaar, arme merelquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:08 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben het zo spuug zat, ik ben altijd me SD kaart kwijt, me camera kwijt ik ben het zo zat. moppert Merel door
armûh oudjesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
wel een febo fuck , ouderen door hun strot douwen
Al die "Sprekers" toch ook, stuk voor stuk irritante sociale drama ouwehoeren waar geen hond op zit te wachten de ½ wil daar al nooit bij zitten…quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:13 schreef sjampoeh het volgende:
wel een febo fuck , ouderen door hun strot douwen
Wedden dat ze dan ineens weer vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk ziek is?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:15 schreef danaqui het volgende:
His wil iedereen morgen 8 uur uit bed hebben, nou dat gaat al een probleem worden voor Leentje
Echt welquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wedden dat ze dan ineens weer vreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeselijk ziek is?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:17 schreef danaqui het volgende:
[..]
Echt welzo voorspelbaar dat mokkel
goedkope outfit voor een goedkopequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
Dat oranje en roze vloekt wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef mazaru het volgende:
Dat oranje en roze vloekt wel
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
oranje met roze![]()
![]()
[ afbeelding ]
andrea zei het is maar een ouderendag
madam mikmak die zelf een ouderendag vergat
Alleen als madam het organiseert heeft het kans van slagen want zij werkt met een draaiboek.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze geeft de rest niet eens een kans.
Het gaat dat wijf er alleen maar om dat het evenement van die neprappers goed looptquote:
Ze beginnen er nu aan omdat zij er wat van heeft gezegd. Anders hadden ze echt nog geen aanstalten gemaakt. En Andrea vond het ook eigenlijk niet nodig 'want het was maar een ouderendag'quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ze geeft de rest niet eens een kans.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:25 schreef sjampoeh het volgende:
en nu weer tegen jess
wat doet zij ?
papier verneuken
[ afbeelding ]
Die 2 werken anderen alleen maar tegen i.p.v. mee te werken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat dat wijf er alleen maar om dat het evenement van die neprappers goed loopt
En zij vindt altijd alles wat zij doet zo goed, anderen doen het toch nooit goed
Heeft ze overgenomen van haar neukertje
ach wat een onzin.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze beginnen er nu aan omdat zij er wat van heeft gezegd. Anders hadden ze echt nog geen aanstalten gemaakt. En Andrea vond het ook eigenlijk niet nodig 'want het was maar een ouderendag'
Oh ze waren al bezig met de voorbereiding?quote:
maar waarom helpt merel niet mee ? geen zin, want ze is zogenaamd druk met jessie zn evenement. met wat ?quote:
ach ik doe gezellig meequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Inderdaad, stikt hier weer van de aannames. What's new?
Zo erg volg ik het nou ook weer niet. Maar volgens mij heeft ze wel een taak morgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar waarom helpt merel niet mee ? geen zin, want ze is zogenaamd druk met jessie zn evenement. met wat ?
Eerst hem doodleuk uit staan lachen en nu opeens druk met dat rap-gebeuren.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar waarom helpt merel niet mee ? geen zin, want ze is zogenaamd druk met jessie zn evenement. met wat ?
rood oranje rozequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
merel moet vanavond rode nagellak . moet fran ff doen. daar is wel tijd voor
klopt ook, maar merel moet gewoon haar muil houden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je zit toch streams te kijken? klopt wel hoor wat Mazzz zegt
Altijd anderen verwijten waar zij zichzelf steeds schuldig aan maakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef sjampoeh het volgende:
merel moet vanavond rode nagellak . moet fran ff doen. daar is wel tijd voor
Dat swsquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
klopt ook, maar merel moet gewoon haar muil houden.
Precies! Ze deden niets en nu zijn ze er ineens mee bezig. Maar ja.... dan krijg je gelijk van die stokers die 'aannames' gaan gillenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:28 schreef danaqui het volgende:
[..]
Je zit toch streams te kijken? klopt wel hoor wat Mazzz zegt
Merel wenst ze succes met het nu nog voorelkaar krijgen.. genieten als ze op hun bek gaan is nog steeds hun grootstre bron van vermaak.. saamhorigheid no wayquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:27 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar ga ik wel in mee!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
klopt ook, maar merel moet gewoon haar muil houden.
indd ook zo voorspelbaarquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Ze deden niets en nu zijn ze er ineens mee bezig. Maar ja.... dan krijg je gelijk van die stokers die 'aannames' gaan gillen
Elke dag lelijkerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:18 schreef sjampoeh het volgende:
oranje met roze![]()
![]()
[ afbeelding ]
andrea zei het is maar een ouderendag
madam mikmak die zelf een ouderendag vergat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |