Is de rest van je leven zo triest of die game zo goed?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet uit de harten maar wel uit het zicht sinds de release van Fifa 20. Dat is wellicht het beste dat mij is overkomen sinds de release van Fifa 19
Heb je mijn topic al gelezenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik zit je sig te lezen en vraag me af of het wel helemaal goed gaat
Net gedaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb je mijn topic al gelezen
Familiefortuinquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net gedaan.
Pierre was toch dakdekker, niet per se rijk?
Hey Prof, homoooquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Net gedaan.
Pierre was toch dakdekker, niet per se rijk?
Verbaast me, jij komt echt over als zo'n lagere middenklasse trutje die lelijke kleding koopt met een matig loontje.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Familiefortuin
Money marries bigger money
Jij komt over als een zwakzinnige dus wat is je puntquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:38 schreef TTSS het volgende:
[..]
Verbaast me, jij komt echt over als zo'n lagere middenklasse trutje die lelijke kleding koopt met een matig loontje.
Matige jij-bak. Past wel volledig in het patroon overigens.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:38 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij komt over als een zwakzinnige dus wat is je punt
Jij durft wel na je afgang na je vorige ragequit zegquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:39 schreef TTSS het volgende:
[..]
Matige jij-bak. Past wel volledig in het patroon overigens.
Welke ragequit?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:40 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij durft wel na je afgang na je vorige ragequit zeg
Die ragequit waarna niemand je meer serieus namquote:
Goede specificatiequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ragequit waarna niemand je meer serieus nam
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 19:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent maat.
Hey, loop je al een beetje binnen met je webshop?quote:
Hopen maar dat deze man jouw strapatsen wel kan verdragenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Familiefortuin
Money marries bigger money
Blijf hopen maar vermoed van nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hopen maar dat deze man jouw strapatsen wel kan verdragen
Het is vrijdagavond, dus dan mag het.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hee alcoholist wat heb je met JimmyDean gedaan??
Jaa, gaat goed.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:46 schreef TTSS het volgende:
[..]
Hey, loop je al een beetje binnen met je webshop?
Zorgen dat je hem op tijd leeg trektquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Blijf hopen maar vermoed van niet
Het is je liefje Jimmyquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:11 schreef Cachie het volgende:
Nou vraag ik me wel af welke stalker TTSS is
Beetje in nws kijken enzo af en toe.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar waarom keer je nu weer terug?
Logisch, je bent ook geen domme vent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn hoor, heb nooit een hekel aan je gehad
😂quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Fijn hoor, heb nooit een hekel aan je gehad
Goed bezig! Private enterprisequote:
Die SS was wel een weggevertjequote:
Dat was niet eens bewustquote:
Hopelijk snel CO vergiftiging dan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb al 3 welen de verwarming aan global warming mn ass
Heb jou elke dag gemist mijn hart brak als ik lurkte en je met vrouwen zag flirtenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je die ook voor mij of dat verder niet
Tr gezet vanwege doodsverwensingquote:
Of je energierekening in je ass. Maar net hoe je het bekijkt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb al 3 welen de verwarming aan global warming mn ass
Laatst ¤600 teruggekregen bij de jaarafrekeningquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:18 schreef Cachie het volgende:
[..]
Of je energierekening in je ass. Maar net hoe je het bekijkt.
Slecht, ben net vader en mag tot halverwege januari geen auto rijden, zit thuis sinds halverwege juli en heb 3 dagen na de geboorte van mijn kind te horen gekregen dat ik niet meer terug kan komen waar ik werkzaam was vanwege mijn medische mankementquote:
quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb jou elke dag gemist mijn hart brak als ik lurkte en je met vrouwen zag flirten
Oh fuckquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht, ben net vader en mag tot halverwege januari geen auto rijden, zit thuis sinds halverwege juli en heb 3 dagen na de geboorte van mijn kind te horen gekregen dat ik niet meer terug kan komen waar ik werkzaam was vanwege mijn medische mankement
Nee gaat wel goed hoor
Dank je voor je bijdrage aan het in stand houden van het blanke ras.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slecht, ben net vader en mag tot halverwege januari geen auto rijden, zit thuis sinds halverwege juli en heb 3 dagen na de geboorte van mijn kind te horen gekregen dat ik niet meer terug kan komen waar ik werkzaam was vanwege mijn medische mankement
Nee gaat wel goed hoor
Die ja.quote:
Weet niet zeker of je serieus bent maar dit klinkt niet bestquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee gaat wel goed hoor
Echt een flutserie voor mensen met een gemiddeld IQquote:
Gadverdammequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:23 schreef Rozevla het volgende:
Vanochtend 2 hamkaas croissantjes
Tussen de middag 2 saucijzen broodjes
Om 15 uur een reep chocolade
Nu net een kapsalon en zomeeen nog chocolade vla
Dik leef
heb ik je getriggerd, cuck? 🤣quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:23 schreef TTSS het volgende:
[..]
Echt een flutserie voor mensen met een gemiddeld IQ
Beetje willekeurig scheldwoord maar soit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ik je getriggerd, cuck? 🤣
Zo obvious hequote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:24 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb ik je getriggerd, cuck? 🤣
Hij is echt vader. Vraag me af of hoe dat gaat als je kinderen haat, een hekel hebt aan buitenlanders en naar hardcore luistert.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:23 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Weet niet zeker of je serieus bent maar dit klinkt niet best
Vraag het Haagsquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hij is echt vader. Vraag me af of hoe dat gaat als je kinderen haat, een hekel hebt aan buitenlanders en naar hardcore luistert.
Had dus meer kunnen zijnquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Laatst ¤600 teruggekregen bij de jaarafrekening
De enige vraag die ik haags heb gesteld is wanneer hij op anoniem gaat, en daarvan is het antwoord teleurstellendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |