Boondocksaint! Fijn je te zien posten. Dansen (met koffie)?quote:
Ik ben nog steeds bier aan het zuipen en ga zo slapen vrij fout maar jaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:24 schreef Voxs het volgende:
[..]
Boondocksaint! Fijn je te zien posten. Dansen (met koffie)?
Zolang het maar goed vrij fout isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bier aan het zuipen en ga zo slapen vrij fout maar ja
Lekker wakkerwordtnummer!quote:
Frisjes hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga weer op mijn dak slapen
Brr best fris! Het je een zeil of tent daar?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga weer op mijn dak slapen
Goedemorgen, fraaie jassen maak mevrouw.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:19 schreef Voxs het volgende:
Goedemorgen!
@:pullup Het Stedelijk, voor de tentoonstelling kunstenaars Parijs? Mooi is die, ik was er zondag nog.
Nee, producerenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Om te gaan mixen bedoel je?
Goedemorgen mixymeneerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, fraaie jassen maak mevrouw.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, produceren
Gisteren na jouw linkje de ene na de andere nieuwe productie leren kennen, en dan kriebelt het altijd
Ik weet niet wat jij nu denkt dat ik weet?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dus jij weet allang van de hoed en de rand.
Hoe je één en ander op moet zetten. Eigen label is ook zo'n gedoe.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij nu denkt dat ik weet?
Ow, nee, ik doel vooral op het productie-gedeeltequote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe je één en ander op moet zetten. Eigen label is ook zo'n gedoe.
Ik ga zo aan de slag! Even beter wakker worden want onrustig geslapen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zit het er nog in voor vandaag om te schilderen, of is het weer even over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |