Retorische vraagquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schijn een heel naar wijf te zijn Til.
WTF !! Jij begon er over.. ik zou je over het hoofd zien als het aan mij zou liggen Petz , ja sorry ..quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:24 schreef Petzi het volgende:
[..]
Issue ontgaat me totaal. Klets wel eens mee erover. Chuffi schijnt zelf wat issues te hebben tegenover mij die niet helemaal uit de verf komen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen de Post.nl app? dan kan je zien welke post je krijgt met een foto erbij
Waar zie jij een vraag?quote:
Ik heb wel de app.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iedereen de Post.nl app? dan kan je zien welke post je krijgt met een foto erbij
Je bent nog steeds boos op mij ... okeyquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mooie roze handschoenen om vieze dingen mee te doen
Ik voel me nog niet zo hard aangevallen hoor FFquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
BS,het lijkt er op dat je steeds iemand wil pakken om je op te willen botvieren,het is wel een keer klaar nu.
Dat gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je niet regelmatig naar medische toestanden hoeft dan.
Wat dan? mag ik ook een kopie ?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:27 schreef Petzi het volgende:
Ben niet zo van TR's en zo. Voelt een beetje als verraden. Maar heb de boel wel gekopieerd en geplakt en verstuurd. Want dit gaat me ietsje te ver
Ze zeiden iets van fijn dat je zo snel kon komen, ik zeg ja wel koos makeuploos, ben ik niet gewend maar jammer dan, moet maar ff zo. De assistente zei nou we hadden net iemand met heel veel make-up dus dat compenseert. Ze waren blij toe denk ff geen bergen maquillage.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:28 schreef Recce het volgende:
[..]OH MY GAAAWDDD, LIG IK HIER BIJ DE TANDARTS ZONDER MAKE UP!!!!
Maken ze de post dan open?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
nee hoor, hangt er vanaf welke verkoper je treft,quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wilde crunchies bij Ali bestellen, nooit eerder daar wat besteld, maar duurt dat echt anderhalve maand voordat je het binnen hebt?
Weet niet welke conjo dat denkt maar klopt niks vanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik schijn een heel naar wijf te zijn Til.
Kan vrij lang duren ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik wilde crunchies bij Ali bestellen, nooit eerder daar wat besteld, maar duurt dat echt anderhalve maand voordat je het binnen hebt?
moet je je wel eerst even melden dat je het wilt toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:35 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ze maken een foto van de envelop.
Quantummechanica bleek opeens heel andere 'lectuur' te zijn.quote:
Ik denk dat ze het niet veel kan schelen, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zeiden iets van fijn dat je zo snel kon komen, ik zeg ja wel koos makeuploos, ben ik niet gewend maar jammer dan, moet maar ff zo. De assistente zei nou we hadden net iemand met heel veel make-up dus dat compenseert. Ze waren blij toe denk ff geen bergen maquillage.
Ik was de eerste die je in de zeik wilde zetten toen je hier binnenkwam.Wat jammerlijk is mislukt omdat ik van je actie hoorde.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
BS Totaal niet. Je kunt gewoon niet pruimen dat ik ook mijn vraagtekens heb gezet bij meelezen etc.. Ik wil niemand in de weg zitten, maar ik laat me niet als pispaaltje gebruiken
Ohja.. huh.. had ik dat niet ingesteld laatst, maar nooit meer wat van gehoordquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat heb je daar nou aan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]De enveloppe zetten ze op de foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |