Sow idd, Marin gewoon exitquote:
Staat leuk op zijn cvquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef Themeparktommy het volgende:
Siem mag nog even 2 minuutjes meepakken
Als je dat niet ziet ben je echt zo fuckin blind. Siem kan namelijk nietsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef BB-King het volgende:
Yes, De Jong is weer terug!
Oh wacht, niet Frenkie maar Siem.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Siem nog even marktwaarde geven voor de januari transferperiode genot.
danquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef hjansen82 het volgende:
Geef mij maar Siem de Jong, want die is beter als Luuk de Jong.
Inderdaad, dit is een mentale tik voor Cillessenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Siem de Jong, dat is toch wel de ultieme vernedering. De human victory cigar.
Ah ik dacht Nigelquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef BB-King het volgende:
Yes, De Jong is weer terug!
Oh wacht, niet Frenkie maar Siem.
Zoals die voetbalt is het een wonder dat ie bij Standard in de basis stond. Beetje het Larsson-effect misschien.quote:
Beter alsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef hjansen82 het volgende:
Geef mij maar Siem de Jong, want die is beter als Luuk de Jong.
Zou het wat uitmaken? De wedstrijd is toch al voorbijquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als je dat niet ziet ben je echt zo fuckin blind. Siem kan namelijk niets
BETER ALSquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef hjansen82 het volgende:
Geef mij maar Siem de Jong, want die is beter dan Luuk de Jong.
Vermoeiende gozerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:46 schreef bombmannl het volgende:
Wytze weer lekker aan het overdrijven
.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef hjansen82 het volgende:
Geef mij maar Siem de Jong, want die is beter dan Luuk de Jong.
Transferwaarde makenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:45 schreef SaferSephy het volgende:
haha wat doet die gekke Ten Hag toch met die Siem wissels
hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:46 schreef Gutanoth het volgende:
Die cillisen heeft echt de grootste jankbek die ik ooit heb gezien. En ik zag vorig jaar elke week Luuk de Jong
memphis?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef Coco. het volgende:
OP NAAR HET VBL / Nederland op de UEFA-coëfficiëntranglijst #12 In de top 10 TOPIC
CIRCUS ONANAquote:
Die spits bleef tenminste wel staanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef TAV74 het volgende:
Het is jammer dat ten Hag Gabrich niet tot zijn beschikking heeft voor de ultieme mentale nekslag
Ik verheug mij vooral op het klop wat United van AZ gaat krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:48 schreef Coco. het volgende:
Dit wordt weer een Nederlandse week.
Genot.
Ik hoorde laatst op een feestje:quote:
Dragon Quest!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef Gutanoth het volgende:
Each party member receives 243 experience points!
The party acquire 120 gold coins!
Lekker man
Koertquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
Van der Groot blijft een kutcommentator. Bijna een nog grotere act dan Koert Westerman.
hehehe potdomme dat is stiekem wel lolligquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst op een feestje:
90 minuten lang, Nouri aan een zuurstofslang. Ik moet zeggen puik gevonden
Koerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef De_Kraam het volgende:
Van der Groot blijft een kutcommentator. Bijna een nog grotere act dan Koert Westerman.
"Nouri is gezegend met deze weg."quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Metal Slimes FTWquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
WIE AR BEK aidsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:51 schreef Themeparktommy het volgende:
Kijk nu alweer uit naar het mooie filmpje van de AjaxMediaGoden!
Breng dan een jonge spelerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken? De wedstrijd is toch al voorbij
Nouri grappen zijn al wel een beetje teveel gemaakt, grap is er een beetje afquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Onterechte overwinning. Het was weer zo'n lucky Ajax avond.
BLACKEDquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:51 schreef hjansen82 het volgende:
Halsema moest lachen om een neger grap.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Nouri kent ze nog niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nouri grappen zijn al wel een beetje teveel gemaakt, grap is er een beetje af
Leuke opmerking weer Bianconeri.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Vermoeiende act elke keerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Nu gaan ze weer stoer doen de komende tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
Samequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nu gaan ze weer stoer doen de komende tijd.
Lucky club.
BLANCONEGROGODquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:55 schreef bianconeri het volgende:
In een kolkende Kuip verliest Feyenoord nooit.quote:
Dat mag niet meer fout nee, al kan het nog wel gezien de stand.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:53 schreef fetX het volgende:
Enigszins geflatteerd, maar een prima resultaat weer. Ajax gaat gewoon weer overwinteren
En nog een user onder je die vanavond al 3 gaten in de deur heeft geslagen uit frustratie.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lucky club.
Structureel geluk is geen gelukquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lucky club.
We gaan LIVE over naar Walmartquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Bianconeri en PSvEL in het topic, JAAAA
Nu Scarlimero nog.
Kap er nou gewoon eens mee man, het is jaar in, jaar uit dezelfde onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want de waarheid spreken is een act?
Sure dat is vast vermoeiend
Niemand neemt je meer serieus na al die jaren vol met gezever, sorry.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Want de waarheid spreken is een act?
Sure dat is vast vermoeiend
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:57 schreef De_Kraam het volgende:
Bianconeri en PSvEL in het topic, JAAAA
Nu Scarlimero nog.
Nee hoor. Wat kan mij dat nou schelen? Ben niet voor Valencia en niet voor Ajax.quote:
Als waarheid al gezever is. So be it.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Niemand neemt je meer serieus na al die jaren vol met gezever, sorry.
FTFYquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat kan mij dat nou schelen? Ben niet voor Valencia en niet voor Ajax.
En er zijn meerdere users trolkneuzen die aangeven dat de zege niet terecht is.
Kap er zelf eens mee?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kap er nou gewoon eens mee man, het is jaar in, jaar uit dezelfde onzin.
Op basis van xG zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat kan mij dat nou schelen? Ben niet voor Valencia en niet voor Ajax.
En er zijn meerdere users die aangeven dat de zege niet terecht is.
Uiteindelijk raakt Ajax ook 2x de paal/lat, na de vroege voorsprong moesten ze wel de aanval zoeken en het spel makenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Waarheid, als jij dit waarheid noemt heb je een psychosequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kap er zelf eens mee?
Als je hier al niet eens meer de waarheid mag vertellen. Wat moet je dan nog met FOK?
Ik bedoel meer als in, hij heeft altijd beetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vind er wel een paar leuker.
Als jij serieus denkt dat Ajax verdiende te winnen dan ben jij de allergrootste trolkneus die ooit geleefd heeft.quote:
"Ja maar anderen zeggen da ook!"quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zou hij daar nou daadwerkelijk plezier uithalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bedoel meer als in, hij heeft altijd beet
Je zit hier gewoon puur om reacties uit te lokken. Ja iedereen heeft de wedstrijd gezien en ja iedereen heeft aangekaart dat Valencia aardig wat kansen heeft gemist en Ajax niet mag mopperen. Maar als jij dan na de wedstrijd nog aankomt met de uitspraak ''Onterechte overwinning. Het was weer zo'n lucky Ajax avond.'' kom je meer over als een eikel die reacties wil uitlokken dan iemand die de wedstrijd komt analyseren.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als waarheid al gezever is. So be it.
3-0quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als jij serieus denkt dat Ajax verdiende te winnen dan ben jij de allergrootste trolkneus die ooit geleefd heeft.
Wat een faal act van een ajacied zeg. Hilarische trol.
Nee.. club die een goed beleid heeft. Af en toe zit er een enorme misser tussen qua aankopen maar verder gewoon goed beleid daar. Kan je weinig tegenin brengen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:56 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Lucky club.
Amsterdamse arrogantiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarheid, als jij dit waarheid noemt heb je een psychose.
3-0quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Amsterdamse arrogantie
Nog denken dat ze het altijd maar verdienen.
Wat een sneue act Heatwave.
Ga toch weg man.
Niet echt definitie van leuke trol, helaas. Al heb je wel gelijk. Dan vind een Mani of zo vermakelijker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja en? Ze winnen onverdiend. Precies wat ik zeg.quote:
Boosquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja en? Ze winnen onverdiend. Precies wat ik zeg.
Dus laat dat arrogante ajacieden actje nou maar achterwege.
Hoe kun je met de waarheid zeggen nou beet hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
WZAWZDBquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Maar Mani is geen troll.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet echt definitie van leuke trol, helaas. Al heb je wel gelijk. Dan vind een Mani of zo vermakelijker.
Haha nee juist niet. De ajacieden (Heatwave) kunnen het niet hebben dat hun ploegje het niet verdiende.quote:
Gewoon individuele klasse voorin.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef SaferSephy het volgende:
Goed wegkomen of geluk hebben doe je niet met 0-3 hoor. Dit dwing je gewoon af.
Als je er 0 maakt verdien je het wel? Kappen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha nee juist niet. De ajacieden (Heatwave) kunnen het niet hebben dat hun ploegje het niet verdiende.
Mij kan het echt niets schelen wie zou winnen.
Om te winnen moet je scoren, Ajax was de enige die dat deed. Dus verdiende overwinningquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
VERGEET ONANA NIETquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon individuele klasse voorin.
En toch hier lopen janken als een kleuterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:03 schreef bianconeri het volgende:
Onverdiend winnen doe je niet met 0-3 kerel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee joh, Ajax had zelf ook grote kansen zat. Toch niet onverdiend? Ajax schiet de ballen er wel in, daar gaat het spel nou eenmaal om. Kan toch niet onverdiend zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je er meer in schiet dan de ander dan verdien je het.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Haha nee juist niet. De ajacieden (Heatwave) kunnen het niet hebben dat hun ploegje het niet verdiende.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:04 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om te winnen moet je scoren, Ajax was de enige die dat deed. Dus verdiende overwinning
Wat een onzin altijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je er 0 maakt verdien je het wel? Kappen.
Scarface en Shreyas zijn ook leuker, bianconeri is meer iemand wiens moeder ooit door een Ajacied is genomen oid, en sindsdien uit frustratie na elke wedstrijd van Ajax z'n frustraties kwijt moet op een internetforum.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Niet echt definitie van leuke trol, helaas. Al heb je wel gelijk. Dan vind een Mani of zo vermakelijker.
Waarom kijk jij voetbal eigenlijk, je houdt duidelijk niet van het spelletjequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin altijd.
Wie de meeste scoort verdiende het.....
Hou op![]()
Nee, de spelregels zeggen dat je het dan krijgtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je er meer in schiet dan de ander dan verdien je het.
Als je er 3 meer in schiet dan verdien je het helemaal.
Lees de spelregels eens na
Alvarez is geen middenvelderquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:04 schreef Szura het volgende:
Benieuwd of Valentijn Driessen nog wat te zeiken heeft
Ja, als je niet kan afronden dan verdien je inderdaad de winst niet. Allemaal onderdeel van het spelletje.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin altijd.
Hou op![]()
Beter in vallen en janken jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, de spelregels zeggen dat je het dan krijgt
Maar ze verdienden het absoluut niet want Valencia was beter.
Dat Ajax de kansen afmaakt is 2.
Hahaha en dat zegt een Ajacied.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom kijk jij voetbal eigenlijk, je houdt duidelijk niet van het spelletje.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alvarez is geen middenvelder
Ten Hag verpest toekomst jeugd door Siem in te brengen
Ajax leunt te veel op Onana
Ach, zoals ik ook al in het Ajaxtopic zei is het altijd geluk als een tegenstander niet soort en incompetentie als Ajax dat niet niet. Ajax scoorde drie uitstekende goals en had er ook nog wel meer kunnen maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Je zit hier gewoon puur om reacties uit te lokken. Ja iedereen heeft de wedstrijd gezien en ja iedereen heeft aangekaart dat Valencia aardig wat kansen heeft gemist en Ajax niet mag mopperen. Maar als jij dan na de wedstrijd nog aankomt met de uitspraak ''Onterechte overwinning. Het was weer zo'n lucky Ajax avond.'' kom je meer over als een eikel die reacties wil uitlokken dan iemand die de wedstrijd komt analyseren.
Is constant stoken niet ban-waardig eigenlijk?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Loopt het hier na zo'n gezellig avondje toch weer uit de klauwen.
Als Valencia beter was hadden ze er een paar goals ingeschoten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, de spelregels zeggen dat je het dan krijgt
Maar ze verdienden het absoluut niet want Valencia was beter.
Dat Ajax de kansen afmaakt is 2.
Gast, elke keer weer dezelfde domheid eruit kotsen maakt het alleen maar triester.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahaha en dat zegt een Ajacied.
Ik vind Scarface het leukste, hij is gewoon echt zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Scarface en Shreyas zijn ook leuker, bianconeri is meer iemand wiens moeder ooit door een Ajacied is genomen oid, en sindsdien uit frustratie na elke wedstrijd van Ajax z'n frustraties kwijt moet op een internetforum.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
overigens allemaal waar, behalve misschien die laatste.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem nog een slok azijn johquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin altijd.
Hou op![]()
Lille en Valencia is EL niveau.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. club die een goed beleid heeft. Af en toe zit er een enorme misser tussen qua aankopen maar verder gewoon goed beleid daar. Kan je weinig tegenin brengen.
Ajax verdedigers pakken te vaak geel, waardeloze tactiek van Ten Hag.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien mogen jullie er ooit nog een keer tegenquote:
Schuiven ze straks die kut pauper Heitinga doorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ten Hag vertrekt heeft Ajax een groot probleem.
Heitinga staat al klaarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:09 schreef Szura het volgende:
[..]
Schuiven ze straks die kut pauper Heitinga door
Lekker man, verheug mij erop.quote:
Hoezo?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat wordt Marcel Keizer 2.0quote:
Dat ik niet van dat saaie spel van Ajax hou en al helemaal niet die arrogante en acts van ajacieden zoals Heatwave houdt niet in dat ik er iets op tegen heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Scarface en Shreyas zijn ook leuker, bianconeri is meer iemand wiens moeder ooit door een Ajacied is genomen oid, en sindsdien uit frustratie na elke wedstrijd van Ajax z'n frustraties kwijt moet op een internetforum.
Kleuterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ik niet van dat saaie spel van Ajax hou en al helemaal niet die arrogante en acts van ajacieden zoals Heatwave houdt niet in dat ik er iets op tegen heb.
Ben hier ook lang niet altijd bij Ajax. Gelukkig niet zeg. Ajax boeit me geen reet, veel te saai en slecht om naar te kijken.
Ga mij om die onzin niet druk maken.
Maar als je dan niet eens mag zeggen dat Ajax het niet verdiende en dat dat direct trollen moet zijn![]()
Sneu zeg. Dat je hier als user niet eens gewoon iets mag plaatsen zonder door de lokale arrogante ajacieden afgemaakt te worden want je zegt iets over hun heilige clubje.
Welk niveau is Basel?quote:
Als een Nederlandse club zo verliest was het de naïeve jongetjes tegen de sluwe mannen. Uiteraard kwam Ajax goed weg, maar 0-3 is niet alleen geluk, het is ook kwaliteit en een jaar ervaring op dit niveau.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:06 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zoals ik ook al in het Ajaxtopic zei is het altijd geluk als een tegenstander niet soort en incompetentie als Ajax dat niet niet. Ajax scoorde drie uitstekende goals en had er ook nog wel meer kunnen maken.
Natuurlijk, het moet verdedigend nog beter, maar de uitslag is zeker niet onverdiend.
Houd je waffel vervelend klotejoch homo.quote:
madquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ik niet van dat saaie spel van Ajax hou en al helemaal niet die arrogante en acts van ajacieden zoals Heatwave houdt niet in dat ik er iets op tegen heb.
Ben hier ook lang niet altijd bij Ajax. Gelukkig niet zeg. Ajax boeit me geen reet, veel te saai en slecht om naar te kijken.
Maar als je dan niet eens mag zeggen dat Ajax het niet verdiende en dat dat direct trollen moet zijn![]()
Sneu zeg. Dat je hier als user niet eens gewoon iets mag plaatsen zonder door de lokale arrogante ajacieden afgemaakt te worden want je zegt iets over hun heilige clubje.
Jij hebt een andere wedstrijd gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:07 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Neem nog een slok azijn joh
Ajax heeft ook veel meer kansen gecreëerd. Valencia was niks, alleen Rodrigo zit tegen wereldtop aan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat ik niet van dat saaie spel van Ajax hou
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Houd je waffel vervelend klotejoch homo.
Centenbakkie genotquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens hoop ik dat Reiziger aan het roer komt
Als je Ajax-spel saai noemt mag je echt uitloggenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
je probeert duidelijk mensen te triggeren door Ajax "saai" te noemen. Ga lekker ergens anders zuigen joh. Je bent een grotere parodie dan ikquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Op basis van?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens hoop ik dat Reiziger aan het roer komt
Even benieuwd, wat is volgens jou dan wel een club bij wie je kan genieten van hun voetbal?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee dat spel van Ajax is geen zak aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Komt misschien door je reputatie?
Kleuterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:13 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee dat spel van Ajax is geen zak aan.
Mijn reputatie van gwn de waarheid zeggen.
Ach boeiend. Ik ga hier niet lopen liegen tussen dat stel arrogante ajacieden.
Maar als je direct uitgemaakt wordt voor een trol voor de waarheid![]()
Terwijl meerderen dat zeiden.
De commentator overigens ook. Wss de mensen in de studie ook (heb tv uitgezet).
Maar de rest is gek genoeg geen trol ook al zeggen ze hetzelfde sure![]()
Als je dat niet saai noemt dan ken je voetbal niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:12 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Als je Ajax-spel saai noemt mag je echt uitloggen
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
je probeert duidelijk mensen te triggeren door Ajax "saai" te noemen. Ga lekker ergens anders zuigen joh. Je bent een grotere parodie dan ik
Er waren momenten waarop Ajax goed weg kwam, maar dat gold ook voor Valencia. Ajax had ook nog wel uit kunnen lopen tot 0-5 of 0-6.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als een Nederlandse club zo verliest was het de naïeve jongetjes tegen de sluwe mannen. Uiteraard kwam Ajax goed weg, maar 0-3 is niet alleen geluk, het is ook kwaliteit en een jaar ervaring op dit niveau.
Kleuterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Als je dat niet saai noemt dan ken je voetbal niet.
[..]
Nee.
Dat voetbal is geen bal aan.
Beetje rondpassen. En dan niet zoals Barca met kwaliteit, nee want dat hebben ze niet.
PSV vorig seizoen was pas saai. 15 x na minuut 80 de winnende makenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Beetje rondpassen. En dan niet zoals Barca met kwaliteit, nee want dat hebben ze niet.
en dan toch Juve uitschakelen in de CL. Die jongens kunnen er dan al helemaal niks van!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Barcelona niet gezien sinds Valverde aan het roer is?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Ik heb toch niets anders te doen deze avondquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
Blijf vooral reageren op Bianconeri allen.
Zegt een arrogante ajacied die er niet tegen kan als zijn clubje niet zo goed speelde en mensen er iets op zeggen.quote:
Ik heb het niet over het huidige Barca.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Barcelona niet gezien sinds Valverde aan het roer is?
Kleuterquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zegt een arrogante ajacied die er niet tegen kan als zijn clubje niet zo goed speelde en mensen er iets op zeggen.
Of ik dat nou ben en de mensen op tv dat ook zeiden.
Beetje sportief blijven hè.
lekker toch, cooling down na een mooie potquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:15 schreef De_Kraam het volgende:
Blijf vooral reageren op Bianconeri allen.
Ik heb het gevoel dat je mijn vraag ontwijkt, welke clubs heb je het over waar jij wel van kan genieten? Noem er dan eens een paar?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Nee.
Welk team speelt er dan wel leuk voetbal op dit moment volgens jou?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het huidige Barca.
PSV natuurlijk! HAHAHAHAquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mijn vraag ontwijkt, welke clubs heb je het over waar jij wel van kan genieten? Noem er dan eens een paar?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Janken dat Ziyech voor Marokko speelt.
Niet echt. Keus moet altijd bij de speler liggen. Dat dwingen vanuit de bond is nogal cringe. Dan niet he. Graag of niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de grootste faal van de KNVB de laatste 30 jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
De hutspot van moeders denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:14 schreef Szura het volgende:
Welke pot hebben zij gezien dat ze Alvarez goed vonden
Zou er in Oranje niet instaan gr gr mvgquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Grootste faal van Ziyech zelf. Hij mag kiezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit is de grootste faal van de KNVB de laatste 30 jaar
Eens. Maar gesprekje extra had er in dit geval best even af gekund.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Grootste faal van Ziyech zelf. Hij mag kiezen.
is niet de enige vrouw die je teleursteldquote:
0 gesprekjes voeren. Enorme cringe. Het is graag of niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:19 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Eens. Maar gesprekje extra had er in dit geval best even af gekund.
Scholletje Blind heeft m laten lopenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:18 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Dit is de grootste faal van de KNVB de laatste 30 jaar
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je mijn vraag ontwijkt, welke clubs heb je het over waar jij wel van kan genieten? Noem er dan eens een paar?
Iedereen hier weet voor wie ik ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Welk team speelt er dan wel leuk voetbal op dit moment volgens jou?
Zolang hij zo blijft scoren heb ik besloten dat hij daar mee weg mag komen.quote:
Je overschat jezelf. Het enige waarmee jij indruk maakt is je gebrekkige intellect.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Iedereen hier weet voor wie ik ben.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Wow @:bianconeri jij bent echt een kutlul en klootzak ga weg uit dit topic nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |