Doorgaan voor de 0-4, 5, 6, 7, 8.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Ajax de wedstrijd dood maken
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
lucky kut ajax altijd hetzelfde krijg de tering
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Kekquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Hij kijkt altijd alsof hij moet poepen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs al is hij kansloos dan ziet Cillessen er nog onbeholpen uit
Ga weg dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Die zitten in het Baskenland, Hansquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Komt de ETA nu met bomaanslagen? #dtv
quote:
En altijd met een hoofd alsof zijn konijn net is overleden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zelfs al is hij kansloos dan ziet Cillessen er nog onbeholpen uit
At.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:25 schreef bombmannl het volgende:
Ajax aanhang: always look at the bright side of life
Als ie Onana heette.quote:
Volkert, waar ben je?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:25 schreef Zipportal het volgende:
Hou eens op met die theatrale act Thijsje Zonneveld.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:24 schreef Mani89 het volgende:
Oogaids gefixed btw. Direct ook maar eens die ondertitel ge-update voor Coco.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:25 schreef Zipportal het volgende:
The final insult.quote:
Shithole Spanje heeft ook wel openbaar vervoer.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die zitten in het Baskenland, Hans
18 uit 6 genotquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:27 schreef Coco. het volgende:
Veel users waren tevreden met een gelijkspel
Gezien wedstrijdbeeld niet zo gekquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:27 schreef Coco. het volgende:
ik had 2-1 gepouledquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:27 schreef Coco. het volgende:
Gedurfdquote:
noouuuuuuuuquote:
niet zo trillen manquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:28 schreef Zipportal het volgende:
@:oscar. Kijk eens dom?
Ja, hoor maar.
Idioot, iedereen die een beetje de PD volgt weet dat Valencia mokerslecht is op het moment.quote:
Alvarez is ook een verdediger, geen middenvelder.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martinez is wel een leuke speler.
Alvarez is te traag en te matig.
quote:
Ik onderschrijf dit.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Martinez is wel een leuke speler.
Alvarez is te traag en te matig.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
“Een kampioen verliest op xG”quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:29 schreef skysherrif het volgende:
Ben bang dat we dit nog wel eens gaan verliezen op xG
Jammer dat neres niet in vorm is, hem in oude vorm en met promes op 10 is wel een stuk sterker dan dit.quote:
Was ie alquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:29 schreef mikieu het volgende:
Waarom geen herhaling van die actie tijdens die wissel...
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Dit blijf echt genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen viesmad in de kroegLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]Ik gooide toen met deuren en ramen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Begrijpelijk, voor dit soort dingen is een VAR toch wel beterquote:
Had die Ten Hag dan toch goed ingeschat.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siem erin straks voor pure vernedering
Nah, Neres moet er in, jongen verdient hetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Siem erin straks voor pure vernedering
We hebben drie wissels als je dat nog niet wistquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:32 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nah, Neres moet er in, jongen verdient het
Siem en Neres op 1 veld, poeh.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We hebben drie wissels als je dat nog niet wist
Bij Real hebben ze al hun eigen gele kaarten pakker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Madrid koopt volgende zomer dit elftal op, behalve Veltman
Mooi hoor.quote:
Gewoon wereldelftal vh jaarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:33 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Bij Real hebben ze al hun eigen gele kaarten pakker.
Wij jou ook hoor, maak je niet druk allenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:34 schreef wdn het volgende:
ik zat zo te genieten dat ik fok! ben vergeten
Gatverquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:34 schreef wdn het volgende:
Ajacieden moeten naar Barcelona, niet naar kut Real.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Madrid koopt volgende zomer dit elftal op, behalve Veltman
Ik zat ook te genietenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij jou ook hoor, maak je niet druk allen
Hier chinese balletjes wereldsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zat ook te genieten
Buttplugje in allen
Ik zit er nu eens op te letten, in 2 minuten al een paar keer heel duidelijk jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef mikieu het volgende:
Wat doet die Alvarez man.. dekt niks, reageert traag. Alles tikkie terug, loopt soms weg alsof hij bang is de bal te krijgen..
Neresquote:
te druk aan het huilen in het PSV topic met PSVEL en Scarfacequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waar is guitarist dan met z'n grote mond?
Boh stukje buttplug.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:35 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik zat ook te genieten
Buttplugje in allen
Overal vlekken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:34 schreef wdn het volgende:
Dat vroeg ik me ook al af idd. Neres en Huntelaar zou ik sowieso verwachten.quote:
PSVEL hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
te druk aan het huilen in het PSV topic met PSVEL en Scarface
Wat zijn ze daar aan het Bazelen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:36 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
te druk aan het huilen in het PSV topic met PSVEL en Scarface
Wisselt over het algemeen altijd aan de late kant toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook al af idd. Neres en Huntelaar zou ik sowieso verwachten.
Had idd de indruk dat hij dit echt niet wistquote:
Bijna net zo dom als een tweede geel pakken voor juichen.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:37 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Wat zijn ze daar aan het Bazelen?
Ik kan me nog wel een wedstrijd herinneren waarbij dat gebeurde. Stond klaar om te wisselen. Liep volgens de scheids te langzaam en kreeg daardoor z'n tweede gele kaart. Ging die wissel ineens niet meer doorquote:
hmm nee hoor, dat heb ik niemand zien postenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:38 schreef SaferSephy het volgende:
OMG AJAX REKT OOK TIJD EN KRIJGT NIET EENS DIRECT ROOD!!!!111111eeneen![]()
- ScarguitarELnoth
Promes en Willems zijn geen Nederlanders.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Wie zijn volgens jullie de drie domste Nederlandse voetballers?
Promes
Karsdorp
Willems
Nee klopt ik doe het alvast even, scheelt jullie weer werk <3quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
hmm nee hoor, dat heb ik niemand zien posten
Ik mis hier een type Dumbfriesquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Promes
Karsdorp
Willems
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Promes en Willems zijn geen Nederlanders.
Voetbalt Theo Lucius nog?quote:
Kopen en opdoekenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Weer 2,7 miljoen euro erbij genot. Wanneer kopen we Feyenoord?
Ajax Zuidquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom zou je junkobligaties kopenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Wat moeten we met die puinzooi?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef Poepz0r het volgende:
Raar mannetje ben jequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Nee klopt ik doe het alvast even, scheelt jullie weer werk <3
Doe dit maar niet meerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef hjansen82 het volgende:
Italiaanse scheidsrechter: Rafaël van der Kaart.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Promes
Karsdorp
Willems
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:40 schreef hjansen82 het volgende:
Italiaanse scheidsrechter: Rafaël van der Kaart.
was bedoeltquote:
Wat is dit dan voor een MLM meetingquote:
quote:
Aanval is de beste verdediging.quote:
Op de grond gooien en er op gaan stampenquote:
Oké Ajax Museum.twitter:ajaxmuseumNL twitterde op woensdag 02-10-2019 om 22:42:33Huntelaar komt erin voor Ziyech. #valAJA #AJAX reageer retweet
Blind ook een kaart, heb ik iets gemist?quote:
I SAY BOOM BOOM BOOMquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die handelt tegenwoordig fulltime in vuurwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |