3:3quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat doet met opzet omdat ze hem geen speler van het jaar hebben gemacht
vind tonja dr stoof leukerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in de sauna zit: stoofpotje.
Ik vind 'pot' voor een vrouw die op vrouwen valt een walgelijk woord overigens.quote:
Deze is verre van afgetrapt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:15 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ben niet zo'n fan van die afgetrapte uitziende broeken. Trek iets mooi aan je kont, maar smaken verschillen
Ik ook.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind 'pot' voor een vrouw die op vrouwen valt een walgelijk woord overigens.
Waar komt dat vandaan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je in de sauna zit: stoofpotje.
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Van Nizno, zojuistquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
is eigenlijk ook, maar gebruik t zelf zodat t geen scheldwoord meer isquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Geen idee eigenlijk, maar het is een dankbaar woord om te tekenen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar komt dat vandaan?
Ik vat het ook niet op als een scheldwoord. En het wordt ook wel als een soort geuzennaam gebruikt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
is eigenlijk ook, maar gebruik t zelf zodat t geen scheldwoord meer is
Bedoel die kale plekken. Vind ik persoonlijk niet mooi. Hoeft ook geen broek te zijn met een vouw of zo. Momenteel zoveel leuke broeken in zoveel kleuren. Dat okerbruin vind wel mooiquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:17 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hij ziet er absoluut niet afgetrapt uit. Dat draagt FF niet.
ow dus...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Vroeger werd gesproken over lollepotterij, wat ‘seksuele omgang tussen vrouwen’ betekent. Daar komt het woord pot vandaan.
Een lollepot was in de 17e en 18e eeuw een stenen pot met gaten in de deksel, waarin vuur werd gedaan ter verwarming. Volgens van Dale betekent lollen 'met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een pot'. In de jaren vijftig wordt lollepot nog gebruikt om een lesbische vrouw aan te duiden. Ook lollepotterij.
Bron:internet.
En een scheur in een broek is bij vrouwen dubbelop.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Bedoel die kale plekken. Vind ik persoonlijk niet mooi. Hoeft ook geen broek te zijn met een vouw of zo. Momenteel zoveel leuke broeken in zoveel kleuren. Dat okerbruin vind wel mooi
Klinkt plausibelquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:21 schreef Amphorapotje het volgende:
Vroeger werd gesproken over lollepotterij, wat ‘seksuele omgang tussen vrouwen’ betekent. Daar komt het woord pot vandaan.
Een lollepot was in de 17e en 18e eeuw een stenen pot met gaten in de deksel, waarin vuur werd gedaan ter verwarming. Volgens van Dale betekent lollen 'met gespreide benen het onderlijf warmen onder de rok boven een pot'. In de jaren vijftig wordt lollepot nog gebruikt om een lesbische vrouw aan te duiden. Ook lollepotterij.
Bron:internet.
Oh bah nee daar heb ik niks mee.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Bedoel die kale plekken. Vind ik persoonlijk niet mooi. Hoeft ook geen broek te zijn met een vouw of zo. Momenteel zoveel leuke broeken in zoveel kleuren. Dat okerbruin vind wel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |