Ja. Heeft ze verdientquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:28 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb even een vraag,mag Soul een Switch kopen voor 219 euro?
Nadat ze van de week 70 euro heeft verspeeld .
De P van PoezeligDing mist.quote:
De wat?Chamignon,een debiele paddestoel.quote:
Wat is de toegevoegde waardequote:
Wat doen we, geel, grijs of aquaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[spoiler]
champignon
[..]
Dan mag ze van mij.
Ja toch.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[spoiler]
champignon
[..]
Dan mag ze van mij.
De laatste.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:32 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Wat doen we, geel, grijs of aqua
EENDJUHSSSquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:33 schreef espri het volgende:
Ik had vandaag champignons bij mn eend en heb de rest van het bakje champignons in de koelkast gezet.
Ik als champignonhater wil heel veel nanananana's en BB's uit den vreemde ter compensatie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:33 schreef D. het volgende:
Dit zou weleens het champignonrijkste topic ooit kunnen zijn
Wist je dat als je de deksel er afhaald je hem weer op zijn kop op kunt zetten?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:33 schreef espri het volgende:
Ik had vandaag champignons bij mn eend en heb de rest van het bakje champignons in de koelkast gezet.
Wortel erbijquote:
SMOEL!quote:
Misschien een apart topic voor openenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik als champignonhater wil heel veel nanananana's en BB's uit den vreemde ter compensatie.
quote:
3,14quote:
quote:
Tief op met je coldplay.quote:
Level.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:35 schreef espri het volgende:
[..]Dat riep ik ook boven de pan en manlief keek me aan... zoals jullie nu naar mij kijken omdat ik champignons pel.
42quote:
KLopt maar dan heb ik ook weer een tic..quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wist je dat als je de deksel er afhaald je hem weer op zijn kop op kunt zetten?
D. is Gay.quote:
Elastiekje eromquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
KLopt maar dan heb ik ook weer een tic..![]()
Iedereen zit eraan met zn vieze ongewassen klauwen dus ik doe de overgebleven champignons in een plastic bakje..
Dat vind ik geen tic hoor. Ik gruwel daar ook van.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:36 schreef espri het volgende:
[..]
KLopt maar dan heb ik ook weer een tic..![]()
Iedereen zit eraan met zn vieze ongewassen klauwen dus ik doe de overgebleven champignons in een plastic bakje..
Dat vind ik raar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:34 schreef espri het volgende:
Heb ook nog reuze champignons liggen, zijn portobello,s geloof ik maar blijf ze gewoon champignons noemen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |