bedankt!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:05 schreef wcborstel het volgende:
Gedraag je verantwoordelijk. Laat zien dat je professioneel bent zijn en hard wil werken.
Dus als je om 8.00u moet beginnen zorgen dat je om 8.00uur omgekleed op je werkplek bent en niet om 8u binnen komen lopen.
Goed je werk doen met vullen en spiegelen zonder te klagen.
Klanten netjes en vriendelijk te woord staan. Dan speel je je zo in de kijker bij de leidinggevende en kun je misschien wat leukere taken krijgen.
ga ik op letten, dank jequote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:08 schreef opgebaarde het volgende:
Complimenten dat je dit gaat doen!
Heb vooral lol en leer je loonstrookje controleren en waar je recht op hebt. Jij en je medevakkenvullers worden vaak genaaid
Ik had altijd zo'n grote paperclip. Puntje ervan in de tape en voila. Scheelde wat karton/papercutsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:35 schreef xzaz het volgende:
Doos in de lengte voor je houden doos aan achterzijde indrukken en tape verwijderen. Op een gegeven moment leer je de dozen wel kennen.
Dit is een van de beste tipsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:35 schreef xzaz het volgende:
Doos in de lengte voor je houden doos aan achterzijde indrukken en tape verwijderen. Op een gegeven moment leer je de dozen wel kennen.
Laatste zin in de OPquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:19 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Dit is een van de beste tips. Scheelt heel veel tijd als je dozen op deze manier open maakt.
Bij welke winkel ga je trouwens werken TS? Het maakt nog wel wat uit qua tips of je voor een Lidl/Aldi werkt of een supermarkt zoals Albert Heijn, Coop, Jumbo etc.
Aah excuus, overheen gelezenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:34 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Laatste zin in de OP![]()
Kruidvat dus
Ik heb jaren vakken gevuld. Maar altijd in een supermarkt. Bij de kruidvat zou ik het niet weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:41 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Aah excuus, overheen gelezen.
Volgens mij heb je bij cosmetica minder te maken met dozen maar meer met plastic verpakkingen. Maar dat weet ik niet zeker want heb nooit bij de Kruidvat gewerkt..
Wat dacht je er anders van om niet als een lappendeken van Hema logo's op je kleding langs te gaan maar zoals ieder weldenkend mens eens kiest voor een pak of op z'n minst een overhemd met een neutrale stropdas en een pantalon?quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:22 schreef -Hakuna- het volgende:
Wou dat ik zo'n baantje mocht doen, heb maar liefst 7 sollicitatie gedaan bij budgetwinkels kledingwinkels voor dit soort werk maar ben letterlijk overal afgewezen.
Voor een baantje als vakkenvullerquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:33 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Wat dacht je er anders van om niet als een lappendeken van Hema logo's op je kleding langs te gaan maar zoals ieder weldenkend mens eens kiest voor een pak of op z'n minst een overhemd met een neutrale stropdas en een pantalon?
Een pak is dan wel overdreven, maar trust me, elke jonge gast die met een stropdas en net overhemd op gesprek komt bij de supermarkt, die gaat een contract krijgen. Het is een teken van volwassenheid en dat je het serieus neemt. Ik ben een tijd teamleider geweest en de shit waar je mee moet dealen met zulke gasten is onbeschrijflijk.quote:
teamleiderquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 13:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Een pak is dan wel overdreven, maar trust me, elke jonge gast die met een stropdas en net overhemd op gesprek komt bij de supermarkt, die gaat een contract krijgen. Het is een teken van volwassenheid en dat je het serieus neemt. Ik ben een tijd teamleider geweest en de shit waar je mee moet dealen met zulke gasten is onbeschrijflijk.
Als er dan iemand wilt komen werken die zijn verantwoordelijkheid neemt en komt om centen te verdienen voor z'n brommer of een nieuwe telefoon, ipv zo'n gast die wordt gedwongen door z'n ouders omdat hij te weinig zakgeld krijgt, trust me, dat zijn de gasten die heel snel tegen een promotie en vast contract aan hikken.
Er zijn serieus winkels/leidinggevende waar dit dus tegen de richtlijnen is. Dat je niet mee MAG lopen met een klant.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 16:21 schreef sirdanilot het volgende:
- Klanten netjes helpen, als ze vragen waar iets is even meelopen en niet gaan lopen wijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |