Zonde van zo'n mooi champignonnetje johquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:01 schreef espri het volgende:
[..]
IK moet die vieze schil niet, water zuigt vol en borstelen worden ze bruin dus ik pel.
SCHILLEN>quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Met keukenpapier eventueel aanwezige aarde wegvegen, meer niet. Ook niet wassen!
Ik was ze niet en ik eet ze niet en als ze in een macaronipakket zitten versnipperd vis ik ze er tussenuit.quote:
Heeft zij een vent?quote:
Neeheeee worden ze bruin, IK WIL SCHILLEN.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van zo'n mooi champignonnetje joh
Het pootje kortwieken en dan even afwrijven met een stukje keukenrol en je hebt een prachtig schone champignon.
Dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was ze niet en ik eet ze niet en als ze in een macaronipakket zitten versnipperd vis ik ze er tussenuit.
Nee meestal een half uurtje in de stoomoven...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kook je ze ook in water voor een minuut of 20?
Als je ze bakt worden ze ook bruinquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef espri het volgende:
[..]
Neeheeee worden ze bruin, IK WIL SCHILLEN.
Mijn champignonmen worden nooit bruin voordat ze de pan in gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:04 schreef espri het volgende:
[..]
Neeheeee worden ze bruin, IK WIL SCHILLEN.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele leuke. Toen ik 13 was, was ik verliefd op 'm
Hier wil ik meer van weten ...quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn champignonmen worden nooit bruin voordat ze de pan in gaan
ik schil zelfs melk.quote:
ik dm je evenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier wil ik meer van weten ...
En alle messen en scharen zitten in een kluisquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Een hele leuke. Toen ik 13 was, was ik verliefd op 'm
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
espri had schillenboer moeten worden, man³.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef D. het volgende:
Maar ik had ooit al begrepen dat het voor espri met weer etenswaar zo gaat
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hier wil ik meer van weten ...
quote:
Hoe moeten die champignons dan geschild worden?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle messen en scharen zitten in een kluis
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:06 schreef Soury het volgende:
[..]
En alle messen en scharen zitten in een kluis
Nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe moeten die champignons dan geschild worden?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:07 schreef D. het volgende:
[..]
Dat klopt toch?
Beetje smetvrees-achtige taferelen?
soep van makenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen dat champignonschillen in een ander perspectief zien
Ik voel een liedjequote:
Er zit een vlekje linksboven op je scherm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat maakt Espri uniekquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik probeer op youtube een filmpje te zoeken van champignons schillen, maar het is er niet
Met een samuraizwaard.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe moeten die champignons dan geschild worden?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kunnen mensen dat champignonschillen in een ander perspectief zien
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit een vlekje linksboven op je scherm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uhhhhhh.............quote:
Misschien een verzoekje indienen bij espriquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik probeer op youtube een filmpje te zoeken van champignons schillen, maar het is er niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |