abonnement Unibet Coolblue
pi_189250220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:57 schreef Keyos het volgende:

[..]

Tsja, je kunt wel alles aangrijpen om je eigen onzekerheid op te projecteren. Ding is wel dat het door datingapps en het internet makkelijker is om in contact te komen met anderen waardoor je misschien minder snel een net-wel/niet persoon voor lief neemt. Ik denk alleen eerder dat dat gelinked is aan de (grotere) bereikbaarheid van het leven van nu dan de nadruk op het uiterlijk.
Oh maar ik ben juist heel positief over die apps hoor. Mij heeft het best veel gebracht. Ik zie bij mezelf alleen ook dat je steeds weer kijkt of er toch niet iemand knapper of leuker is.

quote:
Maak me wel een beetje zorgen though. Heb wat dat betreft vijf goede jaren met mijn ex gehad en datzelfde zou ik eerlijk gezegd wel weer willen voelen. Alleen merk ik elke keer wanneer ik het bed met een scharrel heb gedeeld dat de interesse wegvloeit en ik vanaf dat moment juist meer afstand lijk te nemen terwijl dat niet een doel op zich is (om met zoveel mogelijk mensen het bed te delen). Al moet ik eerlijkheidshalve toegeven dat dat laatste niet slecht is voor iemands zelfvertrouwen. Heel je leven maar met 1 iemand zijn geweest lijkt me de horror.
Dan ben je gewoon de juiste nog niet tegengekomen denk ik? Ik merkte ook elke keer bij mijn scharrels dat ik de intimiteit en gezelligheid leuk vond, maar meer niet. Geloof er zelf wel in dat als ik een relatie zal krijgen dit ook uit een fwb-constructie zal gaan voortkomen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 19:34:07 #162
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189250812
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:04 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat komt omdat je dan alleen op seks bent gericht.

Als je echt serieus met iemand wilt zijn is het eigenlijk beter om te zorgen dat je haar eerst gewoon leert kennen en die connectie opbouwt, En dan daarna pas de seks.
En toch vind ik dat de seks niet té lang moet wachten. Je wil immers weten of die aantrekkingskracht er ook in bed is. Wie weet is ze wel hartstikke passief, type zeester zeg maar, of juist veel te kinky :P
pi_189250844
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:34 schreef zoem het volgende:

[..]

En toch vind ik dat de seks niet té lang moet wachten. Je wil immers weten of die aantrekkingskracht er ook in bed is. Wie weet is ze wel hartstikke passief, type zeester zeg maar, of juist veel te kinky :P
Dat merk je toch ook wel al aan andere dingen?
Ik vind lang wachten juist fijn. Dan focus je meer op een andere intimiteit
pi_189250868
Nog nooit een dame versierd waarbij het niet op de eerste avond neuken is.
Probeer het nu wel voor elkaar te krijgen maar geen idee of dat het gaat worden, we gaan het zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189250892
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:
Nog nooit een dame versierd waarbij het niet op de eerste avond neuken is.
Probeer het nu wel voor elkaar te krijgen maar geen idee of dat het gaat worden, we gaan het zien.
Je kunt toch gewoon nee zeggen?
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 19:38:29 #166
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189250900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:35 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat merk je toch ook wel al aan andere dingen?
Ik vind lang wachten juist fijn. Dan focus je meer op een andere intimiteit
Nou ja, als ik bijv naar mezelf kijk dan vinden anderen me die rustige, vriendelijke jongen, maar in bed houd ik echt wel van een beetje pit. Stille wateren diepe gronden zeg maar :P Dus je kunt dat lang niet altijd aflezen aan iemand.
pi_189250942
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:38 schreef zoem het volgende:

[..]

Nou ja, als ik bijv naar mezelf kijk dan vinden anderen me die rustige, vriendelijke jongen, maar in bed houd ik echt wel van een beetje pit. Stille wateren diepe gronden zeg maar :P Dus je kunt dat lang niet altijd aflezen aan iemand.
Nee niet aan iemands hoofd nee maar toch wel op hoe iemand flirt, reageert op aanraking, ik neem aan dat er wel wat gekust en gedaan word. Er zit nog wat voor neuken natuurlijk
pi_189250967
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:38 schreef Allures het volgende:

[..]

Je kunt toch gewoon nee zeggen?
Wat bedoel je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 19:43:42 #169
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189251027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee niet aan iemands hoofd nee maar toch wel op hoe iemand flirt, reageert op aanraking, ik neem aan dat er wel wat gekust en gedaan word. Er zit nog wat voor neuken natuurlijk
Ik ben vrij matig in flirten. Kunnen we dat niet gewoon skippen en doorgaan naar first base :+
pi_189251105
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 18:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dit verhaal was me al bekend. ;) Staat verder los van het mooie vrouw/man verhaal toch?
Heeft wel raakvlakken daarmee, want Tinder en datingapps gaan voornamelijk om mooie mannen en vrouwen. Dus het staat niet zo los ervan.
pi_189251165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik zie een dubbele ontkenning. Dus je beland altijd in bed.
En daarna schrijf je dat je hoopt dat je nu iemand hebt waarmee het anders gaat
Als je niet wil neuken doe je het toch niet. Je bent er zelf bij
pi_189251194
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:43 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik ben vrij matig in flirten. Kunnen we dat niet gewoon skippen en doorgaan naar first base :+
Hahaha, ik hoor mezelf praten. _O- Lekkerste is inderdaad toch als je het er gewoon vantevoren al even over kunt hebben en weet dat het raak gaat zijn.

Misschien niet al te romantisch maar werkt bij mij ook beter.
pi_189251259
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:48 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik zie een dubbele ontkenning. Dus je beland altijd in bed.
En daarna schrijf je dat je hoopt dat je nu iemand hebt waarmee het anders gaat
Als je niet wil neuken doe je het toch niet. Je bent er zelf bij
Ik weet niet waarom jij iets anders leest dan wat ik bedoel..

Alle keren dat ik in bed ben beland met een vrouw, ging daar niet een opbouw met daten aan vooraf, maar was het gewoon gelijk raak, incl met vrouwen waar ik dus langer mee heb gedate.

Nu zit ik in de situatie dat ze mij naar huis stuurde na de date dus ik vraag me gewoon af of daar nog kans van slagen in zit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, ik hoor mezelf praten. _O- Lekkerste is inderdaad toch als je het er gewoon vantevoren al even over kunt hebben en weet dat het raak gaat zijn.

Misschien niet al te romantisch maar werkt bij mij ook beter.
Dat vind ik juist super raar en ongemakkelijk.
Wat als je die ander toch niks vind

Daarnaast is het juist een super leuk spel waar je zo alle lol van weg haalt. Elk glimlachje ontneem je zo de lading als je al afspreekt wat de uitkomst is
pi_189251298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:51 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom jij iets anders leest dan wat ik bedoel..

Alle keren dat ik in bed ben beland met een vrouw, ging daar niet een opbouw met daten aan vooraf, maar was het gewoon gelijk raak, incl met vrouwen waar ik dus langer mee heb gedate.

Nu zit ik in de situatie dat ze mij naar huis stuurde na de date dus ik vraag me gewoon af of daar nog kans van slagen in zit.
omdat er in dit geval toch echt iets anders staat...
pi_189251340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:51 schreef Allures het volgende:

[..]

Dat vind ik juist super raar en ongemakkelijk.
Wat als je die ander toch niks vind

Daarnaast is het juist een super leuk spel waar je zo alle lol van weg haalt. Elk glimlachje ontneem je zo de lading als je al afspreekt wat de uitkomst is
Ja, ik weet dat vrouwen het liever wat romantischer hebben maar niets mis met wat pragmatisme. Heb je uiteindelijk (man en vrouw) een stuk meer aan dan een schaakspel zonder resultaat.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2019 19:55:13 ]
pi_189251360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:53 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat er in dit geval toch echt iets anders staat...
Ik noem het pas "versierd" als het geslaagd was en ze dus met mij in bed beland, maar snap dat je dat misschien anders interpreteert. ? Naja geen idee, je lijkt meerdere dingen anders te interpreteren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251400
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:54 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, ik weet dat vrouwen het liever wat romantischer hebben maar niets mis met wat pragmatisme. Heb je uiteindelijk (man en vrouw) een stuk meer aan dan een schaakspel zonder resultaat.
omdat mijn hormonen nou niet echt op hol slaan van een schaakspel. Dus met die tactiek krijg je sowieso bij mij nooit resultaat

Heeft niks met romantiek te maken overigens maar met spanning opbouwen en zo
pi_189251468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik noem het pas "versierd" als het geslaagd was en ze dus met mij in bed beland, maar snap dat je dat misschien anders interpreteert. ? Naja geen idee, je lijkt meerdere dingen anders te interpreteren.
dan is je hele zin gewoon raar want dan kun je ook niet iemand versieren waarmee het niet op de eerste avond neuken is want die twee zijn aan elkaar verbonden. Verder heeft de rest het over dates en neuken. Dus op de eerste date neuken. Dus als je dan van die zelf verzonnen definities gaat hanteren zonder uitleg wordt het verwarrend ja
pi_189251528
Kan ik hier daten?
pi_189251583
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
dan is je hele zin gewoon raar want dan kun je ook niet iemand versieren waarmee het niet op de eerste avond neuken is want die twee zijn aan elkaar verbonden
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:37 schreef ludovico het volgende:
Nog nooit een dame versierd waarbij het niet op de eerste avond neuken is.
Probeer het nu wel voor elkaar te krijgen maar geen idee of dat het gaat worden, we gaan het zien.
Ik heb nog nooit een dame versierd waarbij het niet op de eerste avond neuken is.

Dan kun je prima een dame versieren waarmee het niet op de eerste avond neuken is, maar dan is het alleen nog nooit voorgekomen. Right?

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
Verder heeft de rest het over dates en neuken. Dus op de eerste date neuken. Dus als je dan van die zelf verzonnen definities gaat hanteren zonder uitleg wordt het verwarrend ja
Pff, mensen moeten van jou echt wel moe worden, hou jij je relaties lang vast?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251586
ben gewoon radeloos, hopeloos en verloren
pi_189251615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:05 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
ben gewoon radeloos, hopeloos en verloren
Daar vallen vrouwen op dus komt goed ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251673
Dag dames, ik heb veel geld.
pi_189251680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:08 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Dag dames, ik heb veel geld.
Woest aantrekkelijk!
Sarcasme. Herken het.
pi_189251697
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Woest aantrekkelijk!
hoi
pi_189251702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:05 schreef ludovico het volgende:

[..]


[..]

Ik heb nog nooit een dame versierd waarbij het niet op de eerste avond neuken is.

Dan kun je prima een dame versieren waarmee het niet op de eerste avond neuken is, maar dan is het alleen nog nooit voorgekomen. Right?
[..]
hoe dan :D als je net zelf zegt als je het pas versieren noemt als de deal gesealt is :D dan is er toch geen sprake van versieren als het niet gebeurd is? Volgens je eigen definitie
quote:
Pff, mensen moeten van jou echt wel moe worden, hou jij je relaties lang vast?
ga je nu ook weer pleiten voor aardiger doen :D en tegelijk zo op de man spelen? :D
Maar om je vraag te beantwoorden: de enige conclusie die ik kan trekken is toch echt dat ik meer in de smaak van bij mensen dan jij _O-
pi_189251747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:09 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Woest aantrekkelijk!
Hoeveel heb je nodig?
pi_189251805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
hoe dan als je net zelf zegt als je het pas versieren noemt als de deal gesealt is dan is er toch geen sprake van versieren als het niet gebeurd is? Volgens je eigen definitie
De deal kan toch in meerdere dates geseald worden? Ik zeg alleen dat dat mij nog niet overkomen is?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251813
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:10 schreef Allures het volgende:
ga je nu ook weer pleiten voor aardiger doen en tegelijk zo op de man spelen?
Maar om je vraag te beantwoorden: de enige conclusie die ik kan trekken is toch echt dat ik meer in de smaak van bij mensen dan jij
Hihi, jij bent ook zo leuk.
Geen idee waar je die conclusie op baseert overigens ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 20:16:02 #191
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189251849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:49 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha, ik hoor mezelf praten. _O- Lekkerste is inderdaad toch als je het er gewoon vantevoren al even over kunt hebben en weet dat het raak gaat zijn.

Misschien niet al te romantisch maar werkt bij mij ook beter.
Ik sprak laatst wat dames en die gaven allemaal aan toch wel redelijk snel met de man naar bed te gaan om te weten of er ook een seksuele klik is. Dus het zijn niet alleen de mannen die met seks bezig zijn tijdens het daten.
pi_189251852
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:00 schreef Allures het volgende:
verzonnen definities gaat hanteren
Bedoel, allemaal leuk en aardig hoor, dat je een mening hebt, maar het is een beetje gestrekt been en onnodig en ongezellig.

Jij bent de agressor, ik reageer, als je het mij vraagt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251918
Ben wel seksueel onervaren.
pi_189251927
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

De deal kan toch in meerdere dates geseald worden? Ik zeg alleen dat dat mij nog niet overkomen is?
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:56 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik noem het pas "versierd" als het geslaagd was en ze dus met mij in bed beland,
Dan blijft toch staan wat ik in het begin zei? Als je niet altijd op een eerste date met ze naar bed wil dan doe je dat niet. Jij zegt dat je er nu een hoopt te treffen waarbij het anders gaat. Je kunt het ook zelf anders doen gaan

En
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij bent de agressor, ik reageer, als je het mij vraagt.
koop een spiegel

Maar nu geef ik het op hoor
pi_189251964
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:19 schreef Allures het volgende:

[..]

[..]

Dan blijft toch staan wat ik in het begin zei? Als je niet altijd op een eerste date met ze naar bed wil dan doe je dat niet. Jij zegt dat je er nu een hoopt te treffen waarbij het anders gaat. Je kunt het ook zelf anders doen gaan

Maar nu geef ik het op hoor
Luister,

Ik heb afgelopen vrijdag een date gehad, dus op de eerste date van bil gaan gaat per definitie niet meer lukken.

Dus lijkt me leuk als het dit keer anders wordt, om die reden, niet omdat ik niet wil neuken op date 1.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:57 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat mijn hormonen nou niet echt op hol slaan van een schaakspel. Dus met die tactiek krijg je sowieso bij mij nooit resultaat

Heeft niks met romantiek te maken overigens maar met spanning opbouwen en zo
Ja dat wij totaal niet matchen wisten we al.
pi_189251979
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:19 schreef Allures het volgende:
koop een spiegel

Maar nu geef ik het op hoor
Jij hoeft hem niet te kopen want ik hou hem recht voor je, alleen nu nog erin kijken. :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189251998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 19:34 schreef zoem het volgende:

[..]

En toch vind ik dat de seks niet té lang moet wachten. Je wil immers weten of die aantrekkingskracht er ook in bed is. Wie weet is ze wel hartstikke passief, type zeester zeg maar, of juist veel te kinky :P
Het is ook niet per se dat je dan lang moet wachten. Maar het gaat er meer om dat je probeert te zorgen dat je een andere connectie krijgt dan puur seks met elkaar.
pi_189252017
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:21 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij hoeft hem niet te kopen want ik hou hem recht voor je, alleen nu nog erin kijken. :D
waar dan :D waar is je opbouwende feedback waar je zo fan van bent? :D
Het enige wat je doet is me uitschelden en op de man spelen als je je aangevallen voelt
pi_189252027
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2019 20:32:19 ]
pi_189252045
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:16 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik sprak laatst wat dames en die gaven allemaal aan toch wel redelijk snel met de man naar bed te gaan om te weten of er ook een seksuele klik is. Dus het zijn niet alleen de mannen die met seks bezig zijn tijdens het daten.
Dat laatste sowieso niet.

Vrouwen zijn net zo geil als mannen.
pi_189252054
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:22 schreef Allures het volgende:

[..]

waar dan :D waar is je opbouwende feedback waar je zo fan van bent? :D
Het enige wat je doet is me uitschelden en op de man spelen als je je aangevallen voelt
Hoe interpreteer jij het dan als je met gestrekt been in komt?

Ik word daar wel moe van, maakt je niet leuk in ieder geval. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_189252079
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:22 schreef Allures het volgende:

[..]

waar dan :D waar is je opbouwende feedback waar je zo fan van bent? :D
Het enige wat je doet is me uitschelden en op de man spelen als je je aangevallen voelt
Hey, ik kan goed luisteren.
pi_189252303
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:16 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik sprak laatst wat dames en die gaven allemaal aan toch wel redelijk snel met de man naar bed te gaan om te weten of er ook een seksuele klik is. Dus het zijn niet alleen de mannen die met seks bezig zijn tijdens het daten.
Dat weet ik, anders was ik waarschijnlijk ook nog steeds maagd. ;)
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 20:37:12 #205
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189252469
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:32 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat weet ik, anders was ik waarschijnlijk ook nog steeds maagd. ;)
Haha. Jammer genoeg kom ik alleen te weinig van dat soort vrouwen tegen. Sommigen maken er te veel een taboe van. Er is niets mis met een beetje genieten en proberen.
pi_189252651
Hoop dat ik niemand weggejaagd heb.
pi_189252654
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:37 schreef zoem het volgende:

[..]

Haha. Jammer genoeg kom ik alleen te weinig van dat soort vrouwen tegen. Sommigen maken er te veel een taboe van. Er is niets mis met een beetje genieten en proberen.
Het ding is, vaak willen vele wel. Je moet alleen ze kunnen triggeren als het ware.

Dus zorgen dat er voldoende spanning is, waardoor ze zich niet meer in kunnen houden.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 20:45:51 #208
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189252739
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het ding is, vaak willen vele wel. Je moet alleen ze kunnen triggeren als het ware.

Dus zorgen dat er voldoende spanning is, waardoor ze zich niet meer in kunnen houden.
Klopt. Dat is de kunst van het flirten, verleiden en teasen.
pi_189252904
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:37 schreef zoem het volgende:

[..]

Haha. Jammer genoeg kom ik alleen te weinig van dat soort vrouwen tegen. Sommigen maken er te veel een taboe van. Er is niets mis met een beetje genieten en proberen.
Ik heb zelf juist het idee dat steeds minder vrouwen er een taboe van maken. Ben alleen waardeloos in het flirtspel, dus moet het hebben van humor en een stukje intelligentie. ;)
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 20:54:34 #210
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik heb zelf juist het idee dat steeds minder vrouwen er een taboe van maken. Ben alleen waardeloos in het flirtspel, dus moet het hebben van humor en een stukje intelligentie. ;)
That makes two of us :P Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer durf op flirtgebied. Vooral beetje lef en durf, niet bang zijn voor een afgang.

Inmiddels weer een Paiq gesprek volgespeeld tot de foto's. En wederom kwamen alle vragen van mij. Hoe lastig is een wedervraag :')
pi_189253102
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:54 schreef zoem het volgende:

[..]

That makes two of us :P Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer durf op flirtgebied. Vooral beetje lef en durf, niet bang zijn voor een afgang.

Inmiddels weer een Paiq gesprek volgespeeld tot de foto's. En wederom kwamen alle vragen van mij. Hoe lastig is een wedervraag :')
Ze heeft meerdere lijntjes lopen en ze weet dat er toch wel op haar wordt gejaagd. Ze wacht gewoon af.
pi_189253223
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:54 schreef zoem het volgende:

[..]

That makes two of us :P Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer durf op flirtgebied. Vooral beetje lef en durf, niet bang zijn voor een afgang.

Inmiddels weer een Paiq gesprek volgespeeld tot de foto's. En wederom kwamen alle vragen van mij. Hoe lastig is een wedervraag :')
Ja het blijft mij ook verbazen hoe weinig vrouwen tijd steken in een stukje interesse naar de ander. Ik zat daar nog eens over na te denken. Op het moment dat een vrouw interesse in mij toont ga ik meestal niet zo snel over op seksgesprekken omdat ik dan echt het idee heb dat er meer in zou kunnen zitten. Als het allemaal van mij komt (en ze lacht een beetje dom mee) dan denk ik: Nouja dan maar meteen to the point komen. _O-

Heb wel echt een superdate geregeld voor zondag toevallig dus er bestaan ook echt wel uitzonderingen. Leuke meid die heel veel interesse toont in me.
pi_189253257
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:54 schreef zoem het volgende:

[..]

That makes two of us :P Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd wel meer durf op flirtgebied. Vooral beetje lef en durf, niet bang zijn voor een afgang.

Inmiddels weer een Paiq gesprek volgespeeld tot de foto's. En wederom kwamen alle vragen van mij. Hoe lastig is een wedervraag :')
Laten we eerlijk wezen. Als jij de aandacht krijgt van 10 vrouwen die erg geïnteresseerd in jou zouden zijn, zou je dan ook net zo veel moeite doen als nu ;)

Als de dames in feite al al het werk doen.

Zie het als een soort van luxe probleem.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:01:27 #214
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253278
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 20:57 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ze heeft meerdere lijntjes lopen en ze weet dat er toch wel op haar wordt gejaagd. Ze wacht gewoon af.
Zal me niets verbazen, maar dan moet het voor de vrouwen toch voelen als tig sollicatiegesprekjes? Beetje wederzijdse interesse lijkt me wel normaal :?
pi_189253340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:01 schreef zoem het volgende:

[..]

Zal me niets verbazen, maar dan moet het voor de vrouwen toch voelen als tig sollicatiegesprekjes? Beetje wederzijdse interesse lijkt me wel normaal :?
Ze steekt niet in elk gesprek even veel energie in. Want daar heeft ze gewoon geen zin in. Als jij leuk genoeg bent door de tijd, dan zal ze ook steeds meer energie in het gesprek of date steken. Maar als er een leukere kerel voorbijkomt, dan is het klaar met je.

Zo gaat dat nou eenmaal. Vrouwen hebben het simpelweg voor het uitkiezen.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:03:24 #216
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253342
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Laten we eerlijk wezen. Als jij de aandacht krijgt van 10 vrouwen die erg geïnteresseerd in jou zouden zijn, zou je dan ook net zo veel moeite doen als nu ;)

Als de dames in feite al al het werk doen.
Dan ben ik misschien die veel te aardige jongen, maar ik zou dat wel doen. Zeker in het begin wanneer je elkaar nog niet kent. Als het verderop in het gesprek niet klikt kun je het laten doodbloeden, maar als je er niet een beetje enthousiast in stapt dan loopt de man ook niet erg warm.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:04:25 #217
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253375
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ze steekt niet in elk gesprek even veel energie in. Want daar heeft ze gewoon geen zin in. Als jij leuk genoeg bent door de tijd, dan zal ze ook steeds meer energie in het gesprek of date steken. Maar als er een leukere kerel voorbijkomt, dan is het klaar met je.

Zo gaat dat nou eenmaal. Vrouwen hebben het simpelweg voor het uitkiezen.
Ik vrees dat dit de harde waarheid is -O-
pi_189253443
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:04 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik vrees dat dit de harde waarheid is -O-
Yep.

Want als je kijkt hoeveel likes/matches een 'doorsnee' vrouw heeft, dan kan je dat niet eens beseffen. Heb wel eens van een vrouw (een 'average' uitziende vrouw, maar wel gewoon leuk) gezien dat ze 5000 likes had en 500 matches. Ik vergeet dat nooit meer :P
pi_189253470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:03 schreef zoem het volgende:

[..]

Dan ben ik misschien die veel te aardige jongen, maar ik zou dat wel doen. Zeker in het begin wanneer je elkaar nog niet kent. Als het verderop in het gesprek niet klikt kun je het laten doodbloeden, maar als je er niet een beetje enthousiast in stapt dan loopt de man ook niet erg warm.
Dat zeg je omdat je het niet gewend bent ;)

Als je gewend bent om constant aandacht te krijgen van vrouwen dan ga je er heel anders naar kijken.
pi_189253516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:04 schreef zoem het volgende:

[..]

Ik vrees dat dit de harde waarheid is -O-
Gewoon zorgen dat je zelf de leuke meiden er uitvist.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:10:42 #221
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253548
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:06 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Yep.

Want als je kijkt hoeveel likes/matches een 'doorsnee' vrouw heeft, dan kan je dat niet eens beseffen. Heb wel eens van een vrouw (een 'average' uitziende vrouw, maar wel gewoon leuk) gezien dat ze 5000 likes had en 500 matches. Ik vergeet dat nooit meer :P
Damn :o
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:07 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat zeg je omdat je het niet gewend bent ;)

Als je gewend bent om constant aandacht te krijgen van vrouwen dan ga je er heel anders naar kijken.
Ik snap wat je zegt. Was vooral geredeneerd vanuit mijn perspectief als the typical nice guy. Maar nice guys finish last. Dus dat ben ik al gaan minderen.
pi_189253568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:10 schreef zoem het volgende:

[..]

Damn :o
[..]

[b]Ik snap wat je zegt. Was vooral geredeneerd vanuit mijn perspectief als the typical nice guy. Maar nice guys finish last. Dus dat ben ik al gaan minderen.
[/b]
Onzin.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:14:20 #223
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253634
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Onzin.
Wil niet zeggen dat je niet meer aardig moet zijn he ;) Ik bedoel het continu pleasen van anderen is niet gezond en ook niet aantrekkelijk. Je moet een vrouw niet op een voetstuk zetten, maar gewoon als gelijke behandelen.
pi_189253652
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:10 schreef zoem het volgende:

[..]

Damn :o
[..]

Ik snap wat je zegt. Was vooral geredeneerd vanuit mijn perspectief als the typical nice guy. Maar nice guys finish last. Dus dat ben ik al gaan minderen.
Dat over nice guys is een beetje verwarrend. Het is niet zo zeer dat de eikels alle vrouwen krijgen en aardige mannen niks.

Maar dat de eikels dingen durven en spanning weten te creëren en niet de dames op een voetstuk plaatsen.

De nice guys die niks weten te fixen hebben vaak weinig ruggengraat. Ze zijn bang dat ze de dame kwijt raken als ze niet aardig zijn en alles voor haar doen.

De truc is om de balance te vinden. Een van m'n beste vrienden kan prima vrouwen versieren en hij is echt totaal geen eikel. Een van de tofste mensen die ik ken :)

Het gaat erom dat je je eigen mening durft te hebben en die te laten horen. Dus niet alleen maar ja knikken bij alles wat een vrouw zegt.

De nice guys krijgen simpelweg gewoon niet de vrouwen in kwestie nat.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:17:51 #225
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253760
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:14 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat over nice guys is een beetje verwarrend. Het is niet zo zeer dat de eikels alle vrouwen krijgen en aardige mannen niks.

Maar dat de eikels dingen durven en spanning weten te creëren en niet de dames op een voetstuk plaatsen.

De nice guys die niks weten te fixen hebben vaak weinig ruggengraat. Ze zijn bang dat ze de dame kwijt raken als ze niet aardig zijn en alles voor haar doen.

De truc is om de balance te vinden. Een van m'n beste vrienden kan prima vrouwen versieren en hij is echt totaal geen eikel. Een van de tofste mensen die ik ken :)

Het gaat erom dat je je eigen mening durft te hebben en die te laten horen. Dus niet alleen maar ja knikken bij alles wat een vrouw zegt.
^O^

Via sites/apps mis je wel de non-verbale communicatie die meehelpt de spanning op te bouwen. Dan moet je het vooral van looks en een leuke babbel hebben.
pi_189253761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:14 schreef zoem het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat je niet meer aardig moet zijn he ;) Ik bedoel het continu pleasen van anderen is niet gezond en ook niet aantrekkelijk. Je moet een vrouw niet op een voetstuk zetten, maar gewoon als gelijke behandelen.
Nope idd.

Als een gelijke behandelen. Dit is het sleutelwoord.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:20:09 #227
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253803
Ik had net wel een toffe quiz op Paiq. Een vrouw die er geen gras over liet groeien uit te zijn op een fwb. Tenminste een vrouw met ballen die ervoor uit durft te komen :P
pi_189253880
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:17 schreef zoem het volgende:

[..]

^O^

Via sites/apps mis je wel de non-verbale communicatie die meehelpt de spanning op te bouwen. Dan moet je het vooral van looks en een leuke babbel hebben.
Daarom ben ik zelf voorstander van IRL fixen.
pi_189253902
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:17 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nope idd.

Als een gelijke behandelen. Dit is het sleutelwoord.
Een beetje dominantie is ook wel nodig. Want iemand moet immers de broek gaan dragen in de relatie.
pi_189253911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:20 schreef zoem het volgende:
Ik had net wel een toffe quiz op Paiq. Een vrouw die er geen gras over liet groeien uit te zijn op een fwb. Tenminste een vrouw met ballen die ervoor uit durft te komen :P
_O_ Is ze ook nog aantrekkelijk?
pi_189253983
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:24 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een beetje dominantie is ook wel nodig. Want iemand moet immers de broek gaan dragen in de relatie.
Een beetje dominantie, ja, maar dan in de vorm van het nemen van initiatief en dingen voorstellen. Ook haar besluiteloos opvangen en knopen doorhakken als ze steeds maar zit te malen of te analyseren van dingen (vrouwendingen).

Dat 'iemand de broek moet gaan dragen' is onzin. Want je draagt beiden de broek. Het is niet zo dat de ene meer draagt dan de ander. In een relatie zorg je dat de relatie werkt. Dat gebeurt aan twee kanten. En gebeurt ook in andere aspecten bij een vrouw.

Dat je niet op alles ja moet knikken ben ik mee eens. Moet je inderdaad niet doen. Haar ondersteunen en soms even haar stress wegnemen is prima. Maar houd wel wat afstand. Zeker als je haar beter aan het leren kent. Spring er niet gelijk op.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 3 oktober 2019 @ 21:27:12 #232
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189253990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:24 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O_ Is ze ook nog aantrekkelijk?
Geen idee. Paiq he, dus geen foto's bij de quiz.
pi_189254044
Edit.

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2019 22:39:30 ]
pi_189254047
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Een beetje dominantie, ja, maar dan in de vorm van het nemen van initiatief en dingen voorstellen. Ook haar besluiteloos opvangen en knopen doorhakken als ze steeds maar zit te malen of te analyseren van dingen (vrouwendingen).

Dat 'iemand de broek moet gaan dragen' is onzin. Want je draagt beiden de broek. Het is niet zo dat de ene meer draagt dan de ander. In een relatie zorg je dat de relatie werkt. Dat gebeurt aan twee kanten. En gebeurt ook in andere aspecten bij een vrouw.
Nee. Dat gaat juist botsen.

Net als dat twee alpha's in een groep gezeik oplevert.
pi_189254133
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:29 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee. Dat gaat juist botsen.

Net als dat twee alpha's in een groep gezeik oplevert.
Maar in een relatie heb je geen twee alpha's. Die die analogie kan je niet trekken.

De ene partner draagt niet de gehele broek. Dat is gewoon onzin. Het enige wat een man doet is het nemen van initiatief. Knopen doorhakken. Besluiten waarheen te gaan. De leiding nemen. En dan ook nog eens gedoseerd. Je moet niet dingen voor haar gaan bepalen.

Dat is iets anders dan dat een van de partners 'de gehele broek moet dragen'. Dat is echt een misvatting.
pi_189254241
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Maar in een relatie heb je geen twee alpha's. Die die analogie kan je niet trekken.

De ene partner draagt niet de gehele broek. Dat is gewoon onzin. Het enige wat een man doet is het nemen van initiatief. Knopen doorhakken. Besluiten waarheen te gaan. De leiding nemen. En dan ook nog eens gedoseerd. Je moet niet dingen voor haar gaan bepalen.

Dat is iets anders dan dat een van de partners 'de gehele broek moet dragen'. Dat is echt een misvatting.
Al die dingen die jij zegt is in feite de broek dragen.

Probeer er maar eens op te letten bij verschillende relaties. Je zal zien dat in vele relaties de man dominanter is dan de vrouw en in andere relaties juist de vrouw veel dominanter is.

Het laatste gebeurt vaak bij kerels die weinig ruggengraat hebben.
pi_189254280
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Probeer er maar eens op te letten bij verschillende relaties. Je zal zien dat in vele relaties de man dominanter is dan de vrouw en in andere relaties juist de vrouw veel dominanter is.

Het laatste gebeurt vaak bij kerels die weinig ruggengraat hebben.
Dat de een dominanter is betekent toch niet dat de ene 'de broek moet dragen'?

Dat de een dominanter is dan de ander neemt niet weg dat beide partijen alsnog de broek dragen.
pi_189254283
Nou ik had Tinder op _O-
Het universum wil iets zeggen
pi_189254298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
Nou ik had Tinder op _O-
Het universum wil iets zeggen
Wat?

Nu in begrijpelijke taal?
pi_189254345
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 21:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat de een dominanter is betekent toch niet dat de ene 'de broek moet dragen'?

Dat de een dominanter is dan de ander neemt niet weg dat beide partijen alsnog de broek dragen.
Misschien kan een van de relatie veteranen beter beschrijven wat ik bedoel.

@M1stral
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')