Valt nog mee vergeleken met Fokboyquote:
Tan Tan speelde er iets minder, maar scoorde er meerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Imeryth Dunser met de meeste interlands van allemaal; 237
Killervoorhoedequote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:53 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Tan Tan speelde er iets minder, maar scoorde er meer![]()
![]()
![]()
Dus als ik het goed begrijp heeft Tan Tan in 2026 zijn max gehaald, maar dat was nog 9 punten lager dan wat hij had kunnen halen. Waar zi'm dat dan in? Qua speelminuten en faciliteiten zat het bij Man City wel goed, volgens mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier issie dan, het CA-overzicht:
[ afbeelding ]
Wit = verbetering
Blauw = hoogtepunt bereikt
Groen = PA bereikt
Rood = verslechtering
Grijs = gestopt
Dat is echt een triest verhaal, in potentie de Maleisische Messi maar liep iets anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Valt nog mee vergeleken met Fokboy
Hoppetee, duidelijke taal, 12 van de 16 stemmers willen free for allquote:Op donderdag 12 september 2019 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Poll: Wat doen we in ronde 3?
• Free for all
• Drie clubs maken
• Weer drie landen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Drie clubs maken: Ik vervang drie andere clubs op het laagste niveau, en we kijken welke club als eerste kampioen wordt op het hoogste niveau, de CL wint, etc. Spelers verlaten als 35-jarige na 20 jaar de club.
Free for all: Net als ronde 1, let wel op dat je Europees bent als je bij een Europese club gaat spelen!
Weer drie landen: zelfde idee als nu.
Pure willekeurigheid van het spel, vond het ook wel opmerkelijk dat je je PA niet gehaald hebt terwijl je een van de beste spelers was.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:55 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp heeft Tan Tan in 2026 zijn max gehaald, maar dat was nog 9 punten lager dan wat hij had kunnen halen. Waar zi'm dat dan in? Qua speelminuten en faciliteiten zat het bij Man City wel goed, volgens mij.
Heb iig een keer een finale (over twee wedstrijden) tussen Maleisië en Singapore gestreamed, had toen een paar kijkersquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Had wel een keer een potje volledig willen kijken, wat een beesten
Zou het mooiste zijn als we met 2 of 3 mensen kunnen simuleren. Ik kan in principe met fm14 / 18 en 19 simuleren. Waarbij ik wel eens wil zien wat we aan extra berichten krijgen in fm19.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[modbreak]Wie voelt zich geroepen om ronde 3 op te zetten en mee te helpen met simuleren?[/modbreak]
In principe kan ik best de spelers toevoegen aan de database, het spel opstarten en de eerste screenshots posten, maar daarna is het aan anderen om te simuleren, want ik vind FM19 kutquote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou het mooiste zijn als we met 2 of 3 mensen kunnen simuleren. Ik kan in principe met fm14 / 18 en 19 simuleren. Waarbij ik wel eens wil zien wat we aan extra berichten krijgen in fm19.
Wow niet zo'n hoge PA en CA maar uiteindelijk toch een prima carrière gehad met 2x winst van de CL en nog een hele sloot andere prijzen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En hier issie dan, het CA-overzicht:
[ afbeelding ]
Wit = verbetering
Blauw = hoogtepunt bereikt
Groen = PA bereikt
Rood = verslechtering
Grijs = gestopt
Tweede plek, Lukoki was net iets beterquote:
Moet hij weten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 15:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tweede plek, Lukoki was net iets beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |