Oh er zullen vast nog wel wat te voet gaan..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Maar er is ook een grote groep met de trein toch? Had wel iets meer reuring verwacht
Meer, meer, meer subsidie voor boeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
En die verdienen ook onze sympathie omdat ze het al zo zwaar hebben?
Ff terrasje pikken en broodje ei met ui eten!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:57 schreef Yasmin23 het volgende:
Ben benieuwd of ze bij het binnenhof weten te te komen.
Maar dat is niet waar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zeker, want om rijk te worden moet je arm geweest zijn.
Nee het is gewoon opportunistisch wanbeleid waardoor we nu op de blaren moeten zitten, want met terugwerkende kracht alles rechtbreien is een stuk pijnlijker dan het direct goed doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
En de PAS was eigenlijk uitstel van écht beleid, wat nu als een boemerang terug komt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3Ez1vQoceA/
ok.. moet jij wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik zeg alleen dat ik geen medelijden met ze heb.
He idd iemand wat zien strooien maar het gras was volgens mij al in verschrikkelijke staat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Is al geregeld.. er waren een paar met zaad bij zich..
Moet je niet offline gaan? Je posts breken de natuur ook af..
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.instagram.com/p/B3Ez1vQoceA/
Donaties zal ik nimmer weigeren, extra flappen zijn altijd welkom. Nu je medelijden met mij hebt, kan ik je een tikkie sturen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:05 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ok.. moet jij weten
ik wel met jou, maar dat is weer iets anders
Gelukkig maar. Zou wat zijn als ze onvruchtbaar zijn. Dan had ik wel weer medelijden gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:04 schreef Zolderkamer het volgende:
Is al geregeld.. er waren een paar met zaad bij zich..
Dat aandachtsgeile mannetje vind dit ook prachtig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe zou een Klaver zich nu voelen?
In de Ijsselhallen had hij een mediacircus en een ontvangst georganiseerd waar Trump trots op zou zijn. Menig Rotterdams groen linkslid moest ervan kotsen.
Nu sta je daar tegenover 10000 middelvingers.
Daar hebben de media ook een zeer grote rol in, die durven niet meer met de vinger naar de macht te wijzen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee het is gewoon opportunistisch wanbeleid waardoor we nu op de blaren moeten zitten, want met terugwerkende kracht alles rechtbreien is een stuk pijnlijker dan het direct goed doen.
Alleen op de een of andere manier worden de verantwoordelijken daar bijna niet op aangekeken._!! Goh raar hè, dat de regering je telkens naait met allerlei regels en beleid als je gewoon op de verantwoordelijke partijen blijft stemmen.
Wat? Zijn daar beelden van?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
In de Ijsselhallen had hij een mediacircus en een ontvangst georganiseerd waar Trump trots op zou zijn. Menig Rotterdams groen linkslid moest ervan kotsen.
VVD, CDA en CU steunen de boeren, maar ze zitten zelf in de regering... Straks gaan ze de RvS nog de schuld geven van hun eigen mislukte beleid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:05 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee het is gewoon opportunistisch wanbeleid waardoor we nu op de blaren moeten zitten, want met terugwerkende kracht alles rechtbreien is een stuk pijnlijker dan het direct goed doen.
Alleen op de een of andere manier worden de verantwoordelijken daar bijna niet op aangekeken._!! Goh raar hè, dat de regering je telkens naait met allerlei regels en beleid als je gewoon op de verantwoordelijke partijen blijft stemmen.
twitter:WintermanAD twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 15:08:15Politie trekt alles uit de kast om te voorkomen dat boze boeren naar het Binnenhof trekken. #boerenprotest https://t.co/ivGLjzDjqi reageer retweet
Ja erg vreemd vind ik het hoor. Dat is namelijk de enige echte verantwoordelijke. Partijen die op basis van de door de overheid verleende (onrechtmatige, blijkt nu) vergunning stikstof uitstoten is niets te verwijten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar hebben de media ook een zeer grote rol in, die durven niet meer met de vinger naar de macht te wijzen.
Ik heb helemaal niets met GroenLinks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Was jij daar niet aanwezig dan?
Tja een stel geïndoctrineerde schapen die niet weten dat ze ze bij de verkeerde zijn met hun verontwaardiging zou mij vrij weinig doen. De VVD gaat gewoon weer nieuw wanbeleid maken waarmee boeren in de toekomst opnieuw worden genaaid, want snel kunnen rijden op de snelweg is stiekem wel iets belangrijker. Die komen daarmee weg en worden er niet op aangekeken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ja die shovel kan 400 tractoren tegenhouden...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:11 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]twitter:WintermanAD twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 15:08:15Politie trekt alles uit de kast om te voorkomen dat boze boeren naar het Binnenhof trekken. #boerenprotest https://t.co/ivGLjzDjqi reageer retweet
Ander keertje misschien, ik geef zwervers namelijk ook nooit geldquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Donaties zal ik nimmer weigeren, extra flappen zijn altijd welkom. Nu je medelijden met mij hebt, kan ik je een tikkie sturen?
Waarom? en bron? edit: oh die ene tweet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:14 schreef StephanL het volgende:
Bulldozer onderweg van Koninklijke marechaussee naar Den haag van uit wassenasr
Dat is niet erg lief.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:14 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Ander keertje misschien, ik geef zwervers namelijk ook nooit geld
Als niemand je haat in de politiek ben je ook niksquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Die hebben geen bulldozers..?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:14 schreef StephanL het volgende:
Bulldozer onderweg van Koninklijke marechaussee naar Den haag van uit wassenasr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |