Kijk even jeugdjournaal van vorige week woensdag terug...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De landbouw zorgt voor de meeste stikstofuitstoot. Dat benoemen is niet iemand 'zwart maken'.
twitter:GeertJeelof twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 12:54:45Ook @MarcelGelauff hoofdredacteur van het @NOS journaal wordt door de protesterende boeren ter verantwoording geroepen voor de constante stroom van #nepnieuws en politieke propaganda.#boerenprotest #boerenopstand #agractie #stikstofhoax #nieuwsuur #eenvandaag #pauw https://t.co/9fV982uBoI reageer retweet
Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk even jeugdjournaal van vorige week woensdag terug...
De schuld en verantwoording bijna volledig bij de boeren leggen is wel degelijk zwart maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De landbouw zorgt voor de meeste stikstofuitstoot. Dat benoemen is niet iemand 'zwart maken'.
Enzo Knol heeft zijn Lambo Urus gewraptquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog de Lamborghini PC-tractor
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.canadianautoreview.ca%2Fimages%2Fcar_photos%2F2019-lamborghini-urus%2Fnormal%2Furus-grigio-lynx.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Dichter des Vaderlands 2019 doet ook mee.quote:
Dacht diegene dat "retteketetwat" één woord was?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Nog wat foto's van @:Yasmin23
[ afbeelding ]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,quote:
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De schuld en verantwoording bijna volledig bij de boeren leggen is wel degelijk zwart maken.
ME is al weer terug, konden niks beginnen en de sfeer is gemoedelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat iedereen rond de avondspits weer naar huis.
Dus reken vanmiddag ook weer op recordfiles.
Precies. Hier wordt een keer het goede voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Japepk het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het halve land ontregelen door met tractors te gaan cruisen heeft qua staken/protest meer effect dan de zoveelste lerarenstaking of klimaatmars. Dit wil Den Haag geen tweede keer.
Ga gewoon eerder naar huis of zo dan.quote:
Indoctrineren is een vak op school.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,![]()
Mijn dochter kwam daar vorige week mee thuis, ook in Greta topic besproken.
Hypocriete shit.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:36 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik heb vandaag met mijn leerlingen klimaatgestaakt. Gewoon, in het lokaal. Maar heb ze wel duidelijk proberen te maken, dat de shit naar de klote gaat en dat zij daarvan de gevolgen zullen gaan dragen.
En jij met Mooikwaaiboy ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dacht diegene dat "retteketetwat" één woord was?
En Schiphol? Nee, ze willen nog extra groei...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?
Het is niet zwart maken als je gewoon feiten verkondigtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,![]()
Mijn dochter kwam daar vorige week mee thuis, ook in Greta topic besproken.
Hypocriete shit.
Shell is een bedrijf, de landbouw is 1 van onze grootste industrieen. Nogmaals, de meerderheid van de Nederlanders vind het onterecht dat de schuld en verandering grotendeels bij de boeren wordt gelegd. Daar kan jij het mee oneens zijn, maar daarin ben je een minderheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?
Files worden door Den Haag sowieso al niet effectief aangepakt, dus blijkbaar vinden ze dat niet zo'n probleem. En een keertje langer in de file staan dan gebruikelijk op een herfstdag is ook niet volledig ontregeld hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Japepk het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het halve land ontregelen door met tractors te gaan cruisen heeft qua staken/protest meer effect dan de zoveelste lerarenstaking of klimaatmars. Dit wil Den Haag geen tweede keer.
Wat een figuur, die had direct op non actief gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Indoctrineren is een vak op school.
[..]
Heb je de uitzending bekeken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is niet zwart maken als je gewoon feiten verkondigt...
Je bent toch ook niet Marlboro zwart aan het maken als je als arts zegt dat hun sigaretten longkanker veroorzaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |