Tja, dan vraag je er ook wel om als overheid zijnde. Groot gelijk hebben ze.quote:
quote:
Ai duidelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:13 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Aardappelen die je met schil en al kunt bereiden..
Bio olijfolie komt dan weer van ver.. daar kun je dus vraagtekens bij zetten..
De beste manier is streekproducten.. en mits mogelijk dan bio.. maar de meeste boerenbedrijven die streekproducten verkopen hebben ook wel de mogelijkheid tot bezoeken..
Ik kan mijn reguliere worst die ik over een poosje koop vanmiddag nog even voeren als ik dat wil..
Die prefereer ik boven bio uit de supermarkt..
Jaren bij Green Choice gezeten maar neequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wel eens "groene stroom" gezien?
twitter:karinruben twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 08:37:03Ook in amsterdam boze boeren... #trotsopdeboer #Boerenactie https://t.co/KbvLX4eJ6r reageer retweet
Ja, dit ben ik volledig met je eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef LXIV het volgende:
Ik ben van mening dat de grenzen van de groei in Nederland allang overschreden zijn. Niet steeds meer distributiecentra, vrachtauto's, vliegtuigen, mega-stallen, huizen, immigranten, wegverkeer, bedrijfsterreinen, etcetera etcetera. De laatste stukjes groen en rustige plekjes graag behouden.
Als ik zie hoe in Brabant er bijgebouwd is de afgelopen 25 jaar, dat is echt bizar. Overal snelwegen, dorpen zijn in omvang verdrievoudigd, straten vol met mensen uit heel Europa en de hele wereld, mooie landschappen verwoest door enorme distributiecentra. Als dat nog 25 jaar zo doorgaat is Brabant echt compleet en volledig verwoest en vervuild.
Maar dat wil niet zeggen dat de rekening voor 100% bij de boeren moet komen te liggen, zoals D66 wil. Als zij maar door kunnen gaan met goedkope vliegreisjes naar verre landen zeker. Er moet ook een rem komen op andere actoren, de pijn moet gelijk verdeeld worden. Ik denk dat dit sowieso beter is voor de leefbaarheid en iedereen. Waanzinnigen zoals voorstanders van NEDERLAND TRANSPORTLAND opsluiten aub.
twitter:CeesvdWal twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:30:59Of er veel trekkers zijn op het #Malieveld Zeker wel! #boerenprotest #agractie https://t.co/bONclzMqXL reageer retweet
Dat 'willen' moet je net zo serieus nemen als Mark Rutte die hulpverleners lastig vallende raddraaiers eigenhandig in elkaar wil slaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef LXIV het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat de rekening voor 100% bij de boeren moet komen te liggen, zoals D66 wil. Als zij maar door kunnen gaan met goedkope vliegreisjes naar verre landen zeker. Er moet ook een rem komen op andere actoren, de pijn moet gelijk verdeeld worden. Ik denk dat dit sowieso beter is voor de leefbaarheid en iedereen. Waanzinnigen zoals voorstanders van NEDERLAND TRANSPORTLAND opsluiten aub.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef Chia het volgende:
Volgens de schatting van de NOS staan er zo'n 400 tractoren op het Malieveld. Wat denken onze FOK!experts hiervan? Klopt dat? Of zijn het er eerder 800?
Ik verwacht dat iemand dit gaat tellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:33 schreef Slayage het volgende:
Mooie shot van het Malieveldtwitter:CeesvdWal twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:30:59Of er veel trekkers zijn op het #Malieveld Zeker wel! #boerenprotest #agractie https://t.co/bONclzMqXL reageer retweet
Meer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef Chia het volgende:
Volgens de schatting van de NOS staan er zo'n 400 tractoren op het Malieveld. Wat denken onze FOK!experts hiervan? Klopt dat? Of zijn het er eerder 800?
Het staat je vrij om een tegendemonstratie te houden. Nodig iedereen uit en ga nu richting Den Haag. Maak je even een verslag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:30 schreef VoMy het volgende:
Sta jij bij elk protest aan de kant van de demonstrator, of alleen als het je zo uitkomt?
de NOS verdraaid altijd de werkelijkheid dus reken maar op meer, je hoeft niet eens te tellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef Chia het volgende:
Er zijn nog tig onderweg in elk geval..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef Chia het volgende:
Dat is precies wat de boeren aan het verstand proberen te peuteren. Maar de gemiddelde Haagse politicus komt niet buiten de Randstad om te zien hoe hard het achteruit gaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef LXIV het volgende:
Ik ben van mening dat de grenzen van de groei in Nederland allang overschreden zijn. Niet steeds meer distributiecentra, vrachtauto's, vliegtuigen, mega-stallen, huizen, immigranten, wegverkeer, bedrijfsterreinen, etcetera etcetera. De laatste stukjes groen en rustige plekjes graag behouden.
Als ik zie hoe in Brabant er bijgebouwd is de afgelopen 25 jaar, dat is echt bizar. Overal snelwegen, dorpen zijn in omvang verdrievoudigd, straten vol met mensen uit heel Europa en de hele wereld, mooie landschappen verwoest door enorme distributiecentra. Als dat nog 25 jaar zo doorgaat is Brabant echt compleet en volledig verwoest en vervuild.
inderdaad, grappig wel dat de meeste mensen dat niet wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's een hoax. Biologische landbouw gebruikt ook chemische bestrijdingsmiddelen. Alleen zijn deze iets vriendelijker voor de natuur.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:36 schreef Zolderkamer het volgende:
Die jongens uit de kop van noord holland en friesland zijn over het strand komen rijden.. die gaan ook gewoon door omdat er geen bussen zijn..
hoezo kan dat niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef Kyran het volgende:
Zie overal filmpjes van tractoren met een GoPro, allemaal dingen doen die eigenlijk niet kunnen, maar wel lekker lachen en burgers pesten en maar verwachten dat ze nu meer respect krijgen.
Het CDA reageert.twitter:CDAHmeer twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:37:14#respect en #waardering voor #boeren en #boerenprotest! Geroerd door al die begripvolle automobilisten die op @BNR inbellen! reageer retweet
Ja ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begint een dagje uit met de stichting te worden.
Ze hebben groot gelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef Kyran het volgende:
Zie overal filmpjes van tractoren met een GoPro, allemaal dingen doen die eigenlijk niet kunnen, maar wel lekker lachen en burgers pesten en maar verwachten dat ze nu meer respect krijgen.
twitter:tweetvaria twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 11:36:08We hebben vandaag geleerd dat verlaging van de maximumsnelheid op snelwegen tot 25 km/uur, de doorstroming niet bevordert #boerenprotest reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |