U bent een paar jaar te laat, maar het blijft een goed idee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gat in de markt: een opblaasboot!![]()
Oh.![]()
Die heeft Tonja al getekendquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gat in de markt: een opblaasboot!![]()
Oh.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:33 schreef Nizno het volgende:
Boeren massaal naar Den Haag voor feestelijk afscheid Marianne Thieme
Ja niks mis met kampersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kom uit een voortreffelijk milieu.
Op het moment?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben meer van de brunette's op het moment ook
elke avond een robbetje bridge?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mario is de aanhouder.quote:
FF van Etten.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar is Soul mee opgelicht trouwens?
Marktplaatsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar is Soul mee opgelicht trouwens?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zou een nintendo switch. Had de account nog gecheckt, 11 jaar oude account
En dat andere kan niet?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie trouwens Jeroen Pauw gezien? die ging een zak chips voor de wielrenster open makenmaar dat had hij nog nooit gedaan schijnbaar
En die dikke zanger ging roken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Hebben jullie trouwens Jeroen Pauw gezien? die ging een zak chips voor de wielrenster open makenmaar dat had hij nog nooit gedaan schijnbaar
De vraag was retorisch.quote:
Hij leek wel dronken? hij trilde ook als Dr Bibberquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Ernst Daniel S.
Heeft die een beroerte gehad, leek mij niet alleen een verkoudheid dat hij zo beroerd sprak.
Dat is toch een opera zanger?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Ernst Daniel S.
Heeft die een beroerte gehad, leek mij niet alleen een verkoudheid dat hij zo beroerd sprak.
hij is 60 of zoquote:
Jij vond Willeke weer een lekker wijf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt met mijn mond open zitten kijken
Als je dronken bent tril je niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij leek wel dronken? hij trilde ook als Dr Bibber
Voor het eerst nuchter dan wellichtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Als je dronken bent tril je niet.
Dat was nog leuke reclame.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |