ze hebben echt het ontbijt op en gaan roken. 0 intentiequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:25 schreef zodeju het volgende:
Nou zeg zullen ze twee peuken overgeslagen hebben.....zwakkelingen begin er dan niet aan.
Het jasje van hem gaat in ieder geval niet meer dicht...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:25 schreef goldback het volgende:
Elke dag frituur met snacks en lekker roken fuck de hart en bloedvaten
ik zag een foto van jessie uit uto1quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het jasje van hem gaat in ieder geval niet meer dicht...
Het scheelt niet meer zoveel.....het is dat hij nu een baard heeft en de boel een beetje verbloemt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:27 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zag een foto van jessie uit uto1
naja nog een paar maandjes snackies en dan ist weer voorbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het scheelt niet meer zoveel.....het is dat hij nu een baard heeft en de boel een beetje verbloemt.
goed hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
Mijn poging om het roken af te zweren
Werd wederom een regelrechte flop
Je kunt van therapieën weinig leren
Integendeel: je steekt er wat van op
Is niet van mij hoor. Eerlijk geleend van Frank van Pamelenquote:
aah oke, wel een mooiequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is niet van mij hoor. Eerlijk geleend van Frank van Pamelen
die stond er nog van gister geloof ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
Kijk hem staan met zijn trog
[ afbeelding ]
Zat er nog een restje in?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die stond er nog van gister geloof ik
Adriaan de tweede, horen dit soort eetgewoontes bij het vegan zijn?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik vind het zwaar belachelijk. Pak gewoon een bord net als een normaal mensquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:37 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Adriaan de tweede, horen dit soort eetgewoontes bij het vegan zijn?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
En de poging tot stoppen is alweer voorbij lees ik?
Ruggengraatloze lulletjes.
Je maakt jezelf zo belachelijk, probeer het dan niet eens.
Hadden ze ook niet moeten doen. Stoppen met roken lukt alleen als het echt helemaal uit jezelf komt. Niet als het opgedrongen isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:38 schreef Chanel5 het volgende:
En de poging tot stoppen is alweer voorbij lees ik?
Ruggengraatloze lulletjes.
Je maakt jezelf zo belachelijk, probeer het dan niet eens.
het gaat om leven en dood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:25 schreef goldback het volgende:
Elke dag frituur met snacks en lekker roken fuck de hart en bloedvaten
Ik durf te wedden dat jij gestopt bent omdat jij het zelf wou.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
47 jaar gerookt
in een keer, zonder hulpmiddelen gestopt
en nu na 2 jaar en 8 maanden nog steeds
en weet je...als ik er echt over nadenk geloof ik het nog steeds niet maar ben er zo blij mee
als ik alleen al over stoppen nadacht raakte ik in paniek...
dus het kan!!!!
Respect,ik kan het nog niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
47 jaar gerookt
en weet je...als ik er echt over nadenk geloof ik het nog steeds niet maar ben er zo blij mee
dus het kan!!!!
En Gerrit vraagt ben je al duizelig van je peuk......alsof het jaren geleden is dat hij eentje opstak....als of ze nooit uitslapen en pas om deze tijd opstaan normaal gesproken......quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:40 schreef Chanel5 het volgende:
47 jaar gerookt
dus het kan!!!!
Ik zat even in dit anale kringspier gesprek ... heb er gelijk maar 2 opgestoken ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:29 schreef mazaru het volgende:
Mijn poging om het roken af te zweren
Werd wederom een regelrechte flop
Je kunt van therapieën weinig leren
Integendeel: je steekt er wat van op
Heerlijk, Mariska wordt aan gesproken.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:44 schreef mazaru het volgende:
Nou gaat Andrea Mariska de schuld geven dat Jessie weer rookt
Jep, merkte dat het me al tijden niet zo goed deed, conditie, hoesten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij gestopt bent omdat jij het zelf wou.
Slaat toch helemaal nergens op? Waarom is het haar schuld dat Jessie weer rookt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heerlijk, Mariska wordt aan gesproken.....
Die is niet goed!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:44 schreef mazaru het volgende:
Nou gaat Andrea Mariska de schuld geven dat Jessie weer rookt
Die pan stond vanmorgen gewoon bij de computer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:35 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Check even je DM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:43 schreef Schakeltopia het volgende:
je zag het goed aan het begin van utopia toen er nog niet gerookt werd. niemand had echt problemen. tot het moment dat sjon shag hosselde. binnen een week waren ze overstag. waanzinnig om te zien was dat.
Moggequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Gm![]()
Dre tegen Mariska
ga je weer bijna huilen
heurluk
Mannnnn ik zit me hier gewoon op te vreten over die lelijke rottrolquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:48 schreef DeKenau het volgende:
Hoe ze ook loopt, met haar handen op de rug
Ze mist nog net een wapenstok
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef snetje het volgende:
Kan Andrea even Dylan aanspreken? Die zogenaamd gestopt is maar nog wel 's nachts stiekem rookt ...
Ze zou een goede zijn als stadswacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mannnnn ik zit me hier gewoon op te vreten over die lelijke rottrol
wat heeft het roken met het vingeren te maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:48 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijk grafwijf. Zelf gerookt als een ketter. Een paar dagen geleden nog straalbezopen vingerend in een tobbe en nu de moraalridder uithangen![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij past ze prima in de bak van de ondergrondse container.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zou een goede zijn als stadswacht.
Monica Lewinsky.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft het roken met het vingeren te maken?
Ik steek er ook altijd 1 op na goede seks ... meerderen na slechte ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:50 schreef Verida het volgende:
[..]
wat heeft het roken met het vingeren te maken?
quote:
En zo gelijk.......maar boos zijn dat bewoners zich niet meer bemoeien met het podiumvreesfeest terwijl ze enthousiast waren tijdens de clip opname. En zelfs met niks mee doet wat niet op Jessie slaat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Gm![]()
Dre tegen Mariska
ga je weer bijna huilen
heurluk
ja en moeten ze 1 dag extra werkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
heul veul wark
lunch voor 15 bejeerde
en een ietsen..
Bingo .. kantklosse
blad breien zand tkenen
.. gedoei..
klaag klaag klaag
betrokken Idiots
Aha! Thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
John een van de eerste bewoners en die stiekem rookte.
was een top tijd, maar het was een ouwe zeur. maar heerlijke streamsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:59 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Haha. Ziet er uit dat het jammer is dat hij er niet meer is.
Ik wil gewoon bouwe.quote:
oh dan verdeelt ze de takenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee toch, die heeft ze Mariska toe bedeelt.....kan ze het goed maken van vorige keer.
oh moooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk Mariska wordt weer hoofd ouderen.....want Hiske heeft het te druk met podiumvrees.
Mariska wordt afgeserveerd.......
gaat naarisk niet leuk vindenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
Heerlijk Mariska wordt weer hoofd ouderen.....want Hiske heeft het te druk met podiumvrees.
Fritsie weer bezig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De eerste is er al..
[ afbeelding ]
Is dit pure????quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De eerste is er al..
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:03 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
De eerste is er al..
[ afbeelding ]
Waarom ontslaat ze hiske niet gewoon als zakenvrouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:02 schreef zodeju het volgende:
Gm skeetquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Gm![]()
Dre tegen Mariska
ga je weer bijna huilen
heurluk
Zei ik toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jens krijgt een smilie op zijn knieschijf ....
Eigen schuld als hij er iets aan overgaat houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:06 schreef Schakeltopia het volgende:
jens krijgt een smilie op zijn knieschijf ....
van dillen
Jens is ook een debieltje. Dus wat dat betreft...quote:
Zelfs dit kan Dylan verprutsen.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelfs dit kan Dylan verprutsen.
Is dit echt wat erop komt??? Ik dacht dat Jens dat er zelf op getekend had. Zo scheef als een hoer!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Zelfs dit kan Dylan verprutsen.
Die meid is echt heel eng. Type gevaarlijke stalker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:11 schreef DeKenau het volgende:
Die Andrea gaat ook al hetzelfde eten als een Shelly
Dat is toch hopelijk met een viltstift gedaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:13 schreef mazaru het volgende:
Mond scheef... ogen scheef... ongelijk en onooglijk
[ afbeelding ]
nog wel jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk met een viltstift gedaan?
ik dacht dat Jens het had gedaan, maar dit is het werk van de naaktslak artiestquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch hopelijk met een viltstift gedaan?
Prikken maar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga een kaarsje opsteken dat er een flinke ontsteking in slaatquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga een kaarsje opsteken dat er een flinke ontsteking in slaat
Hij had het beter op zijn jongeheer kunnen laten zetten. Mondhoeken naar beneden, mondhoeken naar boven. Zoiets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:15 schreef Verida het volgende:
Ik vind het een grappige tattoo![]()
Maar dat is mijn mening
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had het beter op zijn jongeheer kunnen laten zetten. Mondhoeken naar beneden, mondhoeken naar boven. Zoiets.
Kinky.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij had het beter op zijn jongeheer kunnen laten zetten. Mondhoeken naar beneden, mondhoeken naar boven. Zoiets.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zij heb dus skillsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:19 schreef lonneberga het volgende:
Lijkt wel op een tekening van mijn dochter,die is 2.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waar is ??Die überstrakke planning wil niet echt lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om over de uitvoering nog maar te zwijgen.
Strike a pose,fashion,work.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom denkt jordie dat iedereen zoals jordie is?
give a twirl
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:19 schreef Schakeltopia het volgende:
waarom denkt jordie dat iedereen zoals jordie is?
give a twirl
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weet je
weet je
weet je
met je lubber Reet..je
weet je
weet je
En Andrea die zei: Ga je weer huilen ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska is zwaar beledigd dat Andrea haar durfde aan te spreken. Goed werk, Andrea.
Heerlijk......Mariska maar zeggen je weet het samen sterk.......triets figuur, probeert zieltjes te winnen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Mariska is zwaar beledigd dat Andrea haar durfde aan te spreken. Goed werk, Andrea.
Morgen!quote:
De boodschap is goed binnengekomen: je bent geen groepsmens, doet niet meer aan groepsactiviteiten. Waarom ben je hier? Alleen om te bouwen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
weet je
weet je
weet je
met je lubber Reet..je
weet je
weet je
Ja, die was mooi.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En Andrea die zei: Ga je weer huilen ...
mooi he, dat tovert gewoon een lach op je gezichtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Morgen!
Geweldig! Wat heb ik gelachen toen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
ze schrok dr van
jammer tot ze niet vol de cam in de bakkeshad
priktraantjes
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
mooi he, dat tovert gewoon een lach op je gezicht
YESquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:31 schreef MacDeMarco het volgende:
straks een presenatie van 5 minuten volgens een shell
Dit is mijn spreekbeurt over de de magazine die ik wult.Ik wult op de covert.En voor de rest moet een ander het regelen.quote:
top idee, ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dit is mijn spreekbeurt over de de magazine die ik wult.Ik wult op de covert.En voor de rest moet een ander het regelen.
Leuke zou zijn met het strekken van zijn knie het een ander gezichtsuitdrukking zou worden....quote:
Dat mag jij vinden ,maar ik wult dat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
top idee, ik zeg doen
hier heb je -1000 euro
LENIEquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden ,maar ik wult dat.
Dat kleine teentje dan.....helemaal in een rolstoel.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:34 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie bitchen over jens dat hij flauwvalt van een tattoo
weet je nog jessie, toen je gebeten was door keetie? droeftoetert
owja inderdaad hahahahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kleine teentje dan.....helemaal in een rolstoel.....
maar wel een streepje onder en boven om de tattoo recht te zettenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:13 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
hij is vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Die gebruikt dus nog het beetje verstand wat hij heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
best absurd, gerrit is de enige daar zonder tattoo
Mylène?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:45 schreef Schakeltopia het volgende:
best absurd, gerrit is de enige daar zonder tattoo
nou iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Die gebruikt dus nog het beetje verstand wat hij heeft
als ze er niet al eentje heeft, dan krijgt ze er binnenkort eentje. hoorde dillen eroverquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:48 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
als ze er niet al eentje heeft, dan krijgt ze er binnenkort eentje. hoorde dillen erover![]()
had ze zelf ontworpen ofzo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie is dronken sinds ze niet roken
Franny spoort ook niet, ze wilde stoppen omdat ze dan beter kan poepen......dame het is net andersom.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:49 schreef Schakeltopia het volgende:
frennie is dronken sinds ze niet roken
iedereen behalve gerrit en jessie denk ik?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]![]()
Wie doen er eigenlijk (nog) mee met stoptober?
Ze stoppen op zondag als ze tot 1 uur in hen nest liggen langer dan nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]![]()
Wie doen er eigenlijk (nog) mee met stoptober?
Jessie zit onder de tattoo's van zijn grote vriend......quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
iedereen behalve gerrit en jessie denk ik?
stoptoberquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie zit onder de tattoo's van zijn grote vriend......
Ik snap het niet.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja...........beetje traag inderdaad. solly
Vond het al zo raar, een hele arm en het niet zien.![]()
![]()
stoptober!!!!!! nu het nog kanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik ga deze maand ook geen tattoo laten zetten.
Hou volquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gaat toch over stoppen met roken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jessie zit onder de tattoo's van zijn grote vriend......
Ik heb er 1, klein blauw stipje onder m'n navel....... plek van de bestralingquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
OOOOOH JIJ nu zie ik hetquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
Precies dat dus .......stom wicht is het .quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Franny spoort ook niet, ze wilde stoppen omdat ze dan beter kan poepen......dame het is net andersom.....
En ik was spuit 11.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
De tijd stond even stil voor mij, zat nog op 11.47
En je ziet ook duidelijk waar ze eigenlijk horen te zittenquote:
dat hele gezicht is iet om aan te zienquote:
Dat komt door die botox en al die verf. Ik denk dat het best wel een leuke meid om te zien zou zijn zonder die troep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dat hele gezicht is iet om aan te zien
Denk dat hij denkt dan sympathieker over te komen. Zónder peuken is het nóg erger.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:58 schreef Dotteke het volgende:
O, het slappe mietje rookt al weer,echt een vent met ballen
Goh dat soort dingen heeft mijn moeder nou nooit tegen me gezegd toen ik klein wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:00 schreef Dotteke het volgende:
Franny denkt dat ze het geen 5 dagen vol houdt om te roken,
28 dagen zegt Ger
Mijn moeder heeft me aangepraat dat ik ging roken toen ik kind was, zegt ze, Straks lig in je stringetje op het strand een sigaretje te roken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door die botox en al die verf. Ik denk dat het best wel een leuke meid om te zien zou zijn zonder die troep.
Twee puntjes bij die wenkbrauwen en ze heeft twee vraagtekens in haar gezicht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dwingende blik in een ballonnenhoofd.
Nog erger, kan dat dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat hij denkt dan sympathieker over te komen. Zónder peuken is het nóg erger.
oh nee he...quote:
Volgens mij kwam ze ook niet zo lelijk binnen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat komt door die botox en al die verf. Ik denk dat het best wel een leuke meid om te zien zou zijn zonder die troep.
Ik zou er Mariska niet meer voor vragen gezien haar vorige optreden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merol. Hits
bespreken Ouderendag
ze willen Mariska Hoofd verantw maken voor 4 okt
Bejeerde komen ene paar uurtjes
kleine lunch en een ietsen
klootschieten o.i.d
Maris moet een planning maken
. aldus de dames
Meroll ; het zijn altijd
bla bla bla
en laat nu dan maar eens zien bla
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze mag niet roken, maar gerrit heb ook een sigaar natuurlijk
Tegen mij ook niet, vind het ook raar als moeder zijnde om dat tegen je kind te zeggenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Goh dat soort dingen heeft mijn moeder nou nooit tegen me gezegd toen ik klein was
Toen zat ze ook al onder de botox. Ik denk dat we foto's van haar kindertijd moeten zien om in te schatten hoe ze er uit zou zien zonder die troep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze ook niet zo lelijk binnen....
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Tranny: ik ga nog een paar uur volhouden en dan ben ik er ook klaar mee.
doe dan niet mee
gezien het zuchten .lammelendige takke ..gedragquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou er Mariska niet meer voor vragen gezien haar vorige optreden.
Vrijdag veel regen zie ik, ik hoop dat het echt met bakken tegelijk de lucht uit komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gaan ze nog een tent huren voor vrijdag?
ze hebben toch die legertenten tot en met het weekend?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vrijdag veel regen zie ik, ik hoop dat het echt met bakken tegelijk de lucht uit komt
Toen was ze al een ballon hoor, zie eigenlijk geen verschil maar nu kennen we haar en weten dat die lach en de rest zo nep is als wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij kwam ze ook niet zo lelijk binnen....
scherp ik was het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:06 schreef MacDeMarco het volgende:
een shell laat lang op zich wachten met haar presentatie
Hoe op.quote:
Ik vrees dat de kosten nu al uit de klauwen loopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:02 schreef Sambalbaai het volgende:
Gaan ze nog een tent huren voor vrijdag?
Ik heb mijn focus op die wallen.quote:
Denk dat Mariska er ook niet blij mee is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zou er Mariska niet meer voor vragen gezien haar vorige optreden.
de kans op een fittie neemt heel erg toequote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:09 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
de kans op een fittie neemt heel erg toe
Die laatste spuiten hebben alles alleen maar verergerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:08 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb mijn focus op die wallen.
Ajetooo buur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
Vakwerk. Brandson & Co
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:07 schreef Schakeltopia het volgende:
Vakwerk. Brandson & Co
[ afbeelding ]
Ik had er graag de eer voor gekregenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:12 schreef Schakeltopia het volgende:
wie heeft de zwarte veters van andrea gejat uit de badkamer
Ja precies.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ze hebben toch die legertenten tot en met het weekend?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik had er graag de eer voor gekregen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Geen idee, waar liggen die dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:06 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ook dat nog, maar gezien het feit dat ze vorige leer alles liet vallen en Hiske met de rotzooi achter bleef.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat Mariska er ook niet blij mee is.
Voelt zich nu hoofd van het podiumfeest.....en wordt daar zomaar vanaf gehaald en moet het zonder Jessie doen......
Donkerbruinvermoeden dat ze het er niet mee eens is.![]()
![]()
Alles draait om ikke de rest mag blij zijn als ze genoemd worden.quote:
Ze leert snel van Merel.......quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles draait om ikke de rest mag blij zijn als ze genoemd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |