abonnement Unibet Coolblue
pi_189203138
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:45 schreef ACT-F het volgende:
Het escaleert uit de hand! Politie dreigt met geweld in het filmpje:

Natuurlijk, hard werkende mensen worden altijd zwaar aangepakt, het is niet dat dit een grote groep raddraaiers is waar ze alleen maar de-escalerend optreden door vooral niet op te treden.
pi_189203140
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:40 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

..Ware het niet, wat je even weglaat met je verraderlijke insteek, dat het boeren VERPLICHT wordt met subsidies en volgens EU regelgeving te verbouwen.

Jij bent gewoon een vals iemand, die boeren kapot wil maken, en daarom een verrader der mensheid.
Nee, het is niet verplicht. Het is gewoon de enige manier dat er geld te verdienen valt met boeren.
pi_189203142
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:40 schreef VEM2012 het volgende:

Er is een rapport verschenen, waarin wordt geopperd om boeren uit te kopen. Daar blijken voldoende boeren oren naar te hebben.

En toch is er protest. Waarom dan?
Ze voelen zich bedreigt. De stikstof discussie wordt nu behoorlijk series genomen. D66 komt met halvering van de veestapel. "het land is op slot" door de uitspraak van de rechter. Welke sector levert de meeste stikstof? Welke sector gaan de meeste klappen vallen?

Dus die angst is op zijn minst deels gegrond.

Maar zoals je zegt zijn er genoeg mensen die opgekocht bwilllen worden. Dus heel veel boeren die nu naar den haag komen maken er een onnodige drama van
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189203146
Al die onderbuiktokkies hier die ineens enorm sympathiseren met boeren. :') Terwijl ze normaal alleen caren om geïmporteerde Nederlanders en zich boos maken om klimaatdrammers.
pi_189203148
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:43 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Er komt een boerenprotest met trekkers etc, en dan zet je een paar hekjes neer :D

Dit kan je op je klompen ( :') ) aanvoelen natuurlijk
Even voor deduidelijkheid. Deze hekken stonden er niet voor dit protest. Een deel was afgezet voor trailers en opbouw Circus de Soleil. Deze stonden er al.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:48:18 #56
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_189203153
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:46 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Tuurlijk. De wanhoopsinsteek van de roverheid, die geen andere taal spreekt dan geweld.

Gewoon omver rijden die pinguins.
Kijk maar naar de Catalaanse protesten of de protesten van de Gele Hesjes.
Het EU leger duidt geen protest. Worden helemaal weggeslagen.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:48:25 #57
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189203154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Even voor deduidelijkheid. Deze hekken stonden er niet voor dit protest. Een deel was afgezet voor trailers en opbouw Circus de Soleil. Deze stonden er al.
Ah, ik dacht al :D

Dank voor de opheldering.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_189203155
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:42 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij wil de onwetende lezer van dit topic in troebel water laten wat betreft uitbuiting van boeren door Den Haag en de EU.
Hoeveel miljard aan subsidies ontvangen de boeren?

Hoe koppel je dat aan uitbuiting?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189203156
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:45 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Je hebt geen idee waar je over praat.
Jij poneert alleen maar onwaarheden of vage teksten, dus leuk dat jij mij zwart noemt, pot, maar not impressed.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:48:41 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189203160
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:47 schreef StephanL het volgende:

[..]

Even voor deduidelijkheid. Deze hekken stonden er niet voor dit protest. Een deel was afgezet voor trailers en opbouw Circus de Soleil. Deze stonden er al.
nu even een ander circus
pi_189203162
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

40% van de EU gelden gaat naar de boeren.

Ik zou willen dat mijn leven zo zuur werd gemaakt!
En Nederland gaat echt geen cent minder daaraan betalen als ineens al onze boeren ermee ophouden. We zouden onszelf alleen maar in de vingers snijden daarmee.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189203172
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ken jij eigenlijk mensen die een boerenbedrijf runnen?
Nope. En daardoor ben ik er niet emotioneel in geïnvesteerd waardoor mijn visie niet vertroebeld is itt de boeren in den haag vandaag.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189203174
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:45 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Raar gedrag, beetje afgunst?
Heeft niets met afgunst te maken. Ik maak alleen duidelijk dat het onzinnig is om te zeggen dat de EU de boeren kapot maakt. Terwijl de EU (onder aanvoering van de Fransen) de boeren juist overeind houden.
pi_189203175
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Zat in het verkeerde topic, hier nog maar een keer:

Ik woon in de achtertuin van Sabic/DSM, geregeld vind je hier een laagje gele of witte stof over de auto's, dit komt op momenten zelfs op wekelijks basis voor. Je ziet de gele rotzooi de lucht in gepompt worden of de fakkel brand weer eens de hele nacht als ze weer overtollig gas dienen af te fakkelen. Ik vraag mij altijd af hoeveel voor hoeveel vervuiling zo'n groot complex (zo groot als een stad) nu zou zorgen, maar zulke bedrijven worden zeer mild of bijna niet aangepakt.
Vies he maar dat mag en kan allemaal. Shell Pernis idem, vorige week kon mijn man ¤1, extra pinnen bij de Shellpomp, om het milieu te redden :{
pi_189203178
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

40% van de EU gelden gaat naar de boeren.

Ik zou willen dat mijn leven zo zuur werd gemaakt!
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:50:49 #66
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_189203181
Ha ha, dit filmpje _O-

henkbres twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 08:48:12 WELKOM BOEREN......laat je eigen niet provoceren door wat linkse gekkies......IK BEN ER OOK......💚💛👍🏼👊🏼🇳🇱🇳🇱 https://t.co/W3t8auP6uR reageer retweet
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_189203182
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Nope. En daardoor ben ik er niet emotioneel in geïnvesteerd waardoor mijn visie niet vertroebeld is itt de boeren in den haag vandaag.
Das een vlot getrokken conclusie. :') Lekker makkelijk.

De boeren moeten al jaren het onderspit delen. Het houdt een keer op he, met slikken en ja-knikken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189203188
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:46 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze voelen zich bedreigt. De stikstof discussie wordt nu behoorlijk series genomen. D66 komt met halvering van de veestapel. "het land is op slot" door de uitspraak van de rechter. Welke sector levert de meeste stikstof? Welke sector gaan de meeste klappen vallen?

Dus die angst is op zijn minst deels gegrond.

Maar zoals je zegt zijn er genoeg mensen die opgekocht bwilllen worden. Dus heel veel boeren die nu naar den haag komen maken er een onnodige drama van
Ze voelen zich bedreigd omdat ze opgehitst worden.
pi_189203190
Niks parkeren op het strand :{w , lekker de binnenstad in.

  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:51:26 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189203192
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En Nederland gaat echt geen cent minder daaraan betalen als ineens al onze boeren ermee ophouden. We zouden onszelf alleen maar in de vingers snijden daarmee.
wat is % daarvan wat naar NL gaat?
pi_189203193
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:50 schreef ACT-F het volgende:
Ha ha, dit filmpje _O-

henkbres twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 08:48:12 WELKOM BOEREN......laat je eigen niet provoceren door wat linkse gekkies......IK BEN ER OOK......💚💛👍🏼👊🏼🇳🇱🇳🇱 https://t.co/W3t8auP6uR reageer retweet
Hahahahahaha O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:53:41 #72
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_189203213
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:50 schreef ACT-F het volgende:
Ha ha, dit filmpje _O-

henkbres twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 08:48:12 WELKOM BOEREN......laat je eigen niet provoceren door wat linkse gekkies......IK BEN ER OOK......💚💛👍🏼👊🏼🇳🇱🇳🇱 https://t.co/W3t8auP6uR reageer retweet
Henk BresGod _O_
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 08:53:44 #73
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_189203216
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:45 schreef ACT-F het volgende:
Het escaleert uit de hand! Politie dreigt met geweld in het filmpje:

Dit gaat uit de hand lopen. Hopelijk komt RT met een livestream _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_189203219
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

wat is % daarvan wat naar NL gaat?
We zijn op het gebied van de landbouw nu al ruim een netto betaler. Dat percentage zal nog meer stijgen als we ineens de veestapel halveren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189203220
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 08:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

En Nederland gaat echt geen cent minder daaraan betalen als ineens al onze boeren ermee ophouden. We zouden onszelf alleen maar in de vingers snijden daarmee.
Daar heb je gelijk in, maar dat moeten we dan maar binnen de EU oplossen.

Mijn punt is dat er een voorstel ligt om boeren uit te kopen en daar animo genoeg voor is. Waarom dan protesteren???

Gewn dwang, geen broodroof. Tenminste, niet voor de boeren.

Omzetverlies voor grote bedrijven rondom de boeren... ja, dat wel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')