Raken om ze te helpen herinneren dat in die schat van ongekende vermogens, die eenieder van ons heeft, ook een soort trigger zit om daar ook iets mee te doen. De verantwoordelijkheid die we allemaal hebben om dat geweldig brein, dat vergelijkbaar is met een Ferrari, ook op z'n snelheid te laten functioneren die daarbij past. Heel veel mensen vinden dat lastig, of wachten te lang en dat is zonde en ik zie mezelf als een wekker die afgaat.quote:
Rini bedankt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Raken om ze te helpen herinneren dat in die schat van ongekende vermogens, die eenieder van ons heeft, ook een soort trigger zit om daar ook iets mee te doen. De verantwoordelijkheid die we allemaal hebben om dat geweldig brein, dat vergelijkbaar is met een Ferrari, ook op z'n snelheid te laten functioneren die daarbij past. Heel veel mensen vinden dat lastig, of wachten te lang en dat is zonde en ik zie mezelf als een wekker die afgaat.
Ik heb een gebed voor je gedaanquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:25 schreef fetX het volgende:
Het zou fijn zijn voor mijn toto als Groningen - RKC zo blijft.
@KingRolandquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie gelooft in de zoon van God heeft het eeuwig leven
Ik geloof in de zonquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Wie gelooft in de zoon van God heeft het eeuwig leven
Bartemou godquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Barcelona die niet nadenkt over een aankoop , je verwacht het niet.
Ja, hij is uitgebreid uitgelachenquote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:27 schreef fetX het volgende:
Ik heb het begin gemist, maar is Johan weer naar de haararchitect geweest?
Helene vond zijn kapper incompetent en die kan het weten want de nodige ervaring met scharen.quote:
Ik wacht nog op het moment dat ze Veltman kopen voor 80 miljoen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Barcelona die niet nadenkt over een aankoop , je verwacht het niet.
Wat...quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Helene vond zijn kapper incompetent en die kan het weten want de nodige ervaring met scharen.
Pique geeft wel zijn zegen voor die idioot ipv De Ligt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 21:29 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wacht nog op het moment dat ze Veltman kopen voor 80 miljoen.
Kleine clubjes uit de EL komen straks nog, 2-3 min ofzo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |