Haha, zijn inderdaad vaak personen die een leuke term hebben gevonden en geen idee hebben wat het inhoudt..quote:Op maandag 30 september 2019 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Overigens vond (en vind) ik die openminded vaak een beetje tegenvallen bij mensen die zichzelf zo omschrijven. Sommige mensen gaan er graag prat op alsof ze dan betere of heul spannende mensen zouden zijn ofzo. Maar het zijn dan vaak wel snel geschokte mensen als je een beetje op onderzoek uitgaat tot waar die openminded dan gaat. Wel leuk vermaak soms, dat wel..
En dan bedoel je hoe ze eruit ziet zonder of dat ze daar liever eerst de tijd voor neemt ipv je pik?quote:Op maandag 30 september 2019 23:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, zodoende snap ik het wel. Moet wel zeggen dat ik er in die situatie niet zo mee bezig zou zijn.
Maar verwijderde make-up kan echt wel een moodkiller zijn, dat bedoelde ik meer te zeggen.
Bleek dat niet uit de context van mijn eerdere post?quote:Op maandag 30 september 2019 23:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan bedoel je hoe ze eruit ziet zonder of dat ze daar liever eerst de tijd voor neemt ipv je pik?
Ik snap prima dat het een moodkiller kan zijn, zowel het eraf halen als de naturel look zelf. Daarnaast grapte ik hierboven ook mede door de missende r bij je verrassing, waar je ook aangaf voor die tijd al weer weg te zijn. Kan zowel voor als na jullie daad, dus ik dacht laat ik het even vragen aangezien niet iedereen eerst netjes de boel eraf haalt enzo..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bleek dat niet uit de context van mijn eerdere post?
Overigens doel ik op het eerste. Als een dame met make-up er goed uitziet, maar zonder gewoonweg niet aantrekkelijk is, dan kan dat toch gewoonweg een moodkiller zijn?
Net als dat iemand een ontzettend natuurlijke schoonheid kan zijn onder een laag make-up. En wanneer je dat dan ziet, voor, na of van mijn part tijdens de seks is verder toch weinig relevant? Want of je weigert, of je schrikt of je schaamt je achteraf
Ja, dit is gechargeerd.
ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foto daarbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Wow![]()
Ik ook, helaas zie je dat dan weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foto daarbij
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipshihihi wat een leuke tekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag ergens ooit iemand met toch wel een aparte voorkeur...quote:Op maandag 30 september 2019 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er “geen one stand nights” van maken
Gefeliciteerd, maar verkeerde topicquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj, gisteren nieuwe huis toegewezen gekregenHopla, ik ben best blij.
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj, gisteren nieuwe huis toegewezen gekregenHopla, ik ben best blij.
Edit: Oh ja shit, niet de SCfaal
one nights geen standsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik zag ergens ooit iemand met toch wel een aparte voorkeur...
“geen one nightstands”
Hmm zoiets zou ik wel willen proberenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Wow![]()
Ik denk niet dat het een heel succesvolle tekst isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zoiets zou ik wel willen proberen
Als je nou afsluit met iets heel aardigs? Niemand kan dat toch serieus nemen :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:51 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een heel succesvolle tekst is
Zodra ik dat begin stuk al zie is het een swipe naar left.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je nou afsluit met iets heel aardigs? Niemand kan dat toch serieus nemen :p
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:Pquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zodra ik dat begin stuk al zie is het een swipe naar left.
Maar er zullen absoluut genoeg mannen zijn die je dan nog steeds naar rechts swipen.
Nee "red flag" uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:P
Het is niet echt mijn soort humor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:P
Dit kan ik dan wel weer waarderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |