Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn er serieus genoeg die zeggen dat ze er om kunnen lachen. Waarom dat hier dan niet zo is weet ik niet.
Ja ik moet bekennen dat ik dat nooit zo serieus neem. Zijn ook mannen met dit soort profielen maar er zit altjd een knipoog bij. Waarom dat hier dan niet zo wordt opgevat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipsHet zinnetje, als je moeite hebt met afspraken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt iets in de negatieve zin over de mogelijke lezer.
Jij hebt moeite met mannen die zich niet aan hun afspraken houden. Als je dat in je profiel wil zetten betrek het dan op jezelf en niet op de lezer.
Zelf kennis of zelf kritiek kun je als een positieve eigenschap zien.
Kritisch op andere zijn is bij voorbaat negatief.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Misschien zijn ze ook wel zo bedoeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.
Ja het is ook zo bedoeld. Als je daar moeite mee hebt swipe dan gerust verderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:52 schreef dop het volgende:
[..]
Het zinnetje, als je moeite hebt met afspraken....
Zegt iets in de negatieve zin over de mogelijke lezer.
Jij hebt moeite met mannen die zich niet aan hun afspraken houden. Als je dat in je profiel wil zetten betrek het dan op jezelf en niet op de lezer.
Zelf kennis of zelf kritiek kun je als een positieve eigenschap zien.
Kritisch op andere zijn is bij voorbaat negatief.
ook mensen die zich wel aan hun afspraken houden lezen dit in negatieve zin. Je oordeelt over een ander zonder bij jezelf te blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is ook zo bedoeld. Als je daar moeite mee hebt swipe dan gerust verderEn het is alleen voor de geen die zich aangesproken voelt.
Verbaast mij meer dat jullie niets struikelen over mijn subtiele opmerking voor moslims
Oke. Nou goed misschien lees ik dat soort dingen dan heel anders waardoor ik dat niet begrijp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:59 schreef dop het volgende:
[..]
ook mensen die zich wel aan hun afspraken houden lezen dit in negatieve zin. Je oordeelt over een ander zonder bij jezelf te blijven.
Dat is moeilijk positief uit te leggen voor de lezer.
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipshihihi "hou van dieren. vooral varkensvlees"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De een is daar gevoeliger voor dan de ander.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou goed misschien lees ik dat soort dingen dan heel anders waardoor ik dat niet begrijp.
Ik zie daar niets rationeels in, jij wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ook wel zo bedoeld.
Beter zeg je dat je op lange mannen valt.. "ik hou niet van kleine mannen" is weer negatief, ik heb zelf i.i.g. geen zin in negatieve dingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Of hoe ik er ik kan zetten liever helemaal geen gelovige te hebben. Ja das negatief voor de gelovige maar als ik dat nou niet wil?
Of kleine mannen? Als je niet klein bent is er niks aan de hand toch?
Oke. Nou denk eerlijk dat ik ook niet iemand zoek die snel op zijn pik is getrapt en die zich niet alle aantrekt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:05 schreef dop het volgende:
[..]
De een is daar gevoeliger voor dan de ander.
Je vroeg advies/meningen over je profiel.
Ik denk dat het beter kan.
En de gelovige?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beter zeg je dat je op lange mannen valt.. "ik hou niet van kleine mannen" is weer negatief, ik heb zelf i.i.g. geen zin in negatieve dingen.
heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken. Meer het idee of gevoel wat je zou kunnen geven over jezelf.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou denk eerlijk dat ik ook niet iemand zoek die snel op zijn pik is getrapt en die zich niet alle aantrekt.
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef dop het volgende:
[..]
heeft niets met persoonlijk aantrekken te maken. Meer het idee of gevoel wat je zou kunnen geven over jezelf.
Iets over like geven als een vrouw mooi is.... En dat ik niet zoveel om leeftijd geef in die criteria en dat bikini foto's valsspelen is maar dat ik valsspelen gewoon netjes beloon.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
En de gelovige?![]()
Wat staat er in jouw bio?
Okequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Iets over like geven als een vrouw mooi is.... En dat ik niet zoveel om leeftijd geef in die criteria en dat bikini foto's valsspelen is maar dat ik valsspelen gewoon netjes beloon.
En geen one night stands.
Panterprintquote:Op maandag 30 september 2019 22:21 schreef ludovico het volgende:
Eisenlijstje:
Geen serieuze relatie als je moeder bent.
Geen serieuze relatie als je meer dan .... 6 jaar ouder bent.
Geen panterprint!!
Maar 30+ vrouwen zijn op... Heb de poel leeggevist.quote:
Ja misschien zoekt de 30+ vrouw vaker huisje boompje beestje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:20 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar 30+ vrouwen zijn op... Heb de poel leeggevist.
Naja er is niet echt gebeten, mijn aas is niet zo goed voor 30+ vrouwen...
Heeft er 1'tje raak gebeten maar die moet nog binnen gehengeld worden wat nog spannend wordt.... (wel prachtvrouw overigens)
Snap ik niks van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja misschien zoekt de 30+ vrouw vaker huisje boompje beestje.
Nogmaals, jij vroeg om tipsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ben er toch niet om iedereen maar met een fluwelen handschoen te behandelen om mensen geen negatief gevoel te gevenEr zijn namelijk WEL mensen die hier de knipoog zien en het geen enkel moment over negativiteit hebben.
Maar goed ik denk dat we dit gewoon anders zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |