Waar gooit ie dan die euro in?quote:Op maandag 30 september 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
E.T. Wil altijd zo dicht mogelijk bij je gezicht slapen.
quote:Op maandag 30 september 2019 21:30 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Zij gooit het, ik breng het terug. En dan is het feest.![]()
![]()
Ze doet graag aan HINTS.quote:
quote:Op maandag 30 september 2019 21:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Waar gooit ie dan die euro in?
Vaak eerlijker dan mensen, helaas.quote:Op maandag 30 september 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Blijft gewoon de hele tijd je aanstaren totdat het licht uitgaat, dan onder de deken slapen. Tis een apart beestje.
Ik zag vaak dit als ik wakker werd.quote:Op maandag 30 september 2019 21:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Blijft gewoon de hele tijd je aanstaren totdat het licht uitgaat, dan onder de deken slapen. Tis een apart beestje.
Zo mooi !quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag vaak dit als ik wakker werd.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lief, zo'n kattenkopje heel dichtbij.quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2019 21:35 schreef Marsani het volgende:
[..]
Zo lief, zo'n kattenkopje heel dichtbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Kiek dan!quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het heet Harry en werkt bij een printerfabrikant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tering wat is die flauw
![]()
Ja, nu moet ik toch even inbreken ! Alle dieren, echt allemaal, zo lief ook.........quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 september 2019 21:29 schreef Marsani het volgende:
[ afbeelding ]
E.T. Wil altijd zo dicht mogelijk bij je gezicht slapen.
Ik slaap een stuk beter met kat.quote:Op maandag 30 september 2019 21:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik toch even inbreken ! Alle dieren, echt allemaal, zo lief ook.........
Niets komt in de slaapkamer bij mij. Overal ruimte zat, dus ze zoeken het maar uit, niet bij mij in bed! Ik slaap al slecht, dus dat gaat het niet worden.
Het heet Harry en werkt bij een printerfabrikant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
woefhuh? zei de bruine hond!quote:
Dan zit er maar 1 ding opquote:Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel klaar met de vakantie, maar ik wil ook niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boh...quote:Op maandag 30 september 2019 21:34 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hùh, je begint net, toch?quote:Op maandag 30 september 2019 21:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel klaar met de vakantie, maar ik wil ook niet werken
Het heet Harry en werkt bij een printerfabrikant....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op maandag 30 september 2019 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dan zit er maar 1 ding opJa, die is overduidelijk dubbel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat lijkt me wat riskant voor jou.quote:Op maandag 30 september 2019 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil er nog wel een poes bij in bed. Lijkt mij gezellig.
Jups. Weken toegewerkt naar de vakantie.quote:
Heb je nog een plekkie voor een 60er?quote:Op maandag 30 september 2019 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil er nog wel een poes bij in bed. Lijkt mij gezellig.
Ben je castreerd?quote:Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je nog een plekkie voor een 60er?
Ja liever hond maar dat gaat zo slecht als je 40 werkt.quote:Op maandag 30 september 2019 21:38 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat lijkt me wat riskant voor jou.
quote:Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je nog een plekkie voor een 60er?
Denk dat je het advies van tonja eens flink toe moet gaan passen.quote:Op maandag 30 september 2019 21:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Weken toegewerkt naar de vakantie.
Nope.quote:
quote:
Je biedt je vrouw aan?quote:
Ik ga morgen naaien denk ik.quote:Op maandag 30 september 2019 21:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Denk dat je het advies van tonja eens flink toe moet gaan passen.
Heel netjes afgewezen.quote:Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil geen mensen meer in bed, die zijn zo groot enzo.
Nope.quote:
quote:Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga morgen naaien denk ik.
Of gewoon iets doen wat je normaal niet zou doen. Was Prisha hier maar, die heeft een hele rits van leuke dingen die je kan doen.quote:Op maandag 30 september 2019 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga morgen naaien denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |