Mijn laptop is al de hele avond bezig iets de deur uit te wetransferrenquote:Op maandag 30 september 2019 22:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was dit je post van half zes?
Windows update?quote:Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop is al de hele avond bezig iets de deur uit te wetransferren
quote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders had ik je wel een dm gestuurd
Zit er iemand in je DM?quote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou denken dat gesprekken met oudere mensen minder over seks gaan. Boy I was wrong.
Suc6quote:
Woordenboek open slaan op een willekeurige bladzijde bsou voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef D. het volgende:
Moet ik teruglezen voor alle moeilijke woorden?
Geen boy hier te bekennen hoor, allemaal krasse knarren.quote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zou denken dat gesprekken met oudere mensen minder over seks gaan. Boy I was wrong.
Wie ?quote:
Die open ik nooit. Doos van Schrödinger kat.quote:
Ik wel, maar hier.quote:Op maandag 30 september 2019 22:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb geen idee ik heb het niet over sex
Verrek ja, ik zag dat er alweer een update ligt te wachten voor mijn telefoon.quote:Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Update vandaag 13.1 fix voor de bugs
Fok-woordenboek?quote:Op maandag 30 september 2019 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woordenboek open slaan op een willekeurige bladzijde bsou voldoende moeten zijn.
Dus toch een updatequote:Op maandag 30 september 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verrek ja, ik zag dat er alweer een update ligt te wachten voor mijn telefoon.
Vannacht maar even doen, ik vind dat zo tijdrovend altijd.
En je kan niet zien wat? Moet nogal aan de forse kant zijn als het de hele avond al in beslag neemt.quote:Op maandag 30 september 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn laptop is al de hele avond bezig iets de deur uit te wetransferren
Nee het was een boek, maar ik krijg net de melding dat ik klaar benquote:
Hoe weet dat ding dat nou.quote:Op maandag 30 september 2019 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee het was een boek, maar ik krijg net de melding dat ik klaar ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |