abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189345765
Pinq O+ Ik ben stiekem een beetje (boel) verliefd op dat moppie van je. Ze ziet er zo uit om kleine hapjes van te nemen! Spam vooral door! ;)
  woensdag 9 oktober 2019 @ 19:34:20 #127
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189350786
Pfft, prul wil niet slapen en krijst alleen maar. Troosten helpt 1 minuut en dan begint ze weer...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189352525
Wij nemen afscheid, O. is 1 jaar *O*

De foto's zijn allemaal bewogen, maar hij beweegt ook eigenlijk altijd :D Ik heb deze uitgekozen omdat hij er wel heel erg als zichzelf op uit ziet O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189352635
Gefeliciteerd @Mrs.Peel!
En ondanks bewogen toch leuke foto's O+

Hier vandaag de uitnodiging voor de 1e verjaardag van de twins rondgestuurd. En ze zijn vandaag voor het eerst bij de kapper geweest. Even wat gekke plukken weggeknipt.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 21:22:59 #130
327807 Mariposas
יה&#14
pi_189352878
Gefeliciteerd @Mrs.Peel! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_189353711
Bedankt voor de felicitaties!

Dat is ook weer een mijlpaal, aapie! O. is echt nog niet rijp voor de kapper, hij heeft maar wat zacht babynesthaar :') O+ Jouw jongens gaan met alles echt hard, groeien, kruipen, lopen. En je klinkt steeds zo trots en relaxed, ik vind het knap met een tweeling en nog een jong kindje erbij!
pi_189355500
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 21:52 schreef Mrs.Peel het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!

Dat is ook weer een mijlpaal, aapie! O. is echt nog niet rijp voor de kapper, hij heeft maar wat zacht babynesthaar :') O+ Jouw jongens gaan met alles echt hard, groeien, kruipen, lopen. En je klinkt steeds zo trots en relaxed, ik vind het knap met een tweeling en nog een jong kindje erbij!
Wat lief dat je dit zegt O+
Het is niet altijd even makkelijk hoor om relaxed te blijven. Zeker omdat we met de oudste best wat issues hebben. Maar trots ben ik zeker haha!
En ze gaan inderdaad hard ineens. Ik las in het dreumes topic over kindjes die hun winterjas maat 68 of 74 nog passen. Ik heb voor mijn beren maat 86 gekocht hahaha! Ik zal morgen eens kijken of ik de meetlat er weer eens langs kan houden.
pi_189356046
Graag gezegd, aapie! En maat 86 ben ik nu ook aan het aanschaffen, onze jongen is ook echt een grote kerel O+
pi_189358870
Ook zo'n lekkere grote bink dus!
Tot over 2.5 week :o in het dreumestopic!
  donderdag 10 oktober 2019 @ 09:16:09 #135
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_189359546
Koert heeft z'n eerste virus te pakken en mijn menstruatie is terug.
Yay :')
Gelukkig hoeven we nergens heen.
pi_189361533
@Ceviche erg last van je menstruatie? En beterschap voor koert. Wat gaan er een hoop nare virussen rond momenteel
  donderdag 10 oktober 2019 @ 14:17:06 #137
346653 Ceviche
pi_189363525
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 11:54 schreef aapieannie het volgende:
@:ceviche erg last van je menstruatie? En beterschap voor koert. Wat gaan er een hoop nare virussen rond momenteel
Gelukkig niet *O* al had ik natuurlijk wel gehoopt dat het nog maanden weg zou blijven.
Koert is weer heel gelukkig nadat ik hem een paracetamol gaf O+
Hij heeft de hele nacht eigenlijk gehuild, en als hij dan in slaap viel dan werd hij weer huilend wakker (zegt m'n man want ik sliep er doorheen :@) en vanochtend was dat nog steeds zo.
Nu is hij al z'n slaap aan het inhalen. We zijn zelfs even naar de supermarkt geweest en dat vond Koert best.
Hij is over 2 dagen precies 5 maanden oud en hij gaat een maand naar de gastouder, dus het verbaast me vooral dat hij nu pas ziek is geworden en niet eerder.

Is jouw tweeling vaak ziek geweest trouwens? Ik lees hier weleens over babies die eigenlijk continu wat oppikken, ik kan me dat over hen niet echt herinneren. Maar misschien is dat nog mijn pregnancybrain :+
pi_189363923
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:17 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Gelukkig niet *O* al had ik natuurlijk wel gehoopt dat het nog maanden weg zou blijven.
Koert is weer heel gelukkig nadat ik hem een paracetamol gaf O+
Hij heeft de hele nacht eigenlijk gehuild, en als hij dan in slaap viel dan werd hij weer huilend wakker (zegt m'n man want ik sliep er doorheen :@) en vanochtend was dat nog steeds zo.
Nu is hij al z'n slaap aan het inhalen. We zijn zelfs even naar de supermarkt geweest en dat vond Koert best.
Hij is over 2 dagen precies 5 maanden oud en hij gaat een maand naar de gastouder, dus het verbaast me vooral dat hij nu pas ziek is geworden en niet eerder.

Is jouw tweeling vaak ziek geweest trouwens? Ik lees hier weleens over babies die eigenlijk continu wat oppikken, ik kan me dat over hen niet echt herinneren. Maar misschien is dat nog mijn pregnancybrain :+
Gelukkig maar dat je er niet veel last van hebt! En fijn dat koert zich na paracetamol wel happy voelt. Hopelijk gauw weer opgeknapt!

En nee hoor dat ligt niet aan jouw pregnancy brain _O-
Toen ze twee maanden waren zijn ze wel flink ziek geweest, vermoedens van rs virus en net geen ziekenhuis opname voor Jeremy. En Vincent heeft met 2.5 maand waterpokken gehad, cadeautje van de oudste.
Verder op af en toe een snotneus na zijn ze eigenlijk nooit ziek. Maar ze gaan dan ook niet naar een opvang oid.
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:01:41 #139
346653 Ceviche
pi_189365132
quote:
6s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:39 schreef aapieannie het volgende:

[..]

Gelukkig maar dat je er niet veel last van hebt! En fijn dat koert zich na paracetamol wel happy voelt. Hopelijk gauw weer opgeknapt!

En nee hoor dat ligt niet aan jouw pregnancy brain _O-
Toen ze twee maanden waren zijn ze wel flink ziek geweest, vermoedens van rs virus en net geen ziekenhuis opname voor Jeremy. En Vincent heeft met 2.5 maand waterpokken gehad, cadeautje van de oudste.
Verder op af en toe een snotneus na zijn ze eigenlijk nooit ziek. Maar ze gaan dan ook niet naar een opvang oid.
Niet vaak ziek, maar als ze dan ziek zijn zijn ze gelijk goed ziek :o
Scheelt inderdaad dat ze niet naar de opvang gaan :) zouden ze dat dan inhalen als ze naar de basisschool gaan? :P
pi_189365733
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:20 schreef lunapuella het volgende:
Ik volg het voorbeeld van FlyingFish en promoot deze hier even: OUD / Secret Santa 2019 animotopic Je kan je nog een week opgeven! *O*
^^^^
Wat Luna zegt in het dreumestopic! :D
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_189366158
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 16:01 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Niet vaak ziek, maar als ze dan ziek zijn zijn ze gelijk goed ziek :o
Scheelt inderdaad dat ze niet naar de opvang gaan :) zouden ze dat dan inhalen als ze naar de basisschool gaan? :P
Ik denk dat ze wel naar de peuterspeelzaal gaan als ze mogen. Wie weet hoevaak ze dan ziek zijn!
pi_189377545
Mijn baby zegt MAMA! O+

Ik smelt helemaal. Zoveel liefde.

Vandaag gaan we het verjaardagsfeestje van (stief)dochter vieren. Het wordt voor het eerst zo druk in huis sinds M er is. Ik ben benieuwd hoe ze gaat reageren. Ik heb er eigenlijk eerlijk gezegd geen zin in :P
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:12:52 #143
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189377936
Wow wat?! Nu al mama! O+ O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_189378364
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:12 schreef pinquit het volgende:
Wow wat?! Nu al mama! O+ O+
Ja ik geloofde mijn oren niet, maar ze zegt het toch echt :P

En ze zegt ook al mama (anne, spreek je uit als an-neh) in het turks.

Is dat normaal met 6 maanden en een paar dagen? :P
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:40:56 #145
56471 pinquit
oh my lama!
pi_189378388
Neuh :P maar wel supertof O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:49:57 #146
346653 Ceviche
pi_189378494
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:39 schreef CaVaBien het volgende:

[..]

Ja ik geloofde mijn oren niet, maar ze zegt het toch echt :P

En ze zegt ook al mama (anne, spreek je uit als an-neh) in het turks.

Is dat normaal met 6 maanden en een paar dagen? :P
O+
Gelijk in twee talen, wauw O+
pi_189381322
Wauw met 6 maanden al!
Leuk hoor!

Vincent zegt nu bewust papa en mama. Eerst was alles papa of beebieee.
Jeremy houd het voorlopig nog bij alleen oeeeeeeee of ababababa.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:29:49 #148
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_189381734
Wow cavabien, wat n wonderkind! :D
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:14:43 #149
346653 Ceviche
pi_189383284
Koert is nog steeds ziek, die is vanochtend een uurtje huilerig en ontevreden geweest en verder de hele dag geslapen :o
En nu voor de derde keer gepoept in 4 dagen :o
pi_189384229
Lekker bezig Ceviche! Fijn inhalen hahaha.

Wat leuk Cava! O+

Bug heeft vandaag door dat er voor eten van een lepeltje een open mond nodig is. Een geprakt banaantje is hier de doorslaggevende factor geweest en er verdween een goeie 3 volle lepeltjes in haar. Verdeeld over 50 hapjes uiteraard, maar het schaaltje was leeg, dus het is er echt in gegaan.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')