Ik moet niks

Maar ik had 6 weken niet gewogen en toen bleek dat hij nauwelijks was aangekomen voelde dat wel alsof ik te nonchalant was geweest. Ik wil het nu niet meer op z'n beloop laten
Als hij nu weer niet was aangekomen/gegroeid dan had ik wat anders geprobeerd (op de klok voeden ipv op verzoek bijvoorbeeld) maar daar ga ik nu nog maar niet mee rommelen.
Als hij volgende week wel is aangekomen in gewicht sla ik een weekje over.
Ik maak me er niet echt zorgen over (Koert is ontzettend vrolijk en ontwikkelt zich goed) maar ik wil het even in de gaten houden.
CB zit hier op loopafstand, korte tussenstop als we boodschappen moeten doen, zeg maar. En van het CB moeten we niks, tussentijds wegen vonden ze wel een goed idee maar ze bedoelden meer eens per maand ofzo
Pinq, op die curve buigt z'n groei ook af. Blijkbaar is een beetje afbuigend heel normaal bij bv, maar dit was wel wat te veel. Het is ook niet alsof Koert nu ineens ondergewicht heeft, hij is van de +1 naar 0 gegaan (en geboren met -2,5 dus vergeleken daarmee gaat het dan weer heel goed

).
Maar volgende week dus maar even kijken of hij zonder groeispurtje, ziek zijn, inentingen, wel wat grammen erbij krijgt.