Sowieso, altijd doen wat bij jullie pastquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, met dertien kinderen kom ik ook wel aan 2,5 uurmaar knap hoor, dat jouw vierjarige dat aan kan. Mijn vijfjarige kan dat absoluut niet
maareh, ik kén niet eens 13 kleuters, laat staan dat ik ze allemaal uitnodig
je moet doen wat bij jou en je kind past, uiteindelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowlen met 6-jarigen is overigens ook niet ons beste idee geweest![]()
De kinderen vonden het geweldig, maar wij vinden het nog steeds een wonder dat alle vingers en tanden het overleefd hebben
![]()
Kinderen van 6 kijken blijkbaar graag hoe een bowlingbal er van dichtbij uitziet als 'ie aan komt rollen en meer van dat soort grappen![]()
![]()
Dat was ik, de jongen die ze wil uitnodigen is een jongen die niet van roze en glitters houdt maar van vissen en vuurwerk en dat soort dingen. Dus ik kan het feestje aanpassen voor hem, of hij heeft het waarschijnlijk wat minder naar z'n zin..quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:57 schreef mousemicky het volgende:
En ik weet niet meer wie het zei, over sturen richting alleen meisjes uitnodigen op feestje van dochter. Dat zou ik zo jammer vinden als een ouder dat doet. Mijn oudste zoon speelt meer met meiden dan met jongens, en is al vaak de enige jongen geweest op een feestje. Geen enkel probleem voor hem, hij is gewoon superblij dat ie op het feestje is van zijn vriendin. Roze interesseert hem niet, maar glitters en knutselen vindt ie ook tof hoor.
Afgelopen vrijdag was ik met een kinderfeestje mee naar Monkeytown. Wat een dramaquote:Op maandag 7 oktober 2019 11:17 schreef exode het volgende:
B had vorige week woensdag een feestje van 13:30 tot 18:00 in Monkeytown, hij was gesloopt.
quote:Op maandag 7 oktober 2019 19:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was ik met een kinderfeestje mee naar Monkeytown. Wat een drama.
Ik moet altijd wel gniffelen als ik zie welke namen er altijd op die borden worden geschrevenquote:Op maandag 7 oktober 2019 19:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Afgelopen vrijdag was ik met een kinderfeestje mee naar Monkeytown. Wat een drama.
De beste anticonceptie grapte ik naar een stel tieners toen ik vorig jaar met Sac haar feestje met zo’n groepje meiden voorbij liep.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:47 schreef snoenk het volgende:
Fijn om ervaringen van jongensmoeders te horen! Dan nodigen we hem gewoon uit
Eventueel druk(ker) maakt me niet uit. Het volume van een stel 4 en 5 jarige meiden is ook niet mis
Supertof! De jongens gaan het vast naar hun zin hebben.quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 11:47 schreef snoenk het volgende:
Fijn om ervaringen van jongensmoeders te horen! Dan nodigen we hem gewoon uit
Eventueel druk(ker) maakt me niet uit. Het volume van een stel 4 en 5 jarige meiden is ook niet mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |