Hier start ook binnenkort het meekijken met Scouting, lijkt me fantastisch. Ik ga wel hulpleiding spelen ofzo, lachen manquote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:24 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Leuk toch juist, zo n feestje?
En niet slapen, och, zijn ze waarschijnlijk wat sjachie de volgende ochtend..
maargoed mijn kinderen ook met 5 jaar op scoutingkamp (2 nachtjes) en schoolkamp (1 nacht), dus dan is dat logeren al wel wat gewend.
Die van mij is van januariquote:Op zondag 26 februari 2023 11:20 schreef CaVaBien het volgende:
Wat leuk clubsoda! Ik zat inderdaad ook te denken aan een speeltuin in de buurt. Daar kun je voor een bepaald bedrag een tafel reserveren inclusief patatje, drankje en ijsje voor de kinderen. En voor de volwassenen mag je zelf hapjes/ drankjes meenemen.
Het enige probleem is dat ze begin april jarig is en dan weet je nooit zeker of het droog blijft
11? Pfoeh, jij kan zo een kleuterklas draaien.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:35 schreef SQ het volgende:
Bij ons is een trampolinepark wegens enorme overload aan trampolineparken nu omgebouwd tot springkussenpark, dat gaan we nu doen met de verjaardag van Noud. Anderhalf uur rauzen, wat popcorn vreten en dan hop weer naar huis.
Ik deed in oktober een thuisfeest met 11 kinderen maar ik was daarna wel echt compleet en totaal afgedraaid. Daar begin ik niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |