abonnement Unibet Coolblue
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 05:31:44 #226
186611 Haags
pi_189202311
Dit wordt best wel genottelijk. Hopelijk breekt de pleuris goed los. _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_189202335
Hoop dat ze de Tweede Kamer omsingelen en alles plat leggen daar _O-

Maar ze zullen wel weer vermaand worden weg te gaan of anders zelfde behandeling als de blokkeerfriezen, Nederland kennende
pi_189202376
Toch bizar hoe boeren iedereen zand in de ogen kunnen strooien door net te doen alsof ze geen gigantisch negatieve impact op het milieu hebben. En door te doen alsof er nooit naar ze wordt geluisterd terwijl ze een van de grootste lobby's in Den Haag en Europa hebben.

Als we een leefbare planeet willen behouden zal iedereen minder moeten produceren en consumeren. Ook boeren.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_189202383
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 06:29 schreef Nielsch het volgende:
Toch bizar hoe boeren iedereen zand in de ogen kunnen strooien door net te doen alsof ze geen gigantisch negatieve impact op het milieu hebben. En door te doen alsof er nooit naar ze wordt geluisterd terwijl ze een van de grootste lobby's in Den Haag en Europa hebben.

Als we een leefbare planeet willen behouden zal iedereen minder moeten produceren en consumeren. Ook boeren.
Niet minder maar anders.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:34:15 #230
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189202389
Je mag toch helemaal niet met een tractor de snelweg op?
  Moderator dinsdag 1 oktober 2019 @ 06:36:46 #231
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189202394
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 17:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik vind idd dat die melkveeboeren in Groningen, Friesland en Drenthe minder koeien moeten houden, want de stikstofconcentraties daar zijn schrikbarend hoog!
Maar de Heilige Koeien in de Randstad moeten natuurlijk wél blijven rijden.

Kaart van https://www.atlasleefomgeving.nl/meer-weten/lucht/stikstofdioxide
Onderdeel van het RIVM.
Tja je post een plaatje van stikstofdioxide, maar 1 van de stikstofverbindingen die vervuild
pi_189202405
Ik zag er net een stel door Baarn gaan. Arme mensen die aan de Drakenburgerweg wonen.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_189202448
Nederland in een notendop:

quote:
Een politiewoordvoerster meldde gisteren dat de trekkers vandaag niet over de snelweg mogen. ,,Tractoren mogen 25 kilometer per uur rijden, dat verdraagt zich niet met de rest van het verkeer dat 120 of 130 km per uur rijdt. We zullen heel goed in de gaten houden of er geen landbouwverkeer over de snelweg rijdt. Als dat wel het geval is, komen we in actie en begeleiden we de tractoren totdat ze van de snelweg af zijn’’, aldus woordvoerster Suzanne van de Graaf.
Nou, de politie zit er bovenop, dat wordt lekker doorrijden dinsdagochtend.....

Hahahaha gefopt:
quote:
Een colonne van enkele tientallen tractoren rijdt daarentegen vanochtend op de A12 bij Woerden richting Den Haag en op de A2 tussen Den Bosch en Utrecht. De boeren blokkeren alle rijbanen en rijden zo’n 40 kilometer per uur. De politie rijdt er achteraan om overig verkeer op afstand te houden en gevaarlijke inhaalmanoeuvres te voorkomen.
https://www.ad.nl/binnenl(...)snelweg-op~a977a5f9/

En maar klagen dat de politie geen gezag meer heeft....In plaats van handhaven en de oorzaak weg te nemen, gaat de politie handhaven op het gevolg dat mensen in willen halen omdat een malloot op een trekker op de snelweg rijdt.

Wat een land.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_189202462
IntoBits twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 06:16:50 Vrachtwagens blokkeren de weg in Den Haag. Onduidelijk of de tractoren wel door mogen rijden. #agractie #boerenprotest https://t.co/s24f9BWQhO reageer retweet
pi_189202472
Ik snap het niet de mensen die hier voor harde aanpak van overtredingen van trouwstoeten zijn staan hier dan weer te juichen voor boeren die massaal de snelweg regels overtreden. :')

Waar is de consistentie bij deze mensen?
pi_189202474
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Nederland in een notendop:
[..]

Nou, de politie zit er bovenop, dat wordt lekker doorrijden dinsdagochtend.....

Hahahaha gefopt:
[..]

https://www.ad.nl/binnenl(...)snelweg-op~a977a5f9/

En maar klagen dat de politie geen gezag meer heeft....In plaats van handhaven en de oorzaak weg te nemen, gaat de politie handhaven op het gevolg dat mensen in willen halen omdat een malloot op een trekker op de snelweg rijdt.

Wat een land.
Als de politie niet durft op te treden tegen een stel kwajongens die veel meer dagen per jaar overlast veroorzaken, denk je dat ze dan wel tegen een stel kerels die dagelijks veel fysiek werk doen met voertuigen die met gemak een politieauto opzij drukken?

Het is gewoon politiek, partijen die sympathiek tegenover de boeren staan (PVV/FVD) kunnen heel wat winnen als de politie nu opeens wel ballen krijgt. Kijk maar naar de 'blokkeerfriezen'.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_189202495
Net zoals met de trouwstoet Turken is het innemen van de trekkers het beste medicijn.

Dit protest komt vanuit de industrie rondom de boeren. Werkelijk bizar. Uitkoopregeling waar genoeg animo voor is en dan protesteren?

De grootverdieners (Rabobank voorop) zitten hierachter. Die hitsen een stel domme boeren op.

Overigens zit er ook een hoop zwakte bij de politiek, want we moesten weer eens het braafste jongetje van de klas zijn en daardoor met hogere normen werken en veel meer natuurgebieden hebben. Ook niet slim.
pi_189202515
Is de vrachtwagen vol dode mezen met gebroken pootjes al gearriveerd?
pi_189202516
Ik ben wel benieuwd nu of de bouwlobby dit spelletje gaat winnen of de landbouwlobby.
pi_189202520
En die vrachtwagen volgeladen met brandnetels wat onze natuur moet voorstellen?
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 07:29:30 #241
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189202525
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:15 schreef Basp1 het volgende:
Ik snap het niet de mensen die hier voor harde aanpak van overtredingen van trouwstoeten zijn staan hier dan weer te juichen voor boeren die massaal de snelweg regels overtreden. :')

Waar is de consistentie bij deze mensen?
Over appels met peren vergelijken gesproken zeg... :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_189202528
Er gaat brandnetelsoep uitgedeeld worden op het Binnenhof.
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 07:32:14 #243
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits' La
pi_189202536
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 02:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Daar moet ook naar gekeken worden.
Maar zeker ook naar de boeren.

Overigens ben ik van mening dat de bioindustrie moet worden afgeschaft.

Boeren kunnen verder produceren en zijn zeker zeer gewenst in de samenleving, mits zij biologisch boeren. O+
Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod hoor.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  dinsdag 1 oktober 2019 @ 07:32:16 #244
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_189202538
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:29 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Over appels met peren vergelijken gesproken zeg... :')
Precies. Don't feed the troll. :')
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 1 oktober 2019 @ 07:39:04 #245
186611 Haags
pi_189202557
Binnenstad Den Haag afgezet met vrachtwagens :')
Zonder wrijving geen glans
pi_189202559
Chaos op de weg.
pi_189202564
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:15 schreef Basp1 het volgende:
Ik snap het niet de mensen die hier voor harde aanpak van overtredingen van trouwstoeten zijn staan hier dan weer te juichen voor boeren die massaal de snelweg regels overtreden. :')

Waar is de consistentie bij deze mensen?
Omdat boeren opkomen voor hun boterham en Turken niks te zoeken hebben met hun achterlijk lawaai in Nederland. Nogal een verschil.
Land of the free. Home of the brave.
  Eindredactie Games dinsdag 1 oktober 2019 @ 07:40:07 #248
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_189202565
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2019 07:29 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Over appels met peren vergelijken gesproken zeg... :')
OMDAT BOERUHHHHHHH
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_189202567
regio15 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 07:37:03 Vandaag is het #boerenprotest op het #Malieveld in #DenHaag. De ME staat met schilden klaar. Vrachtwagens blokkeren toegangswegen. https://t.co/c2ECFrAE4C reageer retweet


pi_189202573
Ik steun die boeren wel. Mensen moeten eens realiseren hoe belangrijk boeren zijn voor een land. Geen boeren = geen voedsel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')