Prutser.quote:
Ik zie wel heel veel witte stoeltjes anders.quote:Op maandag 30 september 2019 19:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie veel boze foto's van lege tribunes op Twitter, maar valt wel een beetje mee toch?
Het valt niet meequote:Op maandag 30 september 2019 19:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik zie veel boze foto's van lege tribunes op Twitter, maar valt wel een beetje mee toch?
Het stadion is gemiddeld maar voor een kwart gevuld bij de avond sessies.quote:Op maandag 30 september 2019 19:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vandaag is een van de drukste avonden tot nu toe. Kenia versus Ethiopie op de tribunegenot.quote:Op maandag 30 september 2019 19:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zien we je straks weer wapperen op de tribunesquote:Op maandag 30 september 2019 19:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vandaag is een van de drukste avonden tot nu toe. Kenia versus Ethiopie op de tribunegenot.
Maar ze zijn ook begonnen met tickets weggeven via alle bedrijven enzo, kreeg vanmiddag ook mail voor gratis tickets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |