Regen, regen, regen maar dat lost droogteprobleem (nog) niet opquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 17:27 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe staat het eigenlijk gesteld met de bodem? Is deze qua droogte alweer wat bijgetrokken na deze dagen?
Ben benieuwd. Ik ga voor de meeste neerslag boven het midden van het land aangezien het daar een tijdlang stil blijft hangen s'middags.quote:
Dit jaar de eerste twee weken van maart.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 00:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan me even niet meer heugen wanneer we voor het laatst zoveel regen hebben gehad inderdaad. Vorig jaar niet iig
Ik ga hard en lang lachen als de zwaardere regen die nu boven Engeland ligt over het noorden gaat trekken, precies het tegenovergestelde van de verwachtingen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Klopt weer niets van de voorspelling, regengebied trekt nu al voorbij Zeeland en N Brabant
Pluk regen lijkt dunner, minder actief en eerder te zijn begonnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Klopt weer niets van de voorspelling, regengebied trekt nu al voorbij Zeeland en N Brabant
Temperatuur daalt wel lekker gestaag nu in huis. 18 gradenquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:51 schreef RamboDirk het volgende:
Kachel nog niet aan gehad, vandaag even doorkomen met extra trui
Waarom een "quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Temperatuur daalt wel lekker gestaag nu in huis. 18 graden
Ik heb de verwarming sowieso nauwelijks aan. Hooguit een keertje in januari of februari maar daarvoor eigenlijk nooit.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom een "" dat de temperatuur in je huis aan het dalen is? Wil je het dan graag koud hebben? Of wil je graag je verwarming aan moeten zetten en hoge stookkosten betalen? Beide scenarios lijken mij nou niet echt iets om je op te verheugen....
Dus dan zit je in de kou met 16 graden?quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb de verwarming sowieso nauwelijks aan. Hooguit een keertje in januari of februari maar daarvoor eigenlijk nooit.
Laat maar. Nu idd een dikke vlek de rest van de middagquote:Op zondag 6 oktober 2019 10:07 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Pluk regen lijkt dunner, minder actief en eerder te zijn begonnen.
In de radar gisteren (voor vandaag) stond een dikke blauwe vlek die vanaf 09hr nagenoeg de hele dag over midden en Zuid zou moeten trekken.
Lijkt vooralsnog niet helemaal het geval, maar misschien ontwikkelt er nog wat.
Nee hoor. Kan met de airco ook verwarmenquote:Op zondag 6 oktober 2019 13:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dus dan zit je in de kou met 16 graden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |