abonnement Unibet Coolblue
pi_189185550
Eerste potje Rivals overigens terecht met 3-1 verloren. Hoewel ik meer kansen en meer balbezit had heb ik het zelf verkloot met mijn passing game.

Snap wel nog niet goed hoe mijn tegenstander over zo snel en zo goed druk kan zetten. Altijd vol op de bal terwijl ik 9 van de 10 keer mis zit.
  zondag 29 september 2019 @ 23:28:58 #52
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189185601
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik snipen op Depay voor 15k. Lukte niet. Wisselen naar T. Silva en die pakte ik meteen. :) T. Silva god.

Ben Ketser kostte me toch 99k. :o
1 IF en hij vliegt omhoog, lijkt weer 1 van de meest gehypte spelers te zijn dit jaar :D
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zondag 29 september 2019 @ 23:29:46 #53
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189185617
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste potje Rivals overigens terecht met 3-1 verloren. Hoewel ik meer kansen en meer balbezit had heb ik het zelf verkloot met mijn passing game.

Snap wel nog niet goed hoe mijn tegenstander over zo snel en zo goed druk kan zetten. Altijd vol op de bal terwijl ik 9 van de 10 keer mis zit.
Zelfde hier, ik heb alle moeite van de wereld met het verdedigen, mijn verdedigers voeren geen kut uit en zijn aanvallers gaan moeiteloos op doel af. Maar wanneer ik aanval speel ik tegen 4 Maldini's achterin ofzo _O-
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189185631
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:24 schreef Lange_Lans het volgende:
Eerste potje Rivals overigens terecht met 3-1 verloren. Hoewel ik meer kansen en meer balbezit had heb ik het zelf verkloot met mijn passing game.

Snap wel nog niet goed hoe mijn tegenstander over zo snel en zo goed druk kan zetten. Altijd vol op de bal terwijl ik 9 van de 10 keer mis zit.
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Zelfde hier, ik heb alle moeite van de wereld met het verdedigen, mijn verdedigers voeren geen kut uit en zijn aanvallers gaan moeiteloos op doel af. Maar wanneer ik aanval speel ik tegen 4 Maldini's achterin ofzo _O-
Het verdedigen is deze FIFA meer handmatig, minder automatisch. De tactieken van 19 werken niet meer. Het heeft bijv nog weinig nut om alleen met je CDM te jagen ipv je centrale verdedigers te kiezen, die doen namelijk een stuk minder zelf.

Vind ik wel nice, al ben ik er ook nog niet echt goed in. :+
  zondag 29 september 2019 @ 23:35:01 #55
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189185670
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 23:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[..]

Het verdedigen is deze FIFA meer handmatig, minder automatisch. De tactieken van 19 werken niet meer. Het heeft bijv nog weinig nut om alleen met je CDM te jagen ipv je centrale verdedigers te kiezen, die doen namelijk een stuk minder zelf.

Vind ik wel nice, al ben ik er ook nog niet echt goed in. :+
Opzich juich ik dat best toe, want Fifa 19 ging ook nergens over. Gewoon rennen met je Kante's en Matuidi's, dan komt het wel goed. Maar je kan niet 5 verdedigend ingestelde spelers tegelijk controleren.. Tenminste, ik kan niet mijn 2 CVs, linksback, rechtsback en CVM goed neerzetten, zeker met het huidige playerswitchen. Maar vraag me, net als Lange_Lans, wel af wat ik dan verkeerd doe, want mijn tegenstanders lijken er over het algemeen niet veel moeite mee te hebben..
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189185701
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:35 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Opzich juich ik dat best toe, want Fifa 19 ging ook nergens over. Gewoon rennen met je Kante's en Matuidi's, dan komt het wel goed. Maar je kan niet 5 verdedigend ingestelde spelers tegelijk controleren.. Tenminste, ik kan niet mijn 2 CVs, linksback, rechtsback en CVM goed neerzetten, zeker met het huidige playerswitchen. Maar vraag me, net als Lange_Lans, wel af wat ik dan verkeerd doe, want mijn tegenstanders lijken er over het algemeen niet veel moeite mee te hebben..
Misschien ook je aanvalsspel aanpassen, andere dingen werken nu beter.

Ik merk bijvoorbeeld dat ik makkelijker ergens voorbij kan dribbelen, omdat men vaak de passing lanes afdekt ipv op de man jaagt. Wat ook help bij het wel jagen is double tap passing, dan speel je met een boogje. :)
pi_189185715
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 18:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hou op :D 500k is niet zo bijzonder? Dan ben je of een bizar goede trader die iedere dag de juiste keuzes maakt (wat sowieso lastig is aangezien de market voor veel spelers hetzelfde is gebleven, of omlaag is gegaan) of je hebt gigantisch veel packluck gehad. Ik denk niet dat er veel mensen met 0 fifa points op dit moment over de 500k zitten, maar chapeau!
Nee joh, valt mee. Er zijn veel non-rares die voor absurde bedragen gaan (3k+). Pak je controller erbij, doe je AirPods in en luister het nieuwe album van je favoriete zanger. Ondertussen een uurtje snipen en het geld stroomt binnen. Er zijn zoveel methodes om aan coins te komen; korte- en lange termijn. Snipen via de webapp is wel wat kutter, dus ik zou het je aanraden via de console te doen. Het enige dat vereist is, is geduld. Als je dat niet kan opbrengen houdt het al gauw op.

Doe trouwens ook die Advanced SBC's op elke account die je hebt (op die laatste en dure na). Gegarandeerd winst.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-09-2019 00:06:14 ]
pi_189185730
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee joh, valt mee. Er zijn veel non-rares die voor absurde bedragen gaan (3k+). Pak je controller erbij, doe je AirPods in en luister het nieuwe album van je favoriete zanger. Ondertussen een uurtje snipen en het geld stroomt binnen. Er zijn zoveel methodes om aan coins te kopen; korte- en lange termijn. Snipen via de webapp is wel wat kutter, dus ik zou het je aanraden via de console te doen. Het enige dat vereist is, is geduld. Als je dat niet kan opbrengen houdt het al gauw op.

Doe trouwens ook die Advanced SBC's op elke account die je hebt (op die laatste en dure na). Gegarandeerd winst.
Ik neem die moeite er niet voor, ik speel mijn potjes en rond de kerst kun je dan een leuk team maken met de lagere icons en IF's die er dan zijn. Zelfs met maar een paar WL deelnames.
  zondag 29 september 2019 @ 23:42:54 #59
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189185745
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 23:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Misschien ook je aanvalsspel aanpassen, andere dingen werken nu beter.

Ik merk bijvoorbeeld dat ik makkelijker ergens voorbij kan dribbelen, omdat men vaak de passing lanes afdekt ipv op de man jaagt. Wat ook help bij het wel jagen is double tap passing, dan speel je met een boogje. :)
Die moet ik vaker gebruiken inderdaad, mijn passes worden te vaak onderschept.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189185750
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 23:41 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik neem die moeite er niet voor, ik speel mijn potjes en rond de kerst kun je dan een leuk team maken met de lagere icons en IF's die er dan zijn. Zelfs met maar een paar WL deelnames.
Moet je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik vind actief zijn op de transfermarkt altijd tien keer leuker dan het spel daadwerkelijk zelf spelen. Begin van elke FIFA is dan altijd genot.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2019 23:47:51 ]
  zondag 29 september 2019 @ 23:43:40 #61
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_189185755
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:39 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Nee joh, valt mee. Er zijn veel non-rares die voor absurde bedragen gaan (3k+). Pak je controller erbij, doe je AirPods in en luister het nieuwe album van je favoriete zanger. Ondertussen een uurtje snipen en het geld stroomt binnen. Er zijn zoveel methodes om aan coins te kopen; korte- en lange termijn. Snipen via de webapp is wel wat kutter, dus ik zou het je aanraden via de console te doen. Het enige dat vereist is, is geduld. Als je dat niet kan opbrengen houdt het al gauw op.

Doe trouwens ook die Advanced SBC's op elke account die je hebt (op die laatste en dure na). Gegarandeerd winst.
Ja okay, op die manier pak je wel winst inderdaad. :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_189185923
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 23:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]


[..]

Het verdedigen is deze FIFA meer handmatig, minder automatisch. De tactieken van 19 werken niet meer. Het heeft bijv nog weinig nut om alleen met je CDM te jagen ipv je centrale verdedigers te kiezen, die doen namelijk een stuk minder zelf.

Vind ik wel nice, al ben ik er ook nog niet echt goed in. :+
In 19 kon ik er ook geen kut van. ;( Maar dit ligt me wel beter. Ik stap helaas vaak te snel in.
pi_189186071
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 23:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Die moet ik vaker gebruiken inderdaad, mijn passes worden te vaak onderschept.
Ik speel met Kroos en Busquets, elke pas is strak en op de stropdas _O_
pi_189186164
Ik ben benieuwd wat EA van plan is met de icons omdat eerder bekend was gemaakt dat er geen icon sbcs zullen komen.. door de icons sbc hielden ze de markt ook wel redelijk onder controle. Sommige hoge rated spelers kosten nu namelijk geen drol
pi_189186507
Wat is het verschil tussen een ultimate pack en zeldzaam mega pakket?
  maandag 30 september 2019 @ 02:27:51 #66
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_189186560
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:43 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik ben benieuwd wat EA van plan is met de icons omdat eerder bekend was gemaakt dat er geen icon sbcs zullen komen.. door de icons sbc hielden ze de markt ook wel redelijk onder controle. Sommige hoge rated spelers kosten nu namelijk geen drol
krijgen nu die icon swaps, dus gratis icons :D
  maandag 30 september 2019 @ 02:29:16 #67
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_189186563
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 02:02 schreef Rock92 het volgende:
Wat is het verschil tussen een ultimate pack en zeldzaam mega pakket?
ultimate pack kost 125.000 coins en heeft 24 rare gold spelers, zeldzaam mega pakket kost 55.000, heeft 30 items maar daarvan zijn er maar 18 spelers ofzo, alle items zijn wel rare
pi_189186599


Hoeveel potjes gaat dit nog duren :')
pi_189186846
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 21:38 schreef E-Dubble het volgende:

[..]

Je skill rating bepaalt in welke divisie je komt en binnen de divisie heb je ranks (silver,gold etc.) Hoe hoger je komt hoe beter de rewards
[..]

Bronze pack method, pakjes kopen en dan verkopen, hopend op een beetje winst :P
Bronze? :P daar verdien je toch niks op? Kun je die tijd niet beter stoppen in squad battles bijvoorbeeld?
pi_189186852
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 00:43 schreef Reijnxdv het volgende:
Ik ben benieuwd wat EA van plan is met de icons omdat eerder bekend was gemaakt dat er geen icon sbcs zullen komen.. door de icons sbc hielden ze de markt ook wel redelijk onder controle. Sommige hoge rated spelers kosten nu namelijk geen drol
Jup en die halen de markt voor 84s ook weer onderuit dus ze zullen ofwel SBCs duurder moeten maken door hogere requirements, ofwel toch veel SBCs releasen.

Prijzen zullen wel -een keer- omhoog gaan, vorig jaar waren daar ook alleen Hazard en Juanfran voor nodig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 30 september 2019 @ 07:14:13 #71
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_189186853
Hee speln jullie hier ook wellus potjes tegen elkaar of alleen maar praten over hoe goed je FUTteam is :o ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_189186862
quote:
14s.gif Op zondag 29 september 2019 23:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]


[..]

Het verdedigen is deze FIFA meer handmatig, minder automatisch. De tactieken van 19 werken niet meer. Het heeft bijv nog weinig nut om alleen met je CDM te jagen ipv je centrale verdedigers te kiezen, die doen namelijk een stuk minder zelf.

Vind ik wel nice, al ben ik er ook nog niet echt goed in. :+
Mwoah. Dat lees ik vaker maar naar mijn mening is het juist een kwestie van de juiste formatie (is uiteraard persoonlijk) i.c.m. de juiste persoonlijke instellingen.
  maandag 30 september 2019 @ 08:31:51 #73
284871 DarkSonic2
#Sommigemensenlettenechtnietop
pi_189187148
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2019 07:12 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Bronze? :P daar verdien je toch niks op? Kun je die tijd niet beter stoppen in squad battles bijvoorbeeld?
Daar verdien je juist wel coins mee, gebruik het al sinds FUT11.

Dat snipen wil dit jaar bij mij ook nog niet lukken, heb nog steeds het idee dat elke speler door autobuyers wordt gekocht. Zelfs een 75 Schnatterer die ik nodig had voor een SBC was 5k en ik kon hem niet voor minder kopen.
Hier schreef Tim86 het volgende:
HOI MET DE POLITIE JA MET DE BRANDWEER HET ZIJN DE MOFFEN IK HERHAAL HET ZIJN DE MOFFEN VERSTOPT UW FIETSEN MENSEN VERSTOPT UW FIETSEN EN OPEN DE OGEN
pi_189187160
Kut rewards! :(
pi_189187371
Kante uit mijn squad battle rewards :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')