quote:Op donderdag 7 november 2019 09:35 schreef IriYe het volgende:
De politie ziet haar aankomen. '' Me ex BFF en snuifmaatje waarmee ik de ruiten van de auto van de vriend van me andere ex-BFF hep ingegooid verteld leugens over me''!
quote:Op donderdag 7 november 2019 10:04 schreef IriYe het volgende:
Hard pijpen en snuiven trainen en diee'te kan je alles bereiken !!
[ afbeelding ]
Maar met wie dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:04 schreef IriYe het volgende:
Goodmorning !! Wilde even deze mooie kleur rijke cake showe met wie ik dit gister gemaakt heb 🥰
[ afbeelding ]
Apart dieet..
Met Gabriella.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:17 schreef maily het volgende:
[..]
Maar met wie dan?
Zo te zien heeft ze heel de hagelslagautomaat bij de Appie leeggetrokken. En zou er nog space in zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien, onder toezicht, met haar kinderen gemaakt. Want zelfs ik kan het netterquote:Op donderdag 7 november 2019 11:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die cake. Het lijkt wel getopt door een 2-jarige
Je kan zeggen wat je wilt over samant, maar ze heeft een behoorlijk strak figuur. En dat had ze in het begin van oh oh cherso nietquote:Op donderdag 7 november 2019 10:04 schreef IriYe het volgende:
Hard pijpen en snuiven trainen en diee'te kan je alles bereiken !!
[ afbeelding ]
Goodmorning !! Wilde even deze mooie kleur rijke cake showe met wie ik dit gister gemaakt heb 🥰
[ afbeelding ]
Apart dieet..
Volgens mij ook flink gephotoshopt dat figuurtje want als je de omgeving bekijkt op de meeste van die foto's is die ook vaak vervormd. Al heeft ze inderdaad wel een goed figuur en heeft ze dat photoshoppen niet nodig.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over samant, maar ze heeft een behoorlijk strak figuur. En dat had ze in het begin van oh oh cherso niet
Ja, is een prima figuurtje. [met of zonder fotosjop] Hoewel ik iemand zijn of haar figuur weinig boeiend vind, want als je het alleen daarvan moet hebben...quote:Op donderdag 7 november 2019 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over samant, maar ze heeft een behoorlijk strak figuur. En dat had ze in het begin van oh oh cherso niet
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt over samant, maar ze heeft een behoorlijk strak figuur.
Rolf heeft haar natuurlijk vertelt de hij calorieloos zaad heeft.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:39 schreef maily het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Tot zover de goeie invloed van Rolf.
Haha inderdaad. Kijk maar naar die 'rimpels' boven haar wenkbrauwen. Net alsof het opgerekt plastic is die huid. En ook echt alleen boven die wenkbrauwen en niet over haar hele voorhoofd wat ook al raar is om te zien.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:06 schreef IriYe het volgende:
Die wenkbrauwen zitten in de filters die ze gebruikt.
Pro tips hier.quote:Op donderdag 7 november 2019 16:43 schreef Noek het volgende:
Snuiven doet je figuur altijd goed. *magic*
Misschien moet je ook 20 filters over elkaar gebruiken?quote:Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Die wenkbrauwen zijn getatoeerd (weet niet hoe ik dat moet schrijven), of aangebracht middels permanente make up. Dat is al langer zo. Heb net zo'n filter op mezelf uitgeprobeerd gezien ik vandaag gren make-up op heb, maar bij mij ziet de natuurlijke wenkbrauw er dus niet zo uit.
Dit ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 17:42 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha inderdaad. Kijk maar naar die 'rimpels' boven haar wenkbrauwen. Net alsof het opgerekt plastic is die huid. En ook echt alleen boven die wenkbrauwen en niet over haar hele voorhoofd wat ook al raar is om te zien.
De pruik staat haar inderdaad beter, maar voor hoelang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |