quote:Op zondag 29 september 2019 10:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dacht 13 u, maar kan ook 12 u zijn.
Dank u! Nou dan moet ik de Grand Prix maar opnemen ...... Nehhhhquote:
quote:Op zondag 29 september 2019 10:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Dank u! Nou dan moet ik de Grand Prix maar opnemen ...... Nehhhh
Top investeringquote:Op zondag 29 september 2019 10:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik neem maar even aan dat Naartjes Betonoven niet aan gaat vandaag…
Lijkt me ook het domste wat ze zouden kunnen doen,...die lucht ga je niet meer uit het tentdoek krijgen lijkt mij.Daarnaast blijft de walm in in die tent hangen en lijkt het me qua hitte wat er van die friteuses afkomt ook best wel link. Maar goed , ik ben benieuwdquote:Op zondag 29 september 2019 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen iemand zeggen dat er in de tent niet gefrituurd zou mogen worden
Nu zie ik hem toch in de tent de frituur pannen neerzetten
we gaan het zienquote:Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me ook het domste wat ze zouden kunnen doen,...die lucht ga je niet meer uit het tentdoek krijgen lijkt mij.Daarnaast blijft de walm in in die tent hangen en lijkt het me qua hitte wat er van die friteuses afkomt ook best wel link. Maar goed , ik ben benieuwd
Die tenten zijn al ontzettend oud, worden voor van alles en nog wat gebruikt en verhuurd. Ik denk niet dat een beetje frituurlucht daar nog meer kwaad kan.quote:Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Lijkt me ook het domste wat ze zouden kunnen doen,...die lucht ga je niet meer uit het tentdoek krijgen lijkt mij.Daarnaast blijft de walm in in die tent hangen en lijkt het me qua hitte wat er van die friteuses afkomt ook best wel link. Maar goed , ik ben benieuwd
Echt hèquote:Op zondag 29 september 2019 10:32 schreef zodeju het volgende:
GM.
Merel die altijd zegt dat is dan jammer als iemand vraagt of er iets niet anders kan op de markt wil nu niet met twee vrijwilligers en niet daar staan omdat het niet haar plekje is??????????
Die is met de dag zieker aan het worden.....![]()
Laat haar dan aub. stevig op de wind staan....quote:Op zondag 29 september 2019 10:36 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft het voor elkaar hoor, Poes (franny) mag bij haar staan
Merel kan zich niet meer vertegenwoordigen dan zo vandaag
Ze heeft haar oorbellen in en haar trui aan
volgens mij allemaal geskiptquote:Op zondag 29 september 2019 10:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
speeldingen voor de lieve Kindjes
allemaal geskipt?
meende dat er het e.a. in de Cilo zou komen
Ach het was even leuke TV, het nut van dat ding was bij aankoop al bekend.. nl geen. En zo mogen ze allemaal even TV maken met een nutteloos projectjequote:
Als de F1 dan ook een regenrace gaat worden, denk ik dat ik wel weet waar ik naar ga kijkenquote:Op zondag 29 september 2019 10:32 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
[..]
Dank u! Nou dan moet ik de Grand Prix maar opnemen ...... Nehhhh
Uhuhu ... een beetje frituurlucht? Ik vind dat je het een beetje bagatelliseertquote:Op zondag 29 september 2019 10:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Die tenten zijn al ontzettend oud, worden voor van alles en nog wat gebruikt en verhuurd. Ik denk niet dat een beetje frituurlucht daar nog meer kwaad kan.
En de walm en de hitte tochten er wel uit, die tent is aan alle kanten open en het waait nog steeds wel
Nauww.. ik lees steeds dat alles in de COS niet waar is ..quote:Op zondag 29 september 2019 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Als de F1 dan ook een regenrace gaat worden, denk ik dat ik wel weet waar ik naar ga kijken
en we hebben achteraf altijd de cos nog voor het verslag van de markt
wat is prie?quote:Op zondag 29 september 2019 10:41 schreef Bramenstruik het volgende:
Dillan gaat aan de prie, hard gaan, hij moet de hele dag tattoeweren, en heet het in zn rug
En ze krijgt haar zin ook nog, dat is het ergste ervan.quote:Op zondag 29 september 2019 10:32 schreef zodeju het volgende:
GM.
Merel die altijd zegt dat is dan jammer als iemand vraagt of er iets niet anders kan op de markt wil nu niet met twee vrijwilligers en niet daar staan omdat het niet haar plekje is??????????
Die is met de dag zieker aan het worden.....![]()
Die kans zit er wel in en de cos teruglezen is veel leuker, daar gebeuren wonderlijke dingen die je op de stream gewoon niet zietquote:Op zondag 29 september 2019 10:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Als de F1 dan ook een regenrace gaat worden, denk ik dat ik wel weet waar ik naar ga kijken
en we hebben achteraf altijd de cos nog voor het verslag van de markt
Een hele dag frituurlucht dan.quote:Op zondag 29 september 2019 10:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uhuhu ... een beetje frituurlucht? Ik vind dat je het een beetje bagatelliseert
Ik snap het ook niet, hoop dat er veel regen op haar hoofd komt, want ze wil geen regen op haar haarquote:Op zondag 29 september 2019 10:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat haar dan aub. stevig op de wind staan....
Waarom altijd haar zin krijgen.....
quote:Op zondag 29 september 2019 10:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Die kans zit er wel in en de cos teruglezen is veel leuker, daar gebeuren wonderlijke dingen die je op de stream gewoon niet ziet
Ze zal ook straks die rekken met kleding niet zelf buiten zetten.....quote:Op zondag 29 september 2019 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, hoop dat er veel regen op haar hoofd komt, want ze wil geen regen op haar haar
Zijn vogeltjes in mooie kleurtjes en ze lijken een beetje op kleine papegaaitjes. In Amsterdam zie je ze meer als mussen.quote:Op zondag 29 september 2019 10:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
aLS IEMAND verstand heeft van parkieten kan degene me een dm sturen aub
quote:Op zondag 29 september 2019 10:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Zijn vogeltjes in mooie kleurtjes en ze lijken een beetje op kleine papegaaitjes. In Amsterdam zie je ze meer als mussen.
Als je nog meer wil weten hoor ik het wel
Jammer hem maar helemaal droog tussen 12 en 14 uur gaat het ook niet worden, zo zag het er vanmorgen naar uit, nu staat er toch regenquote:Op zondag 29 september 2019 10:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat lafjes zeg....zelfs de weergoden houden zich niet aan hun woord daar.
Ik zag toch anders net een reactie van Dot die zei dat er is gezegd dat daar in die tent niet gefrituurd mag worden .quote:Op zondag 29 september 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Een hele dag frituurlucht dan.
het zijn oude tenten, worden voor van alles en nog wat gebruikt en verhuurt, En ze zijn niet aangekomen met : er mag niet gefrituurd worden, want dan gaan ze stinken...
Zit Merel niet op de markt!!quote:Op zondag 29 september 2019 10:49 schreef Dotteke het volgende:
Merel mopperen de hele week roept ze al dat ze tenten moeten regelen en de avond voor de markt moeten we tenten moeten opzetten..
Merel blijft mopperen dat ze niet een kraam hebben
Ze moeten het nu zonder pinautomaat gaan doen
nee hoor, ik zeg helemaal niet dat ik het beter weet. Ik relativeer alleen het feit dat er geen frituurlucht mag komen in die ouwe legertenten.quote:Op zondag 29 september 2019 10:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zag toch anders net een reactie van Dot die zei dat er is gezegd dat daar in die tent niet gefrituurd mag worden .
Maar jij weet het vast beter
Kan jou t schelen is toch niet jou tent.quote:Op zondag 29 september 2019 10:51 schreef Verida het volgende:
[..]
nee hoor, ik zeg helemaal niet dat ik het beter weet. Ik relativeer alleen het feit dat er geen frituurlucht mag komen in die ouwe legertenten.
gewoon met haar meelullen is het makkelijkstequote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef Dotteke het volgende:
En hoppa daar gaat Merel weer nu bij Dylan en Mylene klagen over dat ze niet een kraam zijn
Deze twee staan natuurlijk achter Merel, hoe kan het ook anders
Dit heeft geen nut Mariska, geef je vijf minuten en dan zijn alle krullen eruit.....doe is wat nuttigs.quote:
Rustig Frits, rustig ....quote:Op zondag 29 september 2019 10:50 schreef Fritsie1960 het volgende:
Merel! Snap dat dan eens, het draait niet allemaal om jou.
haha, van mij mogen ze erin frituren hoor, ik zeg juist dat het ouwe tenten zijn die al voor van alles en nog wat gebruikt zijnquote:Op zondag 29 september 2019 10:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Kan jou t schelen is toch niet jou tent.
Zou dat wijf zo graag 'n keer met d'r oranje toet in 'n gierput willen duwenquote:Op zondag 29 september 2019 10:53 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Rustig Frits, rustig ....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2019 10:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier staan meer fragmenten van gisteren: UTO / Streamverslagen UTO2 #2
Ben op zoek naar het moment, dat Jordie van de trap viel, iemand een tijdstip ?
Mogge Frits,quote:Op zondag 29 september 2019 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou dat wijf zo graag 'n keer met d'r oranje toet in 'n gierput willen duwen![]()
Gm Bloes
Ze heeft ook niets gedaan dan wat jij zegt, vreselijk mensquote:Op zondag 29 september 2019 10:57 schreef Lelie68 het volgende:
Ze loopt alleen maar te zeiken, maar volgens mij heb ik haar niet veel zien doen, behalve dingen voor zichzelf: douchen, opmaken, wat dingetjes geprint, eten en zeiken over de kraam
Goed dat je het zegt, die moet ik nog monteren ....quote:Op zondag 29 september 2019 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen cupCakes jurk![]()
![]()
in de kiem gesmoord
Maar shel heeft wel een heeeeeeel leuke andere jurk,quote:Op zondag 29 september 2019 10:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
geen cupCakes jurk![]()
![]()
terwijl die juist zo fijn vocht kunnen opnenem
Natte CupCake verdienmodel
in de kiem gesmoord
nog zo eentje die denkt dat alles om haar draaitquote:Op zondag 29 september 2019 11:04 schreef Lelie68 het volgende:
Lex met haar schreeuwsmoel.. kan echt niet normaal praten
Ben gelijk naar de andere stream gegaan.quote:Op zondag 29 september 2019 11:04 schreef Lelie68 het volgende:
Lex met haar schreeuwsmoel.. kan echt niet normaal praten
Oh lekker dan kan je lekker snel bloedenquote:Op zondag 29 september 2019 11:07 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Nog erger, ook de binnen- en buitenkant van zijn neus.![]()
[ afbeelding ]
Zou Franny wel willen, ff op standhouders hoppenquote:Op zondag 29 september 2019 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op hoeveul StandHouder zitten ze nu ??
Staat straks echt wel te helpen.. lult ook met alles en iedereen meequote:Op zondag 29 september 2019 11:04 schreef Dotteke het volgende:
Merel en Franny hebben hun kraam nog niet ingericht. "Ik ga het niet doen hoor", zegt Lex tegen Shel
Je zou haar willen vermoorden?quote:Op zondag 29 september 2019 10:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zou dat wijf zo graag 'n keer met d'r oranje toet in 'n gierput willen duwen![]()
Gm Bloes
Dat mag niet.quote:Op zondag 29 september 2019 11:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zou haar willen vermoorden?
Ze hadden er gisteren in de loop van de dag nog dertien over dacht ik ....quote:Op zondag 29 september 2019 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
op hoeveul StandHouder zitten ze nu ??
Wie heeft het over vermoorden?quote:Op zondag 29 september 2019 11:10 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Je zou haar willen vermoorden?
de gemiddelde braderie in Lutjebroek hebben er meerquote:Op zondag 29 september 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hadden er gisteren in de loop van de dag nog dertien over dacht ik ....
In Utopia gaan ze lekker door tot er wel iemand sterft of zwaargewond raakt.quote:Regen en zware windstoten veroorzaken overlast: in het hele land evenementen afgelast
In heel Nederland zijn vandaag verschillende evenementen op voorhand afgelast. Sinds gisteravond regent het op veel plekken aan een stuk door en vanaf vanmiddag is er kans op zware windstoten. De brandweer moest vannacht al op verschillende plekken uitrukken omdat er sprake was van wateroverlast.
Tja, dacht ik ook, dat strafrechtboekie is daar vrij helder in..quote:
ovenwanten aan........ wel wanten met panterprintquote:Op zondag 29 september 2019 11:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach welnee, daar wil je je handen niet aan branden
Zo'n gierput zou mij niet echt goed bekomen. Ik zou alvast een familie en vrienden belronde doen. Bietje dood en zo.quote:Op zondag 29 september 2019 11:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie heeft het over vermoorden?
Daar zitten wij helemaal niet op te wachten natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2019 11:17 schreef Jemoederniet het volgende:
De inwoners zijn nu al moe. Weinig geslapen. Geen zin in de markt en om straks op te ruimen. Dat gaat vast weer onderling mot opleveren na de markt.
Iedereen die daar nog naar toe gaat verdient het om een kraam op zijn domme harses te krijgen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
In Utopia gaan ze lekker door tot er wel iemand sterft of zwaargewond raakt.
hmzz.. het oogt op minderquote:Op zondag 29 september 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ze hadden er gisteren in de loop van de dag nog dertien over dacht ik ....
Bietje? ze is zo oranje als 'n winterpeenquote:Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zo'n gierput zou mij niet echt goed bekomen. Ik zou alvast een familie en vrienden belronde doen. Bietje dood en zo.
Vallen in een gierput is vaak dodelijkquote:Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zo'n gierput zou mij niet echt goed bekomen. Ik zou alvast een familie en vrienden belronde doen. Bietje dood en zo.
Ik moest stiekem lachen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iedereen die daar nog naar toe gaat verdient het om een kraam op zijn domme harses te krijgen.
quote:Op zondag 29 september 2019 11:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen.
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man......
quote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik moest stiekem lachen.
[..]
[ afbeelding ]
Lekker man......
dr was wel in de cos getiktquote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De val van Jordie gisteren, iemand gezien op stream en tijdstip svp ?
Niet gezien hierquote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wel nee, daar gaat altijd alles goed in het beloofde land.quote:Op zondag 29 september 2019 11:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
In Utopia gaan ze lekker door tot er wel iemand sterft of zwaargewond raakt.
quote:Op zondag 29 september 2019 11:24 schreef DKUp het volgende:
Er staat een auto van iemand waarvan ze nieten weten van wie die is.
Oh een stagiair was de auto vergeten weg te halen.
Achter de schermen beschermen ze alles en iedereen behalve psychisch.quote:Op zondag 29 september 2019 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel nee, daar gaat altijd alles goed in het beloofde land.
Ik wist het!quote:Op zondag 29 september 2019 11:27 schreef puzziepie het volgende:
![]()
Dit is drama ,...dit is kut..... zegt een marktmevrouw
[ afbeelding ]
Ja, Merel zegt maar we staan droog in ieder geval.quote:Op zondag 29 september 2019 11:27 schreef puzziepie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Zitten er nog lekkere wijven bij waar Merel jaloers op kan worden?quote:Op zondag 29 september 2019 11:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
De 9 vrijwilligers stappen het beloofde land in.
We krijgen vandaag dus hoofdzakelijk mensen zonder hoofden te zienquote:Op zondag 29 september 2019 11:27 schreef puzziepie het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Een fantastische vraag dit.quote:Op zondag 29 september 2019 11:28 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Zitten er nog lekkere wijven bij waar Merel jaloers op kan worden?
Krijg nog medelijden met hem, straks gaat hij nog andere dingen saboteren om zijn verlies dragelijk te maken.quote:Op zondag 29 september 2019 11:28 schreef Dotteke het volgende:
Het is dramma zegt een vrouw
Praat me er niet van, zegt Merel
Maar jullie staan droog, zegt de vrouw
Jes vraagt aan Ger hoeveel mensen hij denkt er komen
Ger denkt een stuk of 400
Hij denkt dat ze qua winst een normale markt draaien
Jessie zit maar met zijn katie knuffel in zijn maag, hij hoopt wel dat die verkopen en ook de kalenders en de kistjes
Hij denkt zoals altijd alleen aan zijn eigen dingen
Daar hoop ik sowieso bij ieder evenement opquote:Op zondag 29 september 2019 11:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Een fantastische vraag dit.
Zitten er nog geile stokende meisjes tussen?
Net niet koud, winderig en nat genoegquote:Op zondag 29 september 2019 11:30 schreef DKUp het volgende:
Het is koud, het is nat en het is winderig!
Ik zie hem er voor aanquote:Op zondag 29 september 2019 11:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Krijg nog medelijden met hem, straks gaat hij nog andere dingen saboteren om zijn verlies dragelijk te maken.
Het is vies weerquote:Op zondag 29 september 2019 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Net niet koud, winderig en nat genoeg
Betaald Jessie van zijn zakgeld?quote:Op zondag 29 september 2019 11:31 schreef DKUp het volgende:
Oh leuk er komen veertien paar klompen door Snotkoker Dikke Tosti Djezzie geregeld.
Nee dat komt bovenop Brandoffs schuldquote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Betaald Jessie van zijn zakgeld?
Promotie voor de boerenmarkt.quote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Betaald Jessie van zijn zakgeld?
Hoezo........onbegrijpelijk......is het op tv komen, is het je belangrijk voelen.....ik kan me er niks bij voorstellen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Ha, een van de vrijwilligster/kraamhouders, is 19 weken geleden moeder geworden, ze is nog wel heel moe
Maar ze staat liever in de regen bij de Utopianen dan thuis lekker met haar kindje zitten schijnbaar
Mama kom op teeeveeequote:Op zondag 29 september 2019 11:32 schreef Dotteke het volgende:
Ha, een van de vrijwilligster/kraamhouders, is 19 weken geleden moeder geworden, ze is nog wel heel moe
Maar ze staat liever in de regen bij de Utopianen dan thuis lekker met haar kindje zitten schijnbaar
quote:Op zondag 29 september 2019 11:34 schreef Dotteke het volgende:
Het is vreselijk, wat een trieste bedoeling, zegt Merel
Genot, want die plank gaat ook lekken en loopt van alle kanten lekker naar benedenquote:Op zondag 29 september 2019 11:36 schreef Dotteke het volgende:
Zuchtend en steunend loopt Hiske met een kraamhouder over het terrein met een paar planken
His, we hebben een lekkende tent het sijpelt er doorheen
Of er een plank over kan, His denkt een zeil maar ze gaan toch voor een plank
[ afbeelding ]
Als ze vroeg op gestaan waren hadden van te voren kunnen bekijken of er lekkende tenten waren.quote:Op zondag 29 september 2019 11:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Genot, want die plank gaat ook lekken en loopt van alle kanten lekker naar beneden
Het is toch het zeil geworden, maar ja dat zeil is ook nat aan de binnen kantquote:Op zondag 29 september 2019 11:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Genot, want die plank gaat ook lekken en loopt van alle kanten lekker naar beneden
Was vanmorgen al bekend dat het lekte die tentquote:Op zondag 29 september 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze vroeg op gestaan waren hadden van te voren kunnen bekijken of er lekkende tenten waren.
Waarom denk jij zo logischquote:Op zondag 29 september 2019 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze vroeg op gestaan waren hadden van te voren kunnen bekijken of er lekkende tenten waren.
Ah, maar te moeilijk om wat te bedenken en hopen dat het vanzelf overgaat.quote:Op zondag 29 september 2019 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was vanmorgen al bekend dat het lekte die tent
Weer die extra borstondersteuning?quote:Op zondag 29 september 2019 11:44 schreef Lelie68 het volgende:
Dat riempje weer om de middel van Merel... hoe krijgt ze het verzonnen
Ze staat ver in het rood en haar lover óók. Iets van 24 en 37 eurietjes.quote:Op zondag 29 september 2019 11:45 schreef renevanlaaren het volgende:
merel laat weer kleding appart houden, had ze nog geld dan
Kijk, en straks zeggen dat ze het nog had liggen, ze kan niet zeggen mama heeft dat opgestuurd. Ben eigenlijk benieuwd wat voor draai ze er aan geeft.quote:Op zondag 29 september 2019 11:45 schreef renevanlaaren het volgende:
merel laat weer kleding appart houden, had ze nog geld dan
eigenlijk interesseert die draai me totaal niet meerquote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk, en straks zeggen dat ze het nog had liggen, ze kan niet zeggen mama heeft dat opgestuurd. Ben eigenlijk benieuwd wat voor draai ze er aan geeft.
Vandaar ook dat ze steeds in de reet van Jordy zit want die doet het zakgeld.quote:Op zondag 29 september 2019 11:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk, en straks zeggen dat ze het nog had liggen, ze kan niet zeggen mama heeft dat opgestuurd. Ben eigenlijk benieuwd wat voor draai ze er aan geeft.
Zij is echt geen klant die de volledige prijs betaalt hoor, die loopt gewoon weer te schooien daar.quote:Op zondag 29 september 2019 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk interesseert die draai me totaal niet meer![]()
ze doet haar best maar, hebben die kraamhouders in ieder geval nog wat omzet
Die tenten stinken sowieso hoor.quote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef renevanlaaren het volgende:
zou mooi zijn als ze bellen je mag niet bakken onder de tent, dat gaat stinken
Hoop het, als ze maar niet gaat bedelen dat ze geen zakgeld meer heeft en niet weet te kiezen. Want daar is ze ook toe instaat.quote:Op zondag 29 september 2019 11:48 schreef Verida het volgende:
[..]
eigenlijk interesseert die draai me totaal niet meer![]()
ze doet haar best maar, hebben die kraamhouders in ieder geval nog wat omzet
meertje steekt gewoon van de verkoop geld in haar zak , zo gaat ze betalen. neemt iemand het op dat ze het appart laat leggenquote:Op zondag 29 september 2019 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zij is echt geen klant die de volledige prijs betaalt hoor, die loopt gewoon weer te schooien daar.
Schreef ik net.quote:Op zondag 29 september 2019 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop het, als ze maar niet gaat bedelen dat ze geen zakgeld meer heeft en niet weet te kiezen. Want daar is ze ook toe instaat.
Las gisteren hier dat DGK ff geen filmpjes kan maken omdat hij naar de US is voor enkele dagen.quote:Op zondag 29 september 2019 11:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kan het niet vinden ..Jordie/Trap gevallen gister
@:DGK_Tegengas
Nog maar 300 te koop en héél erg origineel en nooit meer ergens te koop!quote:Op zondag 29 september 2019 11:52 schreef Jemoederniet het volgende:
Vrijwilliger krijgt van de Jessias instructies om bij iedereen de laatste katie-knuffels door de strot te duwen.
Stumpertje.......quote:Op zondag 29 september 2019 11:54 schreef Dotteke het volgende:
EEn ja hoor daar gaat Jesse knuffel tuin moet alle aandacht op liggen vandaag tegen Lex en dat gaat hij tegen iedereen zeggen. Bij iedere klant moetenmoeten zeggen kijk dat zijn de katie knuffels. die is er maar een align mocht je er over nadenken om er een te kopen moet je het nu doen wat we hebben er nog maar een paar zegt hij tegen Lex
quote:Op zondag 29 september 2019 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Las gisteren hier dat DGK ff geen filmpjes kan maken omdat hij naar de US is voor enkele dagen.
quote:Op zondag 29 september 2019 11:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zouden ze nog met afzetlint markeren.....quote:Op zondag 29 september 2019 12:03 schreef snetje het volgende:
Hoeveel mensen gaan hun nek breken met al die touwen en haringen? ...
Deze had ze toch al?quote:Op zondag 29 september 2019 11:58 schreef zodeju het volgende:
Merel al nieuwe laarsjes die ze ze gelijk aan doet......??
quote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Jens gaat alvast een pilsje open trekken zegt ie.
Bieren bieren bierenquote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
Wie? ...quote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zouden ze nog met afzetlint markeren.....
Maar het is geen alcoholist hoor. Hij kan alleen geen dag zonder drankquote:Op zondag 29 september 2019 12:04 schreef Mumbojumbo het volgende:
En dat mag allemaalquote:Op zondag 29 september 2019 12:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Vrienden van Hiske op het terrein
quote:Op zondag 29 september 2019 12:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Kidz djquote:
Dat zijn vrienden van His? Of denk je dat het vrienden van haar zijn?quote:
LOs?quote:Op zondag 29 september 2019 12:06 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zijn volgens mij dezelfde lui die toen de opening van haar huisje hebben verzorgd. En dat waren overduidelijk vrienden van haar...quote:Op zondag 29 september 2019 12:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden van His? Of denk je dat het vrienden van haar zijn?
Ik loop overduidelijk achter , opening van haar huisje in Utopia of haar woonplaats? Want ik snappum nietquote:Op zondag 29 september 2019 12:11 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zijn volgens mij dezelfde lui die toen de opening van haar huisje hebben verzorgd. En dat waren overduidelijk vrienden van haar...
De beweging gezien, niet mee gegkregen welke contrabande ze in der zak stak.quote:
ik zag het ook, ik denk toch verstopt geld ( aanname) het ging zo sneaky en snel en ze keek ook niet in de cameraquote:
Huisje van Chris en His toch?quote:Op zondag 29 september 2019 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik loop overduidelijk achter , opening van haar huisje in Utopia of haar woonplaats? Want ik snappum niet
Het verbaast me niks.....had Jessie ook niet altijd een kistje met cashgeld......misschien dacht Merel dat is een goed idee....is vaak zat naar buiten geweest.quote:Op zondag 29 september 2019 12:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ik zag het ook, ik denk toch verstopt geld ( aanname) het ging zo sneaky en snel en ze keek ook niet in de camera
Toen dat huisje klaar was is het toch officieel geopend?quote:Op zondag 29 september 2019 12:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan snap ik em al helemaal niet, maar goed
Worden bewoners die ff buiten zijn geweest eigenlijk gecontroleerd als ze weer binnen komen? Kun je gemakkelijk geld gekregen hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 12:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het verbaast me niks.....had Jessie ook niet altijd een kistje met cashgeld......misschien dacht Merel dat is een goed idee....is vaak zat naar buiten geweest.
Niet slim om klanten zo voor lul te zetten.quote:Op zondag 29 september 2019 12:18 schreef Mumbojumbo het volgende:
Hoor Dyll zeggen dat sommige tatoo klanten mierenneukers zijn.
Heb afgelopen week heel wat bewoners onder elkaar horen fluisteren hoe vreselijk dat met dat rugstuk is. (schijnt nogal heftig te zijn)
En dat Dyll er zo laks mee omgaat
Die voelt zich ook steeds belangrijker wordenquote:Op zondag 29 september 2019 12:19 schreef snetje het volgende:
Druk druk druk druk druk ....
[ afbeelding ]
Zal eigenlijk wel, maar ja met zulke boezem kan je makkelijk wat verstoppen. Ze zullen zich niet hoeven uit te kleden neem ik aan.quote:Op zondag 29 september 2019 12:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Worden bewoners die ff buiten zijn geweest eigenlijk gecontroleerd als ze weer binnen komen? Kun je gemakkelijk geld gekregen hebben.
Loopt dat zaakje van Kaylee nog een beetje? Zo ja dan is ze beter af zonder deze prutser ...quote:Op zondag 29 september 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die voelt zich ook steeds belangrijker worden
Master Inkquote:Op zondag 29 september 2019 12:19 schreef snetje het volgende:
Druk druk druk druk druk ....
[ afbeelding ]
Is net goedgekeurd dus afwachten maar.quote:Op zondag 29 september 2019 12:21 schreef snetje het volgende:
[..]
Loopt dat zaakje van Kaylee nog een beetje? Zo ja dan is ze beter af zonder deze prutser ...
Volgens mij is het niet gespeeld......ze zit lekkerder in haar vel. Heb haar ook weer is echt horen lachen.....quote:Op zondag 29 september 2019 12:22 schreef Mumbojumbo het volgende:
Shell spreekt de laatste dagen een halve octaaf hoger.
Gespeeld opgewekt.
Gaat goed met haar én ze heeft het regenboogjurkje aan.quote:Op zondag 29 september 2019 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gespeeld......ze zit lekkerder in haar vel. Heb haar ook weer is echt horen lachen.....
Wat lopen er toch een hoop debielen rond in Nederlandquote:
Waarom niequote:Op zondag 29 september 2019 12:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Voor wat er nu binnen komt hoeft Merel zich nog niet druk te maken
Waarom zou zij zich druk maken dan?quote:Op zondag 29 september 2019 12:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
Voor wat er nu binnen komt hoeft Merel zich nog niet druk te maken
quote:
Bakpapierquote:Op zondag 29 september 2019 12:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Plastic poncho's, dat kan echt niet meer in deze tijd. Die moeten van papier zijn.
[ afbeelding ]
Als mensen hoger gaan praten dan normaal is dat om toegangelijk te zijn.quote:Op zondag 29 september 2019 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet gespeeld......ze zit lekkerder in haar vel. Heb haar ook weer is echt horen lachen.....
Echt he je zal ook maar 24 uur de streams volgenquote:Op zondag 29 september 2019 12:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat lopen er toch een hoop debielen rond in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |