Ik hoop dat er niemand komt opdagen.quote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef Zucht.... het volgende:
De schuimpjes worden nat; dat wordt een kleffe boel.
Ze hadden de wekker op kwart over gezet.quote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Jessie en Merel liggen na 8 uur nog in hun nest
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook, maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Het schuim is trouw aan de Utopianenquote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niemand komt opdagen.
Schandalig,:Pquote:Op zondag 29 september 2019 08:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze hadden de wekker op kwart over gezet.
Nee, de zes jonkies zijn weg.quote:Op zondag 29 september 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik las hier dat alle eenden weg waren, zal wel aan mij liggen maar ik zie ze zwemmen
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook, maar las hier een paar keer dat ze allemaal weg waren.quote:Op zondag 29 september 2019 08:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee, de zes jonkies zijn weg.
De vier oudjes zijn er nog.
Foute informatiequote:Op zondag 29 september 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar las hier een paar keer dat ze allemaal weg waren.
Ach gossie.quote:Op zondag 29 september 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
"Laten we gewoon lekker goed beginnen, z
[ afbeelding ]
Ja idd en dat noemt ze altijd even als ze weet dat de camera op haar staatquote:Op zondag 29 september 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schandalig,:P
Merel heeft altijd een grote bek als mensen nog om 8 uur op hun nest liggen.
Mariska haar postuur neigt steeds meer naar dat van Gerquote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ger is al druk bezig de regen van het zeil te laten lopen boven de bae
[ afbeelding ]
Ger? Neem ff en bakkie en kijk nog maar een keertjequote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska.quote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Merel, wat een mens...quote:Op zondag 29 september 2019 08:19 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja idd en dat noemt ze altijd even als ze weet dat de camera op haar staat
zo van ...iedereen slaapt nog Jes alleen wij zijn eruit zoals gewoonlijk
Vals kreng is het
quote:Op zondag 29 september 2019 08:20 schreef Shambles het volgende:
[..]
Mariska.
Dat zal ze dan de hele dag moeten doen. Het blijft plensen als het goed is.
Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon afgelast hebben.
Tis een mooie dag om niks te doen.
Je hebt gelijk, ik zag een bontkraag en dacht aan Ger met zijn rode jasquote:Op zondag 29 september 2019 08:20 schreef Shambles het volgende:
[..]
Mariska.
Dat zal ze dan de hele dag moeten doen. Het blijft plensen als het goed is.
Ik snap niet waarom ze dit niet gewoon afgelast hebben.
Tis een mooie dag om niks te doen.
Thuis gaat ie dan eerst ook nog een uurtje spinnen.quote:Op zondag 29 september 2019 08:22 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Dat doet hij thuis ook altijd, maar dan 2 uurtjes vroeger.
Hiske trakteert graag op koekjes van eigen deeg.quote:Op zondag 29 september 2019 08:22 schreef Dotteke het volgende:
Hiske gaat met haar zeikstem iedereen wakker maken
SOrry, jullie moeten er uit oom 9 uur komen de standhouders
Dan hoor ik gehijg in me oor, ik denk nee het zal toch niet dat Jessie en Merel nu liggen te ..........
Maar nee, het is Hiske die naar lucht happend van huisje naar huisje naar de boot loopt
Hiske zegt tegen Jessie dat het 7.30/7.45 uur is.
Het isbijna een uur later
Nadat hij de helft van zijn personeel heeft ontslagen.quote:Op zondag 29 september 2019 08:24 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Thuis gaat ie dan eerst ook nog een uurtje spinnen.
Ja goed zo Jessie nog maar net de ogen open en alweer mensen naar beneden halenquote:Op zondag 29 september 2019 08:26 schreef Dotteke het volgende:
En ja hor, Jessie is wakker en begint gelijk over mensen die nooit iets voor anderen willen doen
Merel komt er achter dat het lekt op het bed
[ afbeelding ]
Ik sta er al niet meer van te kijken, dat doe ik meer als hij het een keer niet zou doenquote:Op zondag 29 september 2019 08:28 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja goed zo Jessie nog maar net de ogen open en alweer mensen naar beneden halen
Topper ben je toch
quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 08:25 schreef Zucht.... het volgende:
[..]
Nadat hij de helft van zijn personeel heeft ontslagen.
Nou ik was vanmorgen om half zes ff online om te kijken, maar ze lag heerlijk te slapenquote:Op zondag 29 september 2019 08:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
Hiske heeft niet geslapen zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |