Ik hoop dat er niemand komt opdagen.quote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef Zucht.... het volgende:
De schuimpjes worden nat; dat wordt een kleffe boel.
Ze hadden de wekker op kwart over gezet.quote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef Dotteke het volgende:
Jessie en Merel liggen na 8 uur nog in hun nest
[ afbeelding ]
Dat hoop ik ook, maar dat zal wel ijdele hoop zijn. Het schuim is trouw aan de Utopianenquote:Op zondag 29 september 2019 08:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niemand komt opdagen.
Schandalig,:Pquote:Op zondag 29 september 2019 08:09 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Ze hadden de wekker op kwart over gezet.
Nee, de zes jonkies zijn weg.quote:Op zondag 29 september 2019 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik las hier dat alle eenden weg waren, zal wel aan mij liggen maar ik zie ze zwemmen
[ afbeelding ]
Ja, dat dacht ik ook, maar las hier een paar keer dat ze allemaal weg waren.quote:Op zondag 29 september 2019 08:12 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Nee, de zes jonkies zijn weg.
De vier oudjes zijn er nog.
Foute informatiequote:Op zondag 29 september 2019 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, maar las hier een paar keer dat ze allemaal weg waren.
Ach gossie.quote:Op zondag 29 september 2019 08:17 schreef Dotteke het volgende:
"Laten we gewoon lekker goed beginnen, z
[ afbeelding ]
Ja idd en dat noemt ze altijd even als ze weet dat de camera op haar staatquote:Op zondag 29 september 2019 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schandalig,:P
Merel heeft altijd een grote bek als mensen nog om 8 uur op hun nest liggen.
Mariska haar postuur neigt steeds meer naar dat van Gerquote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
Ger is al druk bezig de regen van het zeil te laten lopen boven de bae
[ afbeelding ]
Ger? Neem ff en bakkie en kijk nog maar een keertjequote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska.quote:Op zondag 29 september 2019 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |