quote:Op zondag 29 september 2019 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon Leclerc en Hamilton beiden in de muur en dan een leuke race
Klopt. Toch al met al een prima jaar alquote:Op zondag 29 september 2019 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo erg als Frankrijk kan het niet worden, dat was wel echt het dieptepunt ooit.
Daaromquote:
Frankrijk was een mooie wake-up call, in Oostenrijk is dat recht gezet.quote:Op zondag 29 september 2019 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt. Toch al met al een prima jaar al
ergens op driekwart van de race zie je hem in beeld verschijnenquote:
En vlak voor het podium.quote:Op zondag 29 september 2019 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ergens op driekwart van de race zie je hem in beeld verschijnen
Verdringing zoals gebruikelijk.quote:Op zondag 29 september 2019 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Olav mist helemaal dat Vettel een topstart heeft?
Olav mist wel meer.quote:Op zondag 29 september 2019 13:14 schreef Gezicht het volgende:
Olav mist helemaal dat Vettel een topstart heeft?
Grosjean, wie andersquote:
quote:Op zondag 29 september 2019 13:02 schreef LTVDK het volgende:
Klaar voor de race. Ik gok op minstens 1 crash in bocht 13, Grosjean komt in de top 10 of is degene die in die bocht crasht.
Maar zag wel de meesterlijke start van Sainzquote:Op zondag 29 september 2019 13:15 schreef Szura het volgende:
Olav die totaal de meesterlijke start van Vettel miste
dat zei Olav ookquote:Op zondag 29 september 2019 13:15 schreef Justevo het volgende:
Ik dacht wel een kleine touché te zien bij Verstappen en Hulk?
quote:Op zondag 29 september 2019 13:15 schreef Justevo het volgende:
Ik dacht wel een kleine touché te zien bij Verstappen en Hulk?
Nee, hij ziet gewoon de geweldige start van Sainzquote:Op zondag 29 september 2019 13:17 schreef Zorro het volgende:
Zelfs in de herhaling ziet Olav de start van Vettel niet
Hij zei net dat Vettel een hele goede start heeft gemaakt.quote:Op zondag 29 september 2019 13:17 schreef Zorro het volgende:
Echt hequote:Op zondag 29 september 2019 13:17 schreef Zorro het volgende:
Het maakt me niet eens zoveel uit voor wie, maar ze moeten volgens seizoen echt met een meesterknecht teamtactiek naar een hoger niveau tillen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:15 schreef bokkepoot het volgende:
Vettel is ook wel een zo'n oude sluwe vos
Alles om maar op het commentaar af te gevenquote:Op zondag 29 september 2019 13:18 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hij zei net dat Vettel een hele goede start heeft gemaakt.
Denk om je hartquote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles om maar op het commentaar af te geven
Echt, wat een kansloos gezeik toch iedere keer.
Ik mis Olav nu al.quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles om maar op het commentaar af te geven
Echt, wat een kansloos gezeik toch iedere keer.
Had ik niet gezien maar idd.quote:Op zondag 29 september 2019 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Giovinazzi in de mangel en daardoor Grosjean exit en Ricciardo schade
Ja nu al. Had ie maar geen pole moeten trainen denk ik danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |