Hoe kom jij erbij dat ik afgunst jegens Ajax heb? Ik stel alleen dat het jammer is dat PSV geen CL speelt gezien hun poule, hoe is dat afgunstquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:34 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Zeg ik toch nergens calimero? Reageer op je afgunst jegens Ajax en dat Psv zogenaamd iets te zoeken heeft in de CL
Ajax heeft Valencia voetballes gegeven door een lesje totaal voetbal + effectiviteit.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:26 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Ten Hag had het over 3-6? Of gaan vergeten we even de kansen van Ajax?
En leuk dat als als, maar vooralsnog ben je eruit gepetst door Basel, werd het tweeluik tegen Haugesund of iets ter nauwer nood overleefd en werd er 3-2 gewonnen van pover Sporting. Echt 0,0 iets te zoeken in de CL, zorg maar dat je eerst kwartfinale EL haalt ofzo
Ok man, doe dit maar niet weer trouwens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef 7Eleven het volgende:
Overigens Haugesund de nr 8 van Noorwegen en Sporting - gelijk met de nr 7 in punten - 5e
cL wAaRdiG
Zorg nou maar eens dat jullie wat coef punten halen, volgend jaar vallen de helft van jullie punten weg en begeef je je tussen Maccabi TA en Qarabag 👋
:’)quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ok man, doe dit maar niet weer trouwens.
Laat die breezer posts hier even lekker achterwege, mafklapper.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:41 schreef 7Eleven het volgende:
Overigens Haugesund de nr 8 van Noorwegen en Sporting - gelijk met de nr 7 in punten - 5e
cL wAaRdiG
Zorg nou maar eens dat jullie wat coef punten halen, volgend jaar vallen de helft van jullie punten weg en begeef je je tussen Maccabi TA en Qarabag 👋
Indek genotquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed om te zien dat iedereen hier de kwaliteiten van Rosenborg kent. Een kleine 2 jaar geleden werd Ajax nog uitgeschakeld door dit "armetierig" clubje.
Het heeft toch 0 nut om te stellen dat iemand makkelijk gaat winnen of verliezen terwijl je de club niet kent.
ik heb ze sindsdien ook niet meer zien spelen, ze hebben veel gelijk gespeeld in de competitie zie ik, een Noorse bus misschien vanavond?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Goed om te zien dat iedereen hier de kwaliteiten van Rosenborg kent. Een kleine 2 jaar geleden werd Ajax nog uitgeschakeld door dit "armetierig" clubje.
Het heeft toch 0 nut om te stellen dat iemand makkelijk gaat winnen of verliezen terwijl je de club niet kent.
Rosenborg is wel een mooie club. Als je nog een club zoekt om te volgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
’’’armetierig’’’quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Laat die breezer posts hier even lekker achterwege, mafklapper.
Wat ben jij een extreem matige user zeg.quote:
Toen was het ook al genant dat er niet gewonnen werd, en dat is het nu ook weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Joh ga terug naar je dagbestedingquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:46 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat ben jij een extreem matige user zeg.
Veel fysiek schat ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb ze sindsdien ook niet meer zien spelen, ze hebben veel gelijk gespeeld in de competitie zie ik, een Noorse bus misschien vanavond?
Als jij dan aan je moeder zou willen vragen of ze alsnog een postnatale abortus wil overwegen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:47 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Joh ga terug naar je dagbesteding
Die is echt grappig chefquote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als jij dan aan je moeder zou willen vragen of ze alsnog een postnatale abortus wil overwegen?
Zeker. Maar dat is iets anders dan stellen dat dit zo maar even dik gewonnen of verloren gaat worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:46 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toen was het ook al genant dat er niet gewonnen werd, en dat is het nu ook weer.
Ik stel ook niet dat ze dit wel even dik gaan winnen, maar ze moeten wel gewoon van dit soort clubs (kunnen) winnen, ook uit. Daar moet ook de lat liggen, niet bij 'een gelijkspelletje is ook prima'.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zeker. Maar dat is iets anders dan stellen dat dit zo maar even dik gewonnen of verloren gaat worden.
Ik ga ook uit van een goed resultaat maar dat is werkelijk nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 17:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik stel ook niet dat ze dit wel even dik gaan winnen, maar ze moeten wel gewoon van dit soort clubs (kunnen) winnen, ook uit. Daar moet ook de lat liggen, niet bij 'een gelijkspelletje is ook prima'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |