abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 september 2019 @ 14:54:15 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189175986
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 14:53 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Vraag maar aan Cat :P
@CAT? Vertel
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189176238
Handig, die packing cubes. Ik gebruikte daarvoor plastic zakken. AH voor tshirts, jumbo voor ondergoed etc. Als je 4 weken uit een grote tas rondreist weet je na een paar dagen exact wat waar inzit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189176266
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 14:54 schreef Molo het volgende:

[..]

@:Cat? Vertel
1) Dat is niet mijn username
2) Quote alerts staan uit hier
3) Aangezien Fles lui is, maar ik nog luier: TRV / Packing cubes? Why??
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189176300
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Handig, die packing cubes. Ik gebruikte daarvoor plastic zakken. AH voor tshirts, jumbo voor ondergoed etc. Als je 4 weken uit een grote tas rondreist weet je na een paar dagen exact wat waar inzit.
Rattling bags }:|

Toen ik nog in hostels zat en aan shared dorms deed heb ik kamergenoten daarvoor haast uit het raam gegooid.
Bij voorkeur diep in de nacht of heeeel vroeg in de ochtend tassen herindelen. En maar kraken met die zakjes :r
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 29 september 2019 @ 15:07:54 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189176329
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 15:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

1) Dat is niet mijn username
2) Quote alerts staan uit hier
3) Aangezien Fles lui is, maar ik nog luier: TRV / Packing cubes? Why??
Oh jee, mamma is boos :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189176358
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2019 15:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Rattling bags }:|

Toen ik nog in hostels zat en aan shared dorms deed heb ik kamergenoten daarvoor haast uit het raam gegooid.
Bij voorkeur diep in de nacht of heeeel vroeg in de ochtend tassen herindelen. En maar kraken met die zakjes :r
Groepsreizen, dus iedereen vertrekt op hetzelfde moment.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189176586
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 15:07 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh jee, mamma is boos :P
Mamma is lui, mijn zoon.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189176612
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Groepsreizen, dus iedereen vertrekt op hetzelfde moment.
Dat scheelt. En zeker als je een kamer voor jezelf hebt rammel je maar een eind weg.
Maar niet als ik wil slapen :(

En sowieso wordt je tas veel netter ingepakt met cubes O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189176650
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

LS, wat moeten jullie met dat asbest? Kan je dat gewoon naar de milieustraat brengen? En was dat expres begraven, zo van uit het zicht is het in orde :?
We hebben het nu uitgegraven, de losse stukken in puinzakken gedaan. We hebben het elders in de tuin gezet tot we zin hebben om er iets mee te gaan doen.
Dit was absoluut expres begraven, in de uiterste hoek van de tuin. We waren het vorig jaar al eens tegengekomen maar toen lag het niet in de weg.

Ik moet naar het gemeentehuis, een vergunning aanvragen om het naar de milieustraat te mogen brengen. Met die vergunning moet ik plastic halen bij de milieustraat. Dan moet het in dat plastic daar ingeleverd worden. Dat komt nog wel een keer als we weer een kar huren. Het is alles bij elkaar misschien 1,5 vierkante meter golfplaat.
Spoilers!
pi_189176659
Veel plezier golfer en Bluezz :Y)
Spoilers!
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 29 september 2019 @ 15:34:15 #161
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189176870
quote:
6s.gif Op zondag 29 september 2019 15:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mamma is lui, mijn zoon.
Mijn moeder op Fok! #worstnightmare :@
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189176918
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat scheelt. En zeker als je een kamer voor jezelf hebt rammel je maar een eind weg.
Maar niet als ik wil slapen :(

En sowieso wordt je tas veel netter ingepakt met cubes O+
Ik heb nog bibbers als ik denk aan Bea van de zuidelijk afrika kampeerreis (op indeling mijn tentgenote). Geen sigaretten mee, bedelde ze bij anderen, geen extra geld mee, maar zoop wel van de wijn die we kochten, kon na 4 weken nog geen tent opzetten. Snurkte als een varken, liet keiharde boeren en scheten (met de vinger omhoog en luid roepend, hier komt er weer een). Liet de tent open zodat bavianen de tent overhoop haalden voor eten (gelukkig poepten en piesten ze niet in de tent) hield op een campsite de bewaking tegen om een olifant tegen te houden, die vernielde toen een aantal tenten. Ik haatte het mens.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 29 september 2019 @ 15:38:44 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189176950
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog bibbers als ik denk aan Bea van de zuidelijk afrika kampeerreis (op indeling mijn tentgenote). Geen sigaretten mee, bedelde ze bij anderen, geen extra geld mee, maar zoop wel van de wijn die we kochten, kon na 4 weken nog geen tent opzetten. Snurkte als een varken, liet keiharde boeren en scheten (met de vinger omhoog en luid roepend, hier komt er weer een). Liet de tent open zodat bavianen de tent overhoop haalden voor eten (gelukkig poepten en piesten ze niet in de tent) hield op een campsite de bewaking tegen om een olifant tegen te houden, die vernielde toen een aantal tenten. Ik haatte het mens.
Dank je _O_

Als ik het ooit nog in mijn hoofd haal om te denken "misschien is een groepsreis wel wat voor mij, dan denk ik aan Bea.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 15:40:14 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189176991
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog bibbers als ik denk aan Bea van de zuidelijk afrika kampeerreis (op indeling mijn tentgenote). Geen sigaretten mee, bedelde ze bij anderen, geen extra geld mee, maar zoop wel van de wijn die we kochten, kon na 4 weken nog geen tent opzetten. Snurkte als een varken, liet keiharde boeren en scheten (met de vinger omhoog en luid roepend, hier komt er weer een). Liet de tent open zodat bavianen de tent overhoop haalden voor eten (gelukkig poepten en piesten ze niet in de tent) hield op een campsite de bewaking tegen om een olifant tegen te houden, die vernielde toen een aantal tenten. Ik haatte het mens.
_O-
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189177007
quote:
11s.gif Op zondag 29 september 2019 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dank je _O_

Als ik het ooit nog in mijn hoofd haal om te denken "misschien is een groepsreis wel wat voor mij, dan denk ik aan Bea.
Ik had juist niet alleen een tent genomen om samen dat ding op te kunnen zetten. Had ik alleen een tent gehad had ik 'm steeds ver weg gezet.
Verder ga ik eigenlijk altijd met een groepsreis. En ook deze reis was geweldig, met Bea als enig nadeel. Heb eigenlijk maar één keer een vervelende groep gehad. (in de meer dan 25 reizen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_189177052
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:40 schreef derLudolf het volgende:

[..]

_O-
Lach maar doffe ellende dat mens. Op een nacht mochten we de tent niet uit wegens een black mamba op het terrein "ik heb het warm, ik doe de rits open hoor". Echt, het was een idioot die je niet al te vaak tegenkomt.
De volgende keren dat ik dit soort reizen boekte heb ik altijd aangegeven dat wanneer Bea (en dan de achternaam) die reis ook boekte, ik zou cancellen.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 29 september 2019 @ 15:45:07 #167
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189177082
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
De volgende keren dat ik dit soort reizen boekte heb ik altijd aangegeven dat wanneer Bea (en dan de achternaam) die reis ook boekte, ik zou cancellen.
_O- Mag dat gewoon ja? :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189177125
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lach maar doffe ellende dat mens. Op een nacht mochten we de tent niet uit wegens een black mamba op het terrein "ik heb het warm, ik doe de rits open hoor". Echt, het was een idioot die je niet al te vaak tegenkomt.
De volgende keren dat ik dit soort reizen boekte heb ik altijd aangegeven dat wanneer Bea (en dan de achternaam) die reis ook boekte, ik zou cancellen.
Ik ga stuk hier :')

@Tele6 ik duim voor je :Y
  Moderator zondag 29 september 2019 @ 15:50:08 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189177165
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lach maar doffe ellende dat mens. Op een nacht mochten we de tent niet uit wegens een black mamba op het terrein "ik heb het warm, ik doe de rits open hoor". Echt, het was een idioot die je niet al te vaak tegenkomt.
De volgende keren dat ik dit soort reizen boekte heb ik altijd aangegeven dat wanneer Bea (en dan de achternaam) die reis ook boekte, ik zou cancellen.
Ik lach ook zeker, er om gaan huilen heeft weinig nut :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189177174
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 15:45 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

_O- Mag dat gewoon ja? :')
Ik heb het gezegd, en daar ook een brief over gestuurd (is maar 2x voorgekomen). 1 organisatie had er begrip voor en de ander (waar ik toen ook mee was gegaan) had niets laten horen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_189177233
quote:
12s.gif Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik lach ook zeker, er om gaan huilen heeft weinig nut :P
Was wel aardig geweest. De rest van de groep leefde gelukkig wel mee. En toen we voor de terugreis in Harrare in een hotel zaten heb ik een kamer alleen genomen. Was wel 25 gulden. 1 nacht voor de lange reis terug behoorlijk slapen.
We have far more in common than that which devides us..
  Heeft over alles een mening 2022 zondag 29 september 2019 @ 15:53:02 #172
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189177242
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2019 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb het gezegd, en daar ook een brief over gestuurd (is maar 2x voorgekomen). 1 organisatie had er begrip voor
Die hebben zeker meer zulke brieven gehad dan :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_189177305
Bea _O-

Vandaag eerst maar eens stevig ontbeten met de zuid-Amerikaanse variant van een full English breakfast. Daarna even naar de open dag van werk van liefste, best grappig. Verder lekker herfstdagje; kachel aan, wandelen in de regen, eikels geraapt voor varkens en gras voor ze gemaaid, en verder zowat niks.

Herfst is ook best mooi O+
SPOILER: gister toen de zon scheen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: vandaag terwijl het regende
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189177507
Herfst is altijd zo mooi. Vrijdag was het al best goed te zien op het park waar ik werk.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 29 september 2019 @ 16:18:59 #175
63722 z80
I fink you freaky
pi_189177815
quote:
10s.gif Op zondag 29 september 2019 15:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat scheelt. En zeker als je een kamer voor jezelf hebt rammel je maar een eind weg.
Maar niet als ik wil slapen :(

En sowieso wordt je tas veel netter ingepakt met cubes O+
Er is helemaal niemand die mijn tas gaat beoordelen op netjes ingepakt.
Zeker met een rugzak moet het gewoon handig zijn. En cubes gaan hier geen verbetering in brengen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')