Zomaar ouwe reus. Voor de fun/lol.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon zomaar of voor de manager?
Snap ook niet waarom hij die gafquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:11 schreef Harlekien het volgende:
Dat was alles behalve een vrije schop voor VVV
Hoe gaat het spel dan verder als de VAR het niks vindt?quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom hij die gaf
Dan is het toch gewoon wat de scheids beslist lijkt me.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hoe gaat het spel dan verder als de VAR het niks vindt?
Volgens mij vond Serdar, ik mag Serdar zeggen, het wel een penalty en zei de VAR dat het niks was.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan is het toch gewoon wat de scheids beslist lijkt me.
Dat was het toch ook? VVV kreeg de vrije trap mee.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:14 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volgens mij vond Serdar, ik mag Serdar zeggen, het wel een penalty en zei de VAR dat het niks was.
Dan vervolgt het spel met de bal voor VVV. Toch?
Ja maar je vroeg je toch af waarom ze hem kregen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was het toch ook? VVV kreeg de vrije trap mee.
True that.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:16 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja maar je vroeg je toch af waarom ze hem kregen.
Dikke puntenquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:18 schreef Harlekien het volgende:
Ejuke in mijn FOK! voetbalmanager team
Koekoek.twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 19:10:10Vechtafspraak gaat niet door, 90 supporters van Groningen aangehouden. Net voor de aanhouding waren er tientallen Ajaxsupp. in de buurt. De verdachten zaten in een horecagelegenheid aan het Scheldeplein. Ze hadden cocaďne, boksbeugel, bitjes, bivakmutsen, ruitentikker weggegooid. https://t.co/16iaXJm5qK reageer retweet
Jeetje zegquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:46 schreef MC-Morgan het volgende:
Koekoek.twitter:Politie_Adam twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 19:10:10Vechtafspraak gaat niet door, 90 supporters van Groningen aangehouden. Net voor de aanhouding waren er tientallen Ajaxsupp. in de buurt. De verdachten zaten in een horecagelegenheid aan het Scheldeplein. Ze hadden cocaďne, boksbeugel, bitjes, bivakmutsen, ruitentikker weggegooid. https://t.co/16iaXJm5qK reageer retweet
Haterquote:Op zaterdag 28 september 2019 19:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als Tukker vind ik de TT nogal karig.
Bollequote:
Dit was nog ver voor dat hij met Tai Chi begon. Hij zal nu wel wat bedaarder zijn geworden.quote:Op zaterdag 28 september 2019 19:21 schreef MC-Morgan het volgende:
Dit blijft leuk. Voornamelijk het hoofd van Nijland spreekt boekdelen.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:08 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen heeft Onana omgekocht.
Groningen mist wel meer (types)quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Groningen mist een type Ihattaren
quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:08 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest toch even lachen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:08 schreef Coco. het volgende:
[ afbeelding ]
True.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:13 schreef Machielovic het volgende:
[..]
Groningen mist wel meer (types)
Zo slecht is het ook weer niet. Hij wil er niet in en hier en daar wordt er risicovol ingepasst, maar het spel is best aardig.quote:
En vandaag speelt Ajax veel beter dan tegen Fortuna. Prima combinatievoetbal alleen vergeten te scoren.quote:
Gaat hij na de wedstrijd met de trein naar huis ?quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Sergio 'Weet je wel wie ik ben" Padt
Zou me verbazen, na alle ophefquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef TLC het volgende:
[..]
Gaat hij na de wedstrijd met de trein naar huis ?
Of een type F. De Jong.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:57 schreef MC-Morgan het volgende:
Ajax kan een type Christian Poulsen goed gebruiken.
Doet het anders gewoon prima.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:58 schreef MC-Morgan het volgende:
Bartje van Hintum staat gewoon weer basis. Dat kan echt niet.
Renéquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he
Wie gebruikt er nou papier
Zou Bommel nooit doen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he
Leuk feitje: In de NFL hebben ze een Microsoft Surface tablet voor zulke zaken.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he
NFL is geen sportquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:03 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Leuk feitje: In de NFL hebben ze een Microsoft Surface tablet voor zulke zaken.
eensquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:06 schreef MC-Morgan het volgende:
Stelling: Zeefuik is een betere rechtsback dan Mazraoui.
Door papier ging Nederland wel naar de Nations League in Portugalquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt he
En mocht Mauro naar Twente.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef TLC het volgende:
[..]
Door papier ging Nederland wel naar de Nations League in Portugal
Hou het maar op 0-0quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:11 schreef Themeparktommy het volgende:
Het begint wel een beetje te dringen nu
Eerst verliezen dan boos worden dan zwart rijden dan spugenquote:Op zaterdag 28 september 2019 20:46 schreef TLC het volgende:
Gaat hij na de wedstrijd met de trein naar huis ?
Promes is mentaal uitgedaagd, daar kan hij ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef TheGentleman het volgende:
Soms doet promes zulke teringdomme shit. Kijkt hij vast van Neres af.
Dat gebeurde een paar jaar geleden toch met een speler die gewisseld werd?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Hahaha! Geel voor tijdrekken en gaat er met rood af
Wtf?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Slik mijn zaad en red het klimaat @:Wereldgozer
Realquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef Maver24 het volgende:
Mensen. Waarom kijken we de eredivisie nog. Ga lekker Atletico Real kijken.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Vreemde opmerking weer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
Gelukkig heeft de FOK crew geen hersens, anders was je nooit mod geworden allenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:21 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig gaf de scheids rood, anders was deze goal nooit gevallen.
En Padt sloopt de conducteurquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:19 schreef WethouderHekking het volgende:
Scheidsrechter, je vermoordt de wedstrijd.
nou nou nouquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen al lekker om van die tering posts van jou af te zijn.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Alleen al lekker om van die tering posts van jou af te zijn.
Heel ziedendquote:
Sow koekoekquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de FOK crew geen hersens, anders was je nooit mod geworden allen
Op het witte paard. Echwa.quote:
Kan die goed gebruiken. Als kind nooit liefde gehad, wel stokslagen van zn ouwelui allenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[..]
Allemaal liefde voor Drizzt.
Padt is een tokkiequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En Padt sloopt de conducteur![]()
Inwendige, van m'n opaquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan die goed gebruiken. Als kind nooit liefde gehad, wel stokslagen van zn ouwelui allen
Je bent zelf een mitochondrion.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax kan niet winnen, dus helpt de arbitrage een beetje mee.
1+1=2.
De mitochondrion is de energiecentrale van een cel.
Gewoon drie willekeurige gegevens.
Leuke post.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
1+1=2.
Echte kenners dachten dat nietquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Dachten we even dat de 'Op naar het Ajax topic' gifjes weer afgestoft konden worden.
Ik heb wat geleerd.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:25 schreef Gutanoth het volgende:
1+1=2.
Davy en ik dachten dat niet.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Dachten we even dat de 'Op naar het Ajax topic' gifjes weer afgestoft konden worden.
@DeHovenierquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja niet te Lang in ieder geval
HOHOHOOHHO
twitter:sjenkiedejong twitterde op zaterdag 28-09-2019 om 21:26:44Ajax - anti-voetbal (2-0) reageer retweet
zonder spits.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter gaat Groningen nog twee keer minimaal scoren.
Neequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coco jij hebt mokerveel verstand van voetbal witte
Ik ben oprechtquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:29 schreef SaferSephy het volgende:
Guitarist je bent een parodie op een troll
Hup Ajax!!!
WIJ BOREN GEWOON DOORquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben oprecht
Had het Groningen zo gegund
Jammer dat het topic gesloten is.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef Coco. het volgende:
VBL / Safersaphy is een parodie op een user
Gunnen doet heel Nederland het de tegenstander van Ajax. Triest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben oprecht
Had het Groningen zo gegund
Wow die heb ik gewoon gemist haha lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:30 schreef Coco. het volgende:
VBL / Safersaphy is een parodie op een user
Ja natuurlijk, is in het belang van mijn clubje, als Ajax punten verliestquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:31 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Gunnen doet heel Nederland het de tegenstander van Ajax. Triest.
Niet op eigen kracht alles winnenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, is in het belang van mijn clubje, als Ajax punten verliest
Ja, dat dan weer wel. Maar qua doelsaldo is het nu al lastigquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet op eigen kracht alles winnen![]()
![]()
![]()
Op eigen kracht ga je ook niet alles winnen met die mokerslechte verdedigingquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer wel. Maar qua doelsaldo is het nu al lastig
BAUMGARTLLLLLLquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op eigen kracht ga je ook niet alles winnen met die mokerslechte verdediging
Spelers die bij degradatiekandidaten niet geschikt werden bevonden, moeten het gaan doenquote:
Boscagli is inderdaad geen beest.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spelers die bij degradatiekandidaten niet geschikt werden bevonden, moeten het gaan doenBoscagli enz
Lato ook niet. Viergever ook niet enzovoorts.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Boscagli is inderdaad geen beest.
Dat dus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Kijkt iedereen serieus naar ajax en niet naar Atleti - Real?
Realquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Harlekien het volgende:
Kijkt iedereen serieus naar ajax en niet naar Atleti - Real?
Marin heeft dit hele seizoen alleen maar matige dingen laten zien, hij is de laatste die mag klagenquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef SaferSephy het volgende:
Hoe zal die marin op de bank zitten, nu Siem gewoon wordt ingebracht, wat gewoon verbazingwekkend is
Mensen kijken omdat het combinatievoetbal van hoog niveau is. En de arbitrage heeft Ajax niet echt nodig.quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:34 schreef Zorro het volgende:
Mensen die nog naar ajax kijken
Een beetje de zogenaamde onpartijdige scheidsrechter week in week uit achterlijke beslissingen zien nemen. Ik doe mezelf dat niet meer aan.
Oh ja dat was niet zo aardig sorryquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jammer dit, ik dacht dat wij vrienden waren
Lato heb ik nog niet veel van gezien. Viergever win je de oorlog niet mee, maar Baumgartl en Dumfries zijn prima verdedigers voor de eredivisiequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lato ook niet. Viergever ook niet enzovoorts.
Hoe vind je dragon quest?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja dat was niet zo aardig sorry
Maar jouw topic ook niet
Aah jammer! Had je de demo al gespeeld?quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet gespeeld, geen tijd gehad.
Morgen denk ik eens aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |