Nope. Dan heb je gewoon een te plotselinge benadering. De kus moet niet als donderslag bij heldere hemel komen. Je werkt daar naartoe en let ook op de ander hoe die daarop reageert.quote:Op zaterdag 28 september 2019 20:34 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Haha ook wel herkenbaar ja, is me ook 2 keer overkomen. (Beide keren overigens nog wel een date erna.)
Vraag me zelf altijd af: Hoe houd je je hormonen op zo'n moment in bedwang? Eigenlijk moet je dan juist hard to get gaan spelen.
Onzin!quote:Op zaterdag 28 september 2019 21:01 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
Oridinair en niet stijlvol. Dames die dingen aanhebben, stralen geen klasse uit imo. Een nette dame zou nooit zulke schoenen dragen.
Eens hoor.quote:Op zondag 29 september 2019 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nope. Dan heb je gewoon een te plotselinge benadering. De kus moet niet als donderslag bij heldere hemel komen. Je werkt daar naartoe en let ook op de ander hoe die daarop reageert.
Helemaal eens.quote:Op zondag 29 september 2019 09:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nope. Dan heb je gewoon een te plotselinge benadering. De kus moet niet als donderslag bij heldere hemel komen. Je werkt daar naartoe en let ook op de ander hoe die daarop reageert.
Ik vind dit allemaal een beetje raar. Als iemand graag wat meer toont, prima. Mooi hoef je het niet te vinden, maar om het meteen zo negatief weg te zetten vind ik onzinnig.quote:Op zondag 29 september 2019 10:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ordinair is volgens mij het volgende
-meer dan één bloot of strak stuk: dus èn blote benen èn een decolleté. Één van deze kiezen houdt t stijlvol. (Al kan het nog te bloot zijn natuurlijk). Dit hangt ook af van de rest van je sturing, maar zeker met een wat weelderiger lichaam is een bodycon jurk snel te veel.
Deze regels toegepast maken de dame op de foto niet ordinair: het bovenstuk is strak maar zonder decolleté, het rokje is kort maar gerend en de hoeveelheid bloot been is ook niet extreem.
- too much: alle sieraden die te bedenken zijn tegelijk dragen bijvoorbeeld. Volgens mij zijn tatoeages ook in die trend: als je ze hebt, hou de rest dan minimalistisch.
- slordig kan ook ordinair zijn: joggingbroek look
Denk dat die beschrijving meer een etiquette is:Pquote:Op zondag 29 september 2019 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal een beetje raar. Als iemand graag wat meer toont, prima. Mooi hoef je het niet te vinden, maar om het meteen zo negatief weg te zetten vind ik onzinnig.
Dit is gewoon niets anders dan vrouwen in een burqa willen wegstoppen, alleen dan de (veel) minder extreme variant.
If you got it, flaunt it!
Nee hoor, het is geen voorschrift, maar met deze stellingen ben je niet snel ordinair. Als je dat wel wil zijn is het prima. Voor een eerste date zou ik nooit ordinair over willen komenquote:Op zondag 29 september 2019 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind dit allemaal een beetje raar. Als iemand graag wat meer toont, prima. Mooi hoef je het niet te vinden, maar om het meteen zo negatief weg te zetten vind ik onzinnig.
Dit is gewoon niets anders dan vrouwen in een burqa willen wegstoppen, alleen dan de (veel) minder extreme variant.
If you got it, flaunt it!
Ik denk dat het ook heel erg van de situatie afhangt. Bij -10 heel bloot rondlopen is toch anders dan bij 30 graden. En het gaat ook om de rest. Make up. Hoe je je verder gedraagt.quote:Op zondag 29 september 2019 12:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee hoor, het is geen voorschrift, maar met deze stellingen ben je niet snel ordinair. Als je dat wel wil zijn is het prima. Voor een eerste date zou ik nooit ordinair over willen komen
God, heb je weer zo'n pseudo-modquote:Op zondag 29 september 2019 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat heeft dit met R&P te maken?
Zit er een diepe psychologische betekenis achter je outfit, of heb je een relatie met je kledingkast?
Wat is hier "pseudo-mod" aan? Het is een vrij eenvoudige en logische vraag. Mij lijkt zo'n topic ideaal voor UVT of LIFquote:Op zondag 29 september 2019 13:01 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
God, heb je weer zo'n pseudo-mod![]()
Dit topic is gewoon bedoeld om te delen wat iemand bijvoorbeeld graag draagt tijdens een date of wat het ander geslacht bijvoorbeeld leuk vindt om te zien.
Blijkbaar was er behoefte aan in R&P, gezien het aantal reacties sinds dit topic is gemaakt.
Het is niet alleen psychologie maar ook relatie he.quote:Op zondag 29 september 2019 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Zit er een diepe psychologische betekenis achter je outfit, of heb je een relatie met je kledingkast?
Mijn excuses, deze diepere betekenis kon ik niet uit de OP halen:quote:Op zondag 29 september 2019 13:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het niet alleen psychologie maar ook relatie he.
En de vraag is hoe je outfit je zou kunnen helpen op een date.
quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:13 schreef Solid-Snake het volgende:
Dit topic is bedoeld om te delen wat je zelf het liefste draagt tijdens een date. Baseer je het op de stijl van de date? Of bijvoorbeeld de setting?
Tevens kan dit topic ook voor goede inspiratie zorgen
Ik heb jou werkelijk nog nooit in R&P zien posten. Dus dit komt over als een typische "ik maak even een opmerking, hoop dat dit topic gekicked word en daarna zien ze mij niet meer terug".quote:Op zondag 29 september 2019 13:02 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is hier "pseudo-mod" aan? Het is een vrij eenvoudige en logische vraag. Mij lijkt zo'n topic ideaal voor UVT of LIF
Echt dude.quote:Op zondag 29 september 2019 12:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Nee hoor. Dit topic kwam langs in de AT-lijst. Ik vroeg me af wat dit in R&P doet. Dus stel ik die vraag.quote:Op zondag 29 september 2019 13:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Ik heb jou werkelijk nog nooit in R&P zien posten. Dus dit komt over als een typische "ik maak even een opmerking, hoop dat dit topic gekicked word en daarna zien ze mij niet meer terug".
Hoe kun je het stellen van een vraag verwarren met "ergens over zeiken"? Is dit een vorm van zelfreflectie? Ik stelde namelijk een simpele vraag.quote:Op zondag 29 september 2019 13:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt dude.Hierover zeiken, dan moet je wel een heel treurig leven hebben.
En dat geldt dus ook voor dit topicquote:Op zondag 29 september 2019 13:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Je hoeft niet overal een diepere betekenis achter te zoeken. Soms zijn zaken echt zo simpel.
Ik doe zelfs niet eens make up :pquote:Op zondag 29 september 2019 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
On topic even:
Ik denk dat niemand van de heren hier zou willen daten met mij als ik jullie voorkeuren hoor.
Ik draag geen jurkjes en als het al voorkomt dan alleen in de winter met platte laarzen en een legging eronder.
Ik zal eerder voor de jeans gaan (bootcut of skinny) en een gewoon t-shirt of truitje, schoenen: sneakers. Beetje make-up. Mijn haar los en een minimum aan juwelen: horloge, armband en kleine oorbellen.
Het stomme is dat ik daar wel evenzeer heel veel tijd in steek (perfecte combi qua kleuren, haar stijlen enz) maar dat het resultaat er maar gewoon uitziet.
Vrouwen in strakke jeans met sneakers en een truitje kan heel sexy zijn hoorquote:Op zondag 29 september 2019 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
On topic even:
Ik denk dat niemand van de heren hier zou willen daten met mij als ik jullie voorkeuren hoor.
Ik draag geen jurkjes en als het al voorkomt dan alleen in de winter met platte laarzen en een legging eronder.
Ik zal eerder voor de jeans gaan (bootcut of skinny) en een gewoon t-shirt of truitje, schoenen: sneakers. Beetje make-up. Mijn haar los en een minimum aan juwelen: horloge, armband en kleine oorbellen.
Het stomme is dat ik daar wel evenzeer heel veel tijd in steek (perfecte combi qua kleuren, haar stijlen enz) maar dat het resultaat er maar gewoon uitziet.
Maar wat wilde je er precies mee bereiken? Je hebt je antwoord namelijk nu gekregen.quote:Op zondag 29 september 2019 13:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Hoe kun je het stellen van een vraag verwarren met "ergens over zeiken"? Is dit een vorm van zelfreflectie? Ik stelde namelijk een simpele vraag.
Een antwoord op mn vraagquote:Op zondag 29 september 2019 13:30 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Maar wat wilde je er precies mee bereiken?
Helemaal niets.quote:Wat ga je nu doen met deze informatie?
Nee, is niet waar. Als ik voor mijzelf spreek, dan maakt het mij niet heel veel uit wat ze aan heeft.quote:Op zondag 29 september 2019 13:09 schreef Lenny77 het volgende:
On topic even:
Als je teleurgesteld wordt dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer. Alsof ze altijd in een jurkje of rokje moet lopen. Ze moet ook gewoon lekker doen wat ze aan wil.quote:Op zondag 29 september 2019 13:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Helemaal op en top op een date verschijnen, schept misschien ook verwachtingen als dat niet is hoe je normaal bent. Dat ie de volgende keer teleurgesteld is als je dan in een relaxte broek met blouse komt ofzo
Dat vind ik ook hoor. Zowel bij mannen als vrouwen.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Als je teleurgesteld wordt dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer. Alsof ze altijd in een jurkje of rokje moet lopen. Ze moet ook gewoon lekker doen wat ze aan wil.
Maar iets extra's doen voor een date is niets mis mee en juist leuk.
Iets extra’s blijven doen, ook als je al jaren bij elkaar blijft is nog leuker.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Als je teleurgesteld wordt dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer. Alsof ze altijd in een jurkje of rokje moet lopen. Ze moet ook gewoon lekker doen wat ze aan wil.
Maar iets extra's doen voor een date is niets mis mee en juist leuk.
Dan ben ik zeker een uitzondering. Niks is geiler dan hoge laarzen, met overknee laarzen als summumquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:38 schreef wielrennerdt het volgende:
[..]
knielaarzen aub niet doen. Vindt geen een man geil. Net zoals sleehakken.
Het is al gebleken dat je heel gewoontjes bent. In ieder geval ten aanzien van dit.quote:Op zondag 29 september 2019 15:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker een uitzondering. Niks is geiler dan hoge laarzen, met overknee laarzen als summum
Uiteraard dat jasje in een plas water leggen als mevrouw wil oversteken, als het dan niet neuken wordt weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 28 september 2019 17:15 schreef Quotidien het volgende:
Niet in 3-delig in Italië handgemaakt kostuum op date gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |