Geen hoogopgeleide studentes?quote:Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Weinig normaal volk idd. Veelal aandachtszoekers.
Dit is een beetje het niveau van de profielen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Geen hoogopgeleide studentes?
quote:Geen vrouwen die blowen of drinken Blijf uit mijn buurt bitches Weet je nog niet wat je wil, ga goed nadenken dan eerst in je slaapkamer, doe je hoofd desnoods paar keer kopje onder water. Misschien wordt je dan wel wakker Ben je een golddigger, koop een schep en begin te graven.
Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een intelligente dame tussen.quote:Op zondag 29 september 2019 22:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is een beetje het niveau van de profielen.
[..]
Zou kunnenquote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Echt pauper dus. Dat heb ik al eerder gehoord maar misschien zit er per toeval een slimme tussen.
Ben jij intelligent?quote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou kunnenIk heb soms toch wel leuke matches gehad maar ook veel tuig.
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 22:23 schreef zoem het volgende:
Zit net ff te kijken in mijn regio bij Badoo, maar de helft is van buitenlandse komaf. Engels, Pools... Wel knap daar niet van
Ook geen HBO?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ook geen HBO?Nee ook niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ben jij snel met die dingenquote:Op zondag 29 september 2019 22:25 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
App nu ook met een erg leuk enthousiast buitenlands meisje waarbij ik wel weer denk wat het voor zin gaat hebben.Maar ze is erg open en aardig dus toch maar wat drinken.
Veel teen moms en chicks met borderline, of die bijvoorbeeld in de wajong zitten.quote:Op zondag 29 september 2019 22:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Op zich wel maar wel elke keer hetzelfde type vrouwen. Waarom is Badoo niks?
Haha hoezo snel?quote:Op zondag 29 september 2019 22:27 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat ben jij snel met die dingenIk vind het al lastig om authentiek en gevat te blijven met openingszinnen
quote:Op zondag 29 september 2019 22:04 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ga badoo toch ook eens proberen.Die vijver moet zo groot mogelijk!
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?quote:
Neejoh gewoon op Tinder.quote:Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?
Denk dat het je zo kan lukken op badoo maar goed de vraag is of je daar blij mee moet zijnquote:Op zondag 29 september 2019 22:30 schreef zoem het volgende:
[..]
[..]
20min geleden ging je Badoo proberen en nu al een date gefixt?
Verwacht van wel eigenlijk!quote:Op zondag 29 september 2019 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Komt er een 2e?
En was het de leukste?
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.quote:Op zondag 29 september 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Bedoel meer met de opmerking over hoe weinig vrouwen interesse tonen
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?quote:Op zondag 29 september 2019 22:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Das toch ook gewoon een feit op Tinder? 1/65 matches komt tot een date bij mij.
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.quote:Op zondag 29 september 2019 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je zo makkelijk zeggen dat het aan de vrouw ligt? Misschien ben je zelf niet leuk genoeg?
Mja das makkelijk denken zo ja.quote:Op zondag 29 september 2019 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
1. Ik heb mezelf niks te verwijten.
2. Het gebrek aan interesse / moeite doen uit zich meteen. Met geen wedervragen en weet ik veel wat.
Het is overduidelijk dat het aan de vrouw ligt. Die heeft of gebrek aan social skills of gewoon andere prioriteiten in het leven.
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.quote:
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.quote:Op zondag 29 september 2019 22:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is ook gewoon de nuchtere kijk op deze zaak.
Waarom denk jij dat het plausibel is dat... De openingszin verkeerd is en dus geen response verdient?
Bedoel, als je een vrouw bent met interesse om iemand te leren kennen dan zul je toch redelijk snel reageren.
x% reageert al niet op een openingszin waar niks mis mee is, hoe blijkt daar interesse uit? Waarom zou het gebrek aan reactie liggen bij degene die moeite in een berichtje steekt en een gesprek probeert te initiëren?quote:Op zondag 29 september 2019 22:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoeft niet eens een zin te zijn maar gewoon geen klik bij de match in kwestie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |